Όμορφη, ικανή, οικονομική, σύγχρονη. Αν είναι η πρώτη θα είναι ιδανική, αν υπάρχει και άλλη, «μεγαλύτερη», θα διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα γιατί είναι πιο «εύκολη» και αν βρίσκεται παρκαρισμένη δίπλα στο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή
Τετράχρονος, οικονομικός κινητήρας, πλαίσιο τύπου μονής ραχοκοκαλιάς, ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, φαρδιά πλαστική ποδιά. Το POPz 125 είναι το «παπί» που ξέρετε
Δεν μας έφταναν τα κυκλοφοριακά προβλήματα στις μεγάλες πόλεις, ήρθε και η αύξηση της τιμής των καυσίμων και ενέτεινε το πρόβλημα. Λύσεις υπάρχουν και το NMax 155 είναι από τις καλύτερες
Αυτή η μοτοσυκλέτα έχει ψυχή, σκοπό και ταυτότητα, Τρία πράγματα που συνδυάζονται άψογα με την ποιότητα της κατασκευής, τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα και τον εύκολο χειρισμό
To Imperiale είναι σαν τα φιλμ του παλιού κινηματογράφου. Τα βλέπεις και τα ξαναβλέπεις, αλλά ποτέ δεν τα βαριέσαι γιατί πάντα ανακαλύπτεις κάποια λεπτομέρεια που σου είχε ξεφύγει
Η απλότητα της γκάμας CB500 είναι μέρος της γοητείας της για όσους δεν ασχολούνται με τις ρυθμίσεις ελέγχου πρόσφυσης και τη συνδεσιμότητα της TFT οθόνης τους
Όταν καλείσαι να δοκιμάσεις και να γράψεις για ένα «παπί» δεν είναι μια υπόθεση απλή, καθώς απευθύνεσαι σε μεγάλη μερίδα ανθρώπων, που είχαν, έχουν και τους αρέσουν τα εν λόγω δίκυκλα
Η Honda ήταν η πρώτη που εξειδικεύτηκε στη «μετατροπή» scooter σε μοτοσυκλέτα και το ανάποδο. Συνδυάζει σε πολλές περιπτώσεις την οδική συμπεριφορά της δεύτερης κατηγορίας με την πρακτικότητα της πρώτης και αυτό το κάνει με μεγάλη μαεστρία και στο ADV 350
Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.