Αφιερώματα

2019: 12 δοκιμές που διαβάστηκαν περισσότερο

Από τις Σέρρες μέχρι την Ρόδο


31.12.2019

Πάρτε μια γεύση από τις δοκιμές που διαβάστηκαν περισσότερο τον χρόνο που σε λίγες ώρες φεύγει

Aprilia RSV4 1100 Factory στην πίστα των Σερρών

του Δημήτρη Ζανιά

Aprilia RSV4 1100 Factory 1

Ήταν λίγο πριν το Πάσχα, όταν μου ανακοινώθηκε ότι θα δοκιμάσουμε τη νέα Aprilia RSV4 1100 Factory. Και μάλιστα όχι όπου κι όπου. Στην καλύτερη πίστα της Ελλάδος. Στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών. Ήταν σαν θείο δώρο το οποίο θα ερχόταν λίγο μετά την Ανάσταση. Με την εταιρεία και ιδίως με το συγκεκριμένο μοντέλο, έχω μια ιδιαίτερη σχέση, καθώς έχω στην κατοχή μου την πρώτη γενιά της RSV4 Factory του 2009. Οπότε μιλάμε για την πιο ακριβή και άμεση σύγκριση ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον του μοντέλου.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

BMW F 750 GS στον Υμηττό

του Δημήτρη Ζανιά

BMW F750GS action 3

Με την πρώτη ματιά συμπέρανα ότι πρόκειται για μία αξιόλογη on- off μοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη με ποιοτικά υλικά. Εμφανισιακά θυμίζει αρκετά το μεγάλο του αδερφό R1250GS, καθώς έχει παρόμοια φωτιστικά σώματα και σχεδιαστικές γραμμές. Βέβαια είναι αρκετά πιο μαζεμένο κι έτσι δε με φόβισε ο όγκος του.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

Daytona T310 στα Τρίκαλα

του Κώστα Ταρναβά

daytona t310 action 1

Το πρώτο πράγμα που διαπιστώνεις είναι πως η Τ310 είναι μια άνετη μοτοσυκλέτα, με το ενδεδειγμένο μέγεθος για ένα commuter. Οι διαστάσεις του θα βολέψουν και πιο μεγαλόσωμους αναβάτες σε σχέση με εμάς του «μετρίου αναστήματος» του 1,75. Η θέση οδήγησης σε βάζει μέσα στη μοτοσυκλέτα, με το τιμόνι να διαθέτει το σωστό μέγεθος και να κόβει αρκετά για να μπορείς να ελιχθείς. Η σέλα, αν και «λεπτή», κρίνεται άνετη και δεν κουράζει.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

Daytona X310 στο Ναύπλιο

του Κωστα Ταρναβά

daytona x310 action 2

Είπαμε λοιπόν να πάρουμε το sport touring μοντέλο της Daytona και να το υποβάλουμε σε μια δοκιμασία για την οποία φτιάχτηκε. Ταξιδέψαμε. Πραγματοποιήσαμε πάνω από 800 χιλιόμετρα σε 6 ημέρες. Σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Παράλληλα «ζήσαμε» μαζί του και μέσα στην πόλη. Σε συνθήκες καθημερινής μετακίνησης. Με βροχή και ζέστη.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

Ducati Hypermotard 950 στην Εύβοια

του Άρη Παπαπαναγή

ducati hypermotard 6

Χάρη σε ένα σύνθετο “μοχλισμό”, όπου ρόλο υπομοχλίων παίζουν ο υγρόψυκτος κινητήρας και τα ηλεκτρονικά και ρόλο μοχλού το αγοραστικό κοινό, το Hypermotard αλλάζει δρόμο. Δεν είναι πια η εύκολη μοτοσυκλέτα που εντυπωσίασε κάποτε με την ευκολία της ακόμα και φανατικούς αντι-Ducatisti συναδέλφους.
Είναι μια δυνατή, υγρόψυκτη Ducati, με αυστηρό στρίψιμο για ιταλικές ορεινές διαδρομές. Ενσαρκώνει με το χαρακτηριστικό ύφος της νέας εποχής την παραδοσιακή ιταλική νοοτροπία του Borgo Panigalle

Περισσότερα διαβάστε εδώ

Honda Super Cub 125 στην Ρόδο

του Ηλία Μπόσμου

honda super cub 125 17

Με ανοικτό κράνος, 30km/h και 2α, το Super Cub βολτάρει τόσο υπέροχα όσο ελάχιστα οχήματα. Εύκολο σχεδόν όσο ένα ποδήλατο και σίγουρα πολύ πιο ξεκούραστο, μπορεί να σε κάνει να κυκλοφορείς χωρίς λόγο ολόκληρο το βράδυ ή να πάρεις ρεπό μόνο και μόνο για να περάσεις μια ολόκληρη μέρα μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι σου.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

Honda VFR800X Crossrunner στην Πίνδο

του Ηλία Μπόσμου

Honda VFR800X Crossrunner 1

Στο σύνολό του το Crossrunner αποτελεί μια premium μοτοσυκλέτα 800 κυβικών-επιτέλους οι εταιρείες δείχνουν προσοχή και στις πιο ρεαλιστικές μοτοσυκλέτες μεσαίων κυβικών, οι οποίες αν εξαιρέσεις το πρεστίζ και τη μάχη της καφετέριας τα καταφέρνουν καλύτερα σε μεγαλύτερο εύρος χρήσης σε σχέση με τα μαστόδοντα των 1.000-1.200 κυβικών, ενώ έχουν σημαντικά μικρότερο κόστος χρήσης και απόκτησης (μπάτζετ για δύο ταξίδια εκτός συνόρων).

Περισσότερα διαβάστε εδώ

KTM 790 Adventure στην Ρόδο

του Ηλία Μπόσμου

KTM 790 Adventure action 1

Τέλη Νοέμβρη και εγώ παραήμουν χαρμανιασμένος για βόλτα, οπότε δεν έβλεπα την ώρα να οδηγήσω όσο το δυνατόν περισσότερο το 790, ψάχνοντας για καμιά καινούργια διαδρομή στη Νότια Ρόδο και κάνοντας για ακόμα μια φορά όλες τις αγαπημένες, με τη θερμοκρασία τέλη Νοεμβρίου να αγγίζει τους 20 βαθμούς.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

Kymco Downtown 350 Noodoe στην Αττική

του Κώστα Ταρναβά

kymco downtown 350i abs noodoe action 6

Μπορείς να κινηθείς εύκολα μέσα στην πόλη χωρίς να προβληματίζει ο όγκος του. Γρήγορα ή σε ρυθμούς cruising, κάνοντας μετακινήσεις ρουτίνας ή χαλαρές βόλτες, το Downtown 350 Noodoe αποζημιώνει με την άψογη οδική συμπεριφορά, τις κορυφαίες επιταχύνσεις και τα πολύ καλά φρένα, που με την υποβοήθηση του ABS της Bosch επιβραδύνουν και ακινητοποιούν το scooter όπως και όποτε πρέπει.
Μαζί τους μπορείς να «φύγεις» από το κλεινόν άστυ. Να ταξιδέψεις με μέση ωριαία τα 130 χ.α.ώ. και ένα ταξίδι 150 χλμ. να γίνει άνετα. Με λίγο καλύτερη κάλυψη από τη ζελατίνα θα ήταν και ακόμη πιο ξεκούραστη. Προτού ξεκινήσετε, ρυθμίστε το Noodoe να σας ενημερώσει για όσα πρέπει να ξέρετε για τη διαδρομή σας, γεμίστε το 12,5 λίτρων ρεζερβουάρ, βάλτε τα «ψιλά» για τα διόδια στο ντουλαπάκι και ταξιδέψτε A΄ θέση.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

Moto Guzzi V85TT στην Αττική

του Άρη Παπαπαναγή

MotoGuzziV85TT action 1

Αν μου έλεγε κάποιος πριν δέκα χρόνια ότι ένα Moto Guzzi θα μου άρεσε τόσο, δεν θα τον πίστευα. Αντιθέτως τότε, αποφεύγαμε ο ένας τον άλλο. Είχα ταξιδέψει ωστόσο κάμποσο με ένα Stelvio που αν και ευχάριστο δεν ήταν απολαυστικό. Το V85TT είναι μια καλοσχεδιασμένη μοτοσυκλέτα, λειτουργική, αισθητικά ξεχωριστή και κυρίως, απολαυστική! Δεν θα καλύψει μόνο τους συναισθηματικούς, παραδοσιακούς Guzzisti αλλά και οποιονδήποτε θελήσει να κάνει μια διαφορετική επιλογή.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

SYM Maxsym TL στην Πορτογαλία

του Κώστα Ταρναβά

sym maxsym tl action 1

Scooter που μπορεί να ταξιδέψει σαν τουριστική μοτοσυκλέτα και να κινηθεί καθημερινά ως ένα ευέλικτο δίκυκλο. Το πρώτο δικύλινδρο scooter της SYM είναι μια κατηγορία μόνο του και όσο και αν μοιάζει εξωτερικά με άλλα είναι τόσο διαφορετικό, εξαιτίας του κυβισμού , του κινητήρα και βασικά της τιμής του.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

Triumph Scrambler 1200 XC στην Πάρνηθα

του Κώστα Ταρναβά

triumph scrambler 1200xc action 1

Η βρετανική εταιρεία, τιμώντας την ιστορία της με τρόπο που καμία άλλη εταιρεία δεν έχει κάνει, περιλαμβάνει στην γκάμα της τις καλύτερες κατά τη γνώμη μας ρετρό μοτοσυκλέτες. Μια λέξη αρκεί. Bonneville. Από εκεί ξεκίνησαν όλα, όταν οι κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο δεν είχαν καν στο μυαλό τους τα μοντέλα που μας θυμίζουν τα παλιά. Η Triumph έμεινε πιστή στον στρατηγικό σχεδιασμό της. Συνεχώς παρουσίαζε νέες προτάσεις εξελίσσοντας τις modern classic μοτοσυκλέτες της. Υγρόψυκτοι κινητήρες, μεγαλύτεροι σε κυβισμό, με επιδόσεις κορυφαίες για την κατηγορία, «προικισμένες» με κορυφαίες αναρτήσεις και φρένα και ηλεκτρονικά καμουφλαρισμένα έντεχνα κάτω από τη ρετρό εμφάνιση.

Περισσότερα διαβάστε εδώ

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.