Τέσσερις διαφορετικές προσεγγίσεις της κατηγορίας adventure από ισάριθμους κατασκευαστές που όλοι έχουν μπολιάσει τη μοτοσυκλέτα τους με χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει
Δέκα μέρες μετά την επιστροφή του νέου Tiger 900 στην έδρα της αντιπροσωπείας, η πρώτη λέξη που μας έρχεται στο νου από τη συμβίωση με τον νέο Τίγρη είναι αυτή του τίτλου: πολυτέλεια
Αν υπήρχε μια αδέκαστη τεχνιτή νοημοσύνη, που με τη μεζούρα της και τα στοιχεία μας έφτιαχνε την ιδανική μοτοσυκλέτα, το 90 τοις εκατό θα είχε 400 κυβικά. Πιο μικρό δεν έχει πλάκα και πιο μεγάλο μάλλον περισσεύει στους κοινούς θνητούς
Εκεί έξω κυκλοφορούν πάρα πολλές και καλές μοτοσυκλέτες. Σε αυτές έρχεται να προστεθεί μία ακόμη, που είναι μοντέλο της νεοεισερχόμενης στην ελληνική αγορά Voge
Τo όνομα “CB” είναι το θρυλικότερο στην ιστορία της Honda. Από το CB 92, πίσω στο 1959, μέχρι σήμερα, η δυναστεία συνεχίζεται πιστή στα αρχικά της ιδανικά: Ισορροπημένη, φιλική και αποδοτική καθημερινή μοτοσυκλέτα
Πέρασαν 7 χρόνια από τότε που o Stefan Pierer, Διευθύνων Σύμβουλος τη KTM, ανέφερε για πρώτη φορά σε μια συνέντευξη πως ένα μικρό Adventure θα βρεθεί στην γκάμα της εταιρείας. Μετά από πολλές φήμες, κατασκοπικές φωτογραφίες, εκ των έσω πληροφορίες, το 390 Adventure είναι επιτέλους εδώ
Σε μια εποχή που οι μοτοσυκλέτες, ακολουθώντας τη γενική τάση, γίνονται όλο και πιο “ψηφιακές”, η ύπαρξη oldschool, “αναλογικών” προτάσεων σαν το SWM Superdual Χ αποτελεί για κάποιους όαση
Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.