Δοκιμές

Δοκιμή SYM NH-T 200: Το πρώτο σου Adventure

Για τους adventurάδες του μέλλοντος


31.07.2020

Πήρες το Α2, σου αρέσουν τα adventure, αλλά σου “πέφτουν” ακριβά και ταυτόχρονα scooter και “παπιά” δεν σε “τραβάνε”; Κοίτα τι έχει η SYM για εσένα…

Κείμενο: Στέλιος Πατρίκιος Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

Το NH -T 200 απευθύνεται σε όλους τους μελλοντικούς “adventurάδες”, που ονειρεύονται GS, Adventure, Tiger, Africa Twin και Tenere. Αυτός είναι ο στόχος. Το μοντέλο της SYM να αποτελέσει την ιδανική αρχή μιας μεγάλης μοτοσυκλετιστικής πορείας. Αισιόδοξα ακούγονται όλα αυτά, αλλά πώς αποδεικνύονται;

Τα νούμερα λένε πάντα - αν όχι όλη - τη μισή αλήθεια. Η μοτοσυκλέτα έφτασε στη χώρα μας τον Μάρτιο, τον μήνα που επιβλήθηκε καραντίνα. Τον Απρίλιο όλα παρέμειναν κλειστά. Μάιο και Ιούνιο έχουν πωληθεί 62 “κομμάτια”. Και μπορεί το μοτοσυκλετάκι της SYM να είναι ό,τι πρέπει για εταιρείες ενοικιάσεων, αλλά φέτος οι πωλήσεις σε αυτόν τον τομέα καταγράφηκαν σχεδόν μηδενικές. Οπότε τα περισσότερα από τα NH-T “κυκλοφορούν ανάμεσά μας” και γαλουχούν νέους, κυρίως, αναβάτες.

SYM NH T 200 ambience 3

Οι λόγοι που το επιλέγουν είναι πολλοί, με πρώτο και καλύτερο την τιμή του. Με 2.795€ αποκτάτε μοτοσυκλέτα, με τον κινητήρα του ισχυρότερου “παπιού” παραγωγής, του VF 185, ο οποίος αποδίδει 18,4 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,6 kgm στις 7.500 σ.α.λ.. Στην περίπτωση του NH-T 200, έχει συνδυαστεί με ένα χαλύβδινο πλαίσιο τύπου “διαμάντι”. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό της Continental και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη. Όπως και στην περίπτωση του Maxsym TL, η SYM “χτύπησε” τον ανταγωνισμό ’‘εκεί που πονούσε’’. Το NH-T δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο baby adventure, διότι είναι μικρότερο σε κυβισμό και κατά πολύ φτηνότερο. Όπως ακριβώς έχει γίνει και με το Maxsym TL, το οποίο συνδυάζει τις αρετές των mega με την τιμή και τη χρηστικότητα των maxi.

SYM NH T 200 action 2

Ακόμη και στην τιμή ενός “παπιού” ωστόσο, αν δεν “έπειθε”, δεν θα ήταν επιτυχημένο. Το ότι είναι on- off με όλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών του είδους, του χαρίζει σοβαρό πλεονέκτημα. Η SYM σχεδίασε ένα ρωμαλέο adventure, με το ρύγχος του, τον 19 ιντσών τροχό του μπροστά, τους “ιδιότροπους” LED προβολείς, την καρίνα και τα προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα, τα κυματιστά δισκόφρενα, τις ακτινωτές ζάντες και τη βαφή παραλλαγής.

Ξεχωριστή προσωπικότητα

Σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα, το μπροστινό μέρος δεν είναι ογκώδες. Τα καλοσχεδιασμένα πλαστικά που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων και “εξαφανίζουν” εντέχνως το ψυγείο προσθέτουν αίγλη στη μοτοσυκλέτα της SYΜ και το πίσω μέρος δένει αρμονικά με το μπροστινό. Το NH-T είναι σχεδιασμένο από ευρωπαϊκό οίκο και αυτό φαίνεται.

SYM NH T 200 details 1

Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που προσδίδουν ποιότητα στο μοντέλο της SYM. Το μπροστινό φτερό, το όμορφο φινίρισμα στα διακριτικά κάγκελα προστασίας του κινητήρα, οι χρηστικές και καλοσχεδιασμένες χειρολαβές, οι καθρέφτες που ακολουθούν την “αιχμηρή” σχεδίαση του συνόλου. Το πάνελ οργάνων που αποτελείται από οθόνη υγρών κρυστάλλων και η θύρα φόρτισης USB. Η μαύρη ζελατίνα. Το κάλυμμα και η απόληξη της εξάτμισης. Το κεντρικό σταντ που βρίσκεται στη λίστα του στάνταρ εξοπλισμού και τα πλαστικά με carbon look που πλαισιώνουν τα όργανα και διατρέχουν το ρεζερβουάρ. Η τάπα του ρεζερβουάρ με το βραχίονα στήριξης. Γενικότερα, τα πάντα είναι “νοικοκυρεμένα” στο NH-T, οι κολλήσεις είναι προσεγμένες και τα πλαστικά με σωστή προσαρμογή, με λίγους τριγμούς να ακούγονται σε όλα το φάσμα των στροφών. Τι του λείπει; Μια σχάρα και δύο “χούφτες”.

SYM NH T 200 details 2

Η σέλα είναι άνετη, μόλις 812 χλστ. από το έδαφος, και τοποθετεί χαμηλά τον αναβάτη με το τιμόνι να βρίσκεται ψηλότερα απ’ ό,τι θα θέλαμε, με αποτέλεσμα να “κρεμάνε” τα χέρια, ενώ τα μαρσπιέ τοποθετούν τα πόδια σε σωστές γωνίες. Γενικότερα, η θέση οδήγησης κρατάει τον αναβάτη χαλαρό. Τα πόδια του πατάνε άνετα στο έδαφος με αποτέλεσμα ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας από χαμηλού αναστήματος αναβάτες και αναβάτριες να επιτυγχάνεται πιο εύκολα. Το βάρος των 152 κιλών είναι απολύτως διαχειρίσιμο για όλους. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του ένα λεπτό κομμάτι σέλας, όμορφες και εργονομικές χειρολαβές και μαρσπιέ πιο ψηλά από εκεί που θα έπρεπε για να μη διπλώνουν πολύ τα πόδια του. Δύο επιβαίνοντες μεσαίου αναστήματος βολεύονται άνετα πάνω στο NH-T. Από 1,80 και πάνω θα στριμωχτούν.

SYM NH T 200 details 6

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από στάνταρ λύσεις. Πιρούνι συμβατικό 30 χλστ. με διαδρομή 140 χλστ. και αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο με διαδρομή 45 χλστ. Για το σύστημα πέδησης έχουν επιλεγεί δύο κυματιστοί δίσκοι, με διάμετρο 288 χλστ. μπροστά και 222 χλστ. πίσω. Οι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων και το δικάναλο σύστημα ABS προέρχεται και αυτό από την κορυφαία του είδους Continental.

SYM NH T 200 details 9
Οι διαστάσεις τροχών και τα ελαστικά διττού χαρακτήρα της CST τού επιτρέπουν να κινηθεί και εκτός δρόμου. Ο μπροστινός είναι 19 ιντσών με διάσταση 100/90 και ο πίσω 17 ιντσών με διάσταση 130/80.

Ήρεμη δύναμη

Συνειδητοποιείς άμεσα πως πρόκειται για ένα commuter πόλης ικανό να απλοποιήσει τις καθημερινές μετακινήσεις. Εύκολα ανεβαίνεις στη σέλα, πατάς το κουμπί της μίζας και ο μονοκύλινδρος κινητήρας με τους 18,5 ίππους είναι έτοιμος να φέρει εις πέρας κάθε αποστολή, χωρίς κραδασμούς και θορύβους, δουλεύοντας πολύ ομαλά σε όλο το φάσμα των στροφών. Ο ήχος από το μεγάλο τελικό είναι “βαρύς” και “καθαρός” και σε τίποτα δεν θυμίζει του VF185. Ο μαλακός συμπλέκτης συμβάλλει στην ευκολία και η κοντή κλιμάκωση του εξατάχυτου κιβωτίου τού δίνει τη ζωηράδα που χρειάζεται για τα καθημερινά “σούρτα-φέρτα” με 40 βαθμούς να σε χτυπάνε αλύπητα από παντού.

SYM NH T 200 action 8

Πρόκειται για μια στιβαρή κατασκευή με πολύ καλή κατανομή και χαμηλό κέντρο βάρους. Είναι ευέλικτο και πολύ σταθερό, ακόμη και όταν πιεστεί σε στροφή. Η μπροστινή ανάρτηση είναι αρκετά μαλακή, απορροφώντας τις κακοτεχνίες του δρόμου, σε αντίθεση με το αμορτισέρ που διαθέτει σκληρή λειτουργία. Με δύο άτομα όμως αντιλαμβάνεσαι γιατί προχώρησε σε αυτήν τη λύση η SYΜ. Το αμορτισέρ γίνεται πιο ενδοτικό, απορροφάει τις ανωμαλίες και ταυτόχρονα δεν τερματίζει. Τα φρένα διαθέτουν πολύ καλή αίσθηση και προοδευτική λειτουργία- ό,τι πρέπει δηλαδή για νέους αναβάτες. Το ABS παρεμβαίνει κάπως άτσαλα, αλλά πάντα σε καίριες στιγμές.

SYM NH T 200 ambience 1

Δεν θα αρνηθεί να βγει στην εθνική και να σε ταξιδέψει σε κοντινούς “εξωτικούς” προορισμούς. Με σχεδόν 120 χλμ/ώρα μπορείς να φτάσεις εύκολα στον προορισμό σου με την κατανάλωση να μην ξεπερνάει τα 3,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Και αν στα πλάνα σας περιλαμβάνονται εξορμήσεις σε στριφτερούς δρόμους, η γραμμική δύναμη του κινητήρα και το στήσιμο του NH-T θα σας κάνουν να χαμογελάσετε μέσα από το κράνος για την επιλογή σας.

SYM NH T 200 action 3

Κάνοντας όνειρα

Θα είναι η πρώτη Adventure που θα αποκτήσει ένας νέος αναβάτης, αλλά όχι και η τελευταία, αφού τον οδηγεί να κάνει το πρώτο βήμα με τον σωστό τρόπο. Το NH-T 200 θα σε παροτρύνει να ονειρευτείς την επόμενη μοτοσυκλέτα του είδους και θα είναι η αιτία να παραμείνεις πιστός στις μοτοσυκλέτες για πάρα πολλά χρόνια.

Εξοπλισμός: Motomarket

Κράνος: Airoh Commander Progress - Μπουφάν: Dane Ikast 00 Gore Tex - Γάντια: Five GT3 Water Repelle

SYM NH T 200 tx

SYM NH-T 200 SYM.gr
ΤΙΜΗ (€): 2.795
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ MONOΚΥΛΙΝΔΡΟΣ,ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4B/K
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 183
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 63,5 x 57,8
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 11,1
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 1 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 18,4/8.500
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 1,6/7.500
ΒΑΡΟΣ (kg) 152
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 812
ΜΗΚΟΣ (mm) 2.068
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 860
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.405
ΙΧΝΟΣ(mm) Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o) Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ  
ΜΠΡΟΣΤΑ: CST 100/90-19
ΠΙΣΩ: CST 130/80-17
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ
ΨΑΛΙΔΙ: ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 37mm ΔΙΑΔΡΟΜΗ 140mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΜΟΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 42,5mm
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ 1 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝO 288mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 222mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟΥ ΑBS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 11 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 3,3 ΛΙΤΡΑ      

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.