AFRICA TWIN 1100 & AFRICA TWIN 1100 ADVENTURE SPORTS
Με τροχό 19 ιντσών μόνο στην έκδοση Adventure Sports και ελαστικά χωρίς σαμπρέλα στην βασική έκδοση, ανασχεδιασμένο φέρινγκ, υψηλότερη ροπή που αποδίδεται νωρίτερα, βελτιωμένο DCT και νέα χρώματα η γκάμα Africa Twin είναι πιο πλήρης από ποτέ
Για το 2024, οι μοτοσυκλέτες περιπέτειας της Honda - τα CRF1100L Africa Twin και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports - επωφελούνται από σημαντική αύξηση της απόδοσης, νέες τεχνολογίες και αναβαθμίσεις που ενισχύουν περαιτέρω τις ικανότητές τους
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 1084cc παραμένει στην καρδιά της οικογένειας Africa Twin και για το 2024. Επωφελείται από σημαντικές αυξήσεις απόδοσης τόσο στην ισχύ όσο και στη ροπή στο εύρος των χαμηλών και μεσαίων στροφών. Η μέγιστη ισχύς παραμένει στους 100,5 ίππους (75 Kw), αλλά η μέγιστη ροπή είναι αυξημένη κατά 7% στη μέγιστη ροπή, φτάνοντας τα 11,4 kgm (112 Nm). Το σημαντικό είναι πως πλέον αποδίδεται στις 5.500 rpm αντί στις 6.250 rpm. Η αναλογία συμπίεσης από 10,1:1 είναι 10,5:1. Μαζί με τις αλλαγές στο χρονισμό των βαλβίδων βαλβίδας, τις θυρίδες εισαγωγής και τις ρυθμίσεις της ECU ο κινητήρας παρέχει καλύτερες επιδόσεις.
Πρόσθετες αλλαγές στο σύστημα εξάτμισης συμβάλλουν επίσης στην αύξηση της απόδοσης, με ένα νέο τελικό που προσφέρει καλύτερο ήχο σε όλο το εύρος των στροφών.
Και τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα είτε με manual είτε με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 240.000 μοτοσυκλέτες εξοπλισμένες με DCT σε ολόκληρη την Ευρώπη από τότε που το σύστημα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο VFR1200F το 2009. Για το 2024, το σύστημα DCT στο Africa Twin έχει βελτιωθεί και σε συνδυασμό με την αυξημένη απόδοση του κινητήρα, τα κατεβάσματα γίνονται νωρίτερα. Το σύστημα επωφελείται επίσης από τη βελτιωμένη ανίχνευση στροφών και τώρα διαθέτει πιο ομαλή λειτουργία κατά την εκκίνηση και μεταξύ πρώτης και δεύτερης ταχύτητας.
Πέρυσι οι δύο εκδόσεις Africa Twin ήταν οι μοτοσυκλέτες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Honda. Το 49% των κατόχων CRF1100L Africa Twin και το 71% των κατόχων CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, επέλεξαν το DCT της Honda.
NX500
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες για την ελληνική αγορά είναι η νέα NX500 που θα αντικαταστήσει στην γκάμα της Honda το best seller CB500X
Από την δεκαετία του 90 είχαμε να δούμε το όνομα NX σε μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας. Τότε έφεραν μονοκύλινδους κινητήρες, στην εποχή μας έρχονται με δικύλινδρο 471 κ.εκ., ισχύ 48 ίππους στις 8.600 σ.α.λ. και ροπή 43Nm στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας που γνωρίζουμε από την σειρά CB διαθέτει νέες ρυθμίσεις στην κεντρική μονάδα ελέγχου.
Σε αντίθεση με το CB500X, το ΝΧ500 2024 είναι εξοπλισμένο με έλεγχο πρόσφυσης HSTC που μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Ο προβολέας LED είναι νέας σχεδίασης και το NX φέρει έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών. Είναι συμβατή με την εφαρμογή Honda RoadSync για Android kai iOS, η οποία επιτρέπει την πλοήγηση, την πραγματοποίηση κλίσεων, την λήψη μυνημάτων και ακρόασης μουσικής. Το NX500 είναι εφοδιασμένο και με το σύστημα ESS (Emergency Stop Signal) που προειδοποιεί τους χρήστες του δρόμου σε ενδεχόμενο απότομο φρενάρισμα.
Το ατσάλινο πλαίσιο – τύπου διαμάντι με σωλήνες διατομής 35χλστ. παραμένει ίδιο στο ΝΧ500. Το βάρος του είναι 196 κιλά, τρία λιγόρτερα από του CB500X.
Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41χλστ. με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, διαδρομή άξονα 135χλστ. (150χλστ. διαδρομή πιρουνιού), διαθέτει διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες.
Το πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα (ανάλογο αυτών που συναντάμε σε σπορ μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού) με το μεγάλης διαμέτρου έμβολο και τη διαδρομή του άξονα 135 χλστ. (60mm διαδρομή αμορτισέρ) εξασφαλίζει άριστη απόκριση της ανάρτησης και διαχείριση θερμοκρασίας. Έχει ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων με νέους βελτιστοποιημένους συντελεστές ελατηρίων και ρυθμίσεις απόσβεσης. To ψαλίδι, είναι κατασκευασμένο από ατσάλι πάχους 2χλστ.
Ο εμπρός τροχός 19” από χυτό αλουμίνιο – ελαφρύς χάρη στα πιο λεπτά μπράτσα – μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος για μεγαλύτερη ευκολία στο στρίψιμο. Συνεργάζεται με τον πίσω τροχό 17” Ελαστικά τύπου trail έχουν διάσταση 110/80-R19 μπροστά και 160/60-R17 πίσω. Η κατανομή βάρους έχει αναλογία 48,7/51,3. Το μεταξόνιο παραμένει στα 1.445χλστ. με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στα 27,5°/108χλστ.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα 296 χλστ μπροστά με δαγκάνα δύο εμβόλων και 240 χλστ. πίσω με δαγκάνε ενός εμβόλου.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,5 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα
Θα είναι διαθέσιμο σε κόκκινο, μαύρο ματ και λευκό.
CBR600RR
Μετά από έξι χρόνια απουσίας από την ευρωπαϊκή γκάμα της Honda, η πολυαγαπημένη και εκρηκτική CBR600RR επιστρέφει το 24YM για να αναζωογονήσει τη μεσαίου κυβισμού, super sport κατηγορία
Εξοπλισμένη με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και αεροδυναμικά στοιχεία εμπνευσμένα από το MotoGP, η νέα CBR600RR είναι μία πολύστροφη τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα «κόσμημα». Ο κινητήρας που της δίνει «ψυχή», είναι σημαντικά βελτιωμένος σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του και αποδίδει μέγιστη ισχύ 121 Ps (89kW) στις 14.250rpm και 63Nm ροπής στις 11.500rpm.
Η δυναμική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας χαρακτηρίζεται από ευκολία κατά το χειρισμό, άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης αλλά και σταθερότητα, χάρη στο αλουμινένιο πλαίσιο διπλής δοκού με αλουμινένιο ψαλίδι, το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston USD 41 χλστ., το πίσω αμορτισέρ της Showa με μοχλικό Pro-Link και τα φέρινγκ με αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) προερχόμενα από το MotoGP.
Το νέο ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων της CBR600RR επωφελείται από μία Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων, όπως αυτή που εξοπλίζει τη CBR1000RR-R Fireblade. Περιλαμβάνει επίσης, Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW), 5 Riding Modes, Cornering ABS, Honda Selectable Torque Control (HSTC) 9 επιπέδων, Wheelie Control, Rear Lift Control και Emergency Stop Signals. Το Honda Electronic Steering Damper (HESD), ο μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και το quickshifter περιλαμβάνονται επίσης στον βασικό εξοπλισμό.
HORNET 500
Η οικογένεια Hornet θα αποκτήσει ένα νέο τρίτο μέλος για το 24YM
Πρόκειται για τη CB500 Hornet η οποία εισάγει ένα νέο, δυναμικό στυλ εμπνευσμένο από τις δύο μεγαλύτερες αδελφές της, καθώς και αεροδυναμική απόδοση που αρμόζει στο εμβληματικό όνομα Hornet.
Το φέρινγκ της CB500 Hornet ενσωματώνει αγωγούς εκατέρωθεν του προβολέα, που κατευθύνουν τη ροή του αέρα επάνω από το ρεζερβουάρ, με στόχο τη γραμμική αίσθηση κατά το χειρισμό της μοτοσυκλέτας, με αυξημένη πληροφόρηση για τον αναβάτη. Ένα νέος προβολέας LED με μεγαλύτερο πλάτος δέσμης, προσφέρει αυξημένη ορατότητα.
Η ισχύς και η ροπή του κινητήρα των 471 κ.εκ. πληρούν τις απαιτήσεις της άδειας A2 – μέγιστη ισχύς 47,6 Ps (35kW) και ροπή 43Nm - ενώ οι βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, βελτιώνουν την αίσθηση της επιτάχυνσης από τις χαμηλές στροφές. Η CB500 Hornet διαθέτει τώρα HSTC για μεγαλύτερη ασφάλεια και αυτοπεποίθηση του αναβάτη.
Το υψηλής ποιότητας σύστημα ανάρτησης και πέδησης εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP USD 41 χλστ., πίσω αμορτισέρ Showa και διπλούς δίσκους εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ μια νέα οθόνη TFT 5 ιντσών προσφέρει συνδεσιμότητα smartphone, μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync*.
*Η εφαρμογή Honda RoadSync το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας.
CBR1000RR-R FIREBLADE & FIREBLADE SP
Για το 24YM, η CBR1000RR-R Fireblade και η SP παραλλαγή της, εξελίσσονται ακόμα περισσότερο με μία σειρά βελτιώσεων στον κινητήρα και το κιβώτιο, που αυξάνουν σημαντικά την απόδοση στις μεσαίες στροφές και την απόκριση στο γκάζι
Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία καθώς και πολλά από τα επιτεύγματα της HRC στον τομέα της ανάπτυξης, η απόδοση ροπής και ισχύος των 113Nm και 217 Ps (160kW) της CBR1000RR-R Fireblade SP έχει αλλάξει σημαντικά, για καλύτερη επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών και εκρηκτική απόδοση στις υψηλές στροφές. Όλα αυτά ενισχύονται από τις νέες, πιο κοντές σχέσεις και την κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης, το επανασχεδιασμένο μεσαίο φέρινγκ με τα νέα αεροδυναμικά πτερύγια (winglets), καθώς και από το βελτιστοποιημένο, ελαφρύτερο πλαίσιο.
Η προσθήκη ενός Διπλού Μηχανισμού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού (2-Motor Throttle By Wire) βελτιώνει τον έλεγχο στο μερικό άνοιγμα του γκαζιού και αυξάνει το φρένο του κινητήρα. Οι ελαφρύτεροι στροφαλοθάλαμοι, στροφαλοφόρος άξονας και μπιέλες, μαζί με το βελτιωμένο χρονισμό των βαλβίδων και την αυξημένη σχέση συμπίεσης, εξασφαλίζουν ότι η CBR1000RR-R Fireblade SP αντλεί περισσότερη ισχύ από κάθε κύκλο καύσης, ενώ οι αλλαγές στο τελικό της Akrapovič (στάνταρ εξοπλισμός) μειώνουν τον παραγόμενο ήχο από την εξάτμιση κατά 5dB.
Η έκδοση SP της CBR1000RR-R Fireblade είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που χρησιμοποιεί τη νέα, τρίτη γενιά του ανεστραμμένου πιρουνιού Öhlins Smart Electronic 43χλστ. S-EC3.0 (SV) NPX USD. Προσφέρει επίσης έναν ‘οδηγό’ ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου μέσω του πίνακα οργάνων, ο οποίος προσφέρει στους αναβάτες έναν κατανοητό και εύκολο τρόπο, ώστε να ρυθμίζουν ιδανικά τη Fireblade τους. Οι νέες, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo Stylema R προσφέρουν σταθερά υψηλή απόδοση πέδησης.
CBR650R-CB650R
Η «γυμνή» μεσαίου κυβισμού CB650R της Honda, όπως και η αδελφή της, CBR650R, ανανεώνονται σχεδιαστικά και εμπλουτίζονται με νέες τεχνολογίες για το 24YM
Η μοναδική Neo Sports Café εμφάνιση της CB650R έχει εξελιχθεί ώστε να δίνει την εικόνα μιας πιο δυναμικής και στοχευμένης στην οδηγική απόλαυση μοτοσυκλέτας. Μεταξύ των στοιχείων που ξεχωρίζουν είναι ο νέος, κεκλιμένος προβολέας τεχνολογίας LED, τα νέα καλύμματα και το πιο αιχμηρό νέο πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας με επίσης νέο, πίσω φωτιστικό σώμα.
Στη CBR650R, οι επανασχεδιασμένοι διπλοί προβολείς LED συνδυάζονται με ανανεωμένα πάνω και κάτω φέρινγκ που, μαζί με την ανανεωμένη σχεδίαση της ουράς, εξασφαλίζουν μυώδη εμφάνιση, με λεπτές γραμμές και ελκυστικές γωνίες που ενισχύουν το σπορ χαρακτήρα της.
Και οι δύο μοτοσυκλέτες διαθέτουν συνδεσιμότητα Honda RoadSync και μια νέα, έγχρωμη, οθόνη TFT 5 ιντσών σχεδιασμένη για να είναι ευανάγνωστη ακόμα και τις ημέρες με έντονη ηλιοφάνεια.
*Η εφαρμογή Honda RoadSync το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας.
Η Honda ανοίγει νέους ορίζοντες με την πρωτοποριακή τεχνολογία Honda E-Clutch
• Η Honda θα διαθέτει τη νέα τεχνολογία ηλεκτρονικού συμπλέκτη ‘Honda E-Clutch’, που θα συνοδεύει προαιρετικά τις μοτοσυκλέτες CB650R και CBR650R από το 24YM
• Το Honda E-Clutch προσφέρει βελούδινες αλλαγές στο ανέβασμα και κατέβασμα σχέσεων και εξαιρετικά ομαλή εκκίνηση και ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας, χωρίς τη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη
• Το ελαφρύ και συμπαγές σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη απόλαυση και ευελιξία σε μεγάλο εύρος συνθηκών οδήγησης, προάγοντας την εμπειρία του αναβάτη στο ‘επόμενο επίπεδο’
Εισάγοντας τη νέα τεχνολογία Honda E-Clutch ως προαιρετική επιλογή για τις μοτοσυκλέτες CBR650R και CB650R για το 24YM, η Honda ανοίγει νέους ορίζοντες στους φίλους των δύο τροχών, για αναβάτες ανεξαρτήτως ηλικίας, δεξιοτήτων και επιπέδου εμπειρίας.
Το Honda E-Clutch δανείζεται στοιχεία τεχνολογίας και επιδόσεων από τα quickshifters, τους χειροκίνητους συμπλέκτες και το Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη - Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda, αποτελώντας ένα μοναδικό υβρίδιο αυτών των δοκιμασμένων και αποτελεσματικών λύσεων. Το συμπαγές σύστημα ζυγίζει μόνο 2 κιλά, ενώ τα επιμέρους εξαρτήματα που απαρτίζουν το συμπλέκτη και το κιβώτιο δεν διαφέρουν από εκείνα μιας συμβατικής μοτοσυκλέτας, γεγονός που καθιστά τη χρήση του Honda E-Clutch εφικτή σε μελλοντικές εφαρμογές.
Κατά τη λειτουργία του, ο ηλεκτρονικός συμπλέκτης της Honda είναι η επιτομή της απλότητας, καθώς καταργεί την ανάγκη χρήσης της μανέτας του συμπλέκτη για οποιαδήποτε αλλαγή σχέσης. Ο αναβάτης πρέπει απλώς να χειριστεί το μοχλό αλλαγής σχέσεων για εξαιρετικά γρήγορες και σταθερές αλλαγές, που εξασφαλίζουν επιπλέον απόλαυση στη σπορ οδήγηση. Η μανέτα του συμπλέκτη δεν χρειάζεται επίσης κατά την εκκίνηση ή την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Το σύστημα ενεργοποιείται αμέσως μόλις τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας και διαχειρίζεται ομαλά και τα δύο σενάρια. Παράλληλα, εξαλείφει την πιθανότητα να σβήσει ο κινητήρας ενώ λειτουργεί, προσφέροντας επιπλέον άνεση και ξεγνοιασιά κατά την οδήγηση στην πόλη που περιλαμβάνει συχνές εκκινήσεις και στάσεις.
Πέρα από άνεση και ευκολία, το Honda E-Clutch προσφέρει απόλυτη ευελιξία. Εάν ο αναβάτης το επιθυμεί, είναι σε θέση να χειριστεί τη μανέτα του συμπλέκτη κανονικά, ανά πάσα στιγμή. Στην περίπτωση αυτή, το σύστημα Honda E-clutch θα ενεργοποιηθεί ξανά σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, πάνω από ορισμένες στροφές του κινητήρα - μετά από 5 δευτερόλεπτα σε χαμηλότερες στροφές. Εάν ο αναβάτης θέλει να απενεργοποιήσει το σύστημα σε μια συγκεκριμένη διαδρομή, αυτό είναι επίσης δυνατό μέσω του διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Η αλλαγή σε χειροκίνητη (manual) λειτουργία υποδεικνύεται με το γράμμα ‘M’ στον πίνακα οργάνων.
Το Honda E-Clutch επιτρέπει επίσης στον αναβάτη να παραμετροποιήσει την ‘αίσθηση’ που λαμβάνει κατά τη λειτουργία του συστήματος, ρυθμίζοντας τη δύναμη που απαιτείται να ασκήσει στο λεβιέ για μία αλλαγή σχέσης. Διατίθενται τρεις ρυθμίσεις: HARD, MEDIUM και SOFT, καθεμία από τις οποίες μπορεί να επιλεγεί ανεξάρτητα για το ανέβασμα και το κατέβασμα των σχέσεων. Το σύστημα θα υποδείξει επίσης στον αναβάτη να κατεβάσει σχέση - μέσω ενός σχετικού συμβόλου στον πίνακα οργάνων - εάν ανιχνεύσει ότι έχει επιλεχθεί υψηλότερη σχέση για μια συγκεκριμένη ταχύτητα κίνησης.
Το Honda E-Clutch διαχειρίζεται έξυπνα τη σύμπλεξη και αποσύμπλεξη, λαμβάνοντας υπόψη διάφορες παραμέτρους λειτουργίας της μοτοσυκλέτας, όπως η ταχύτητα του οχήματος, η γωνία ανοίγματος του γκαζιού, οι στροφές του κινητήρα, η πίεση που ασκείται στο μοχλό αλλαγής σχέσεων, η γωνία του γραναζιού μείωσης του σερβομηχανισμού του συμπλέκτη, οι στροφές του δευτερεύοντα άξονα και η επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Ο συμπλέκτης λειτουργεί μέσω ενός ενεργοποιητή με δύο μοτέρ που βρίσκονται στο εσωτερικό του δεξιού καλύμματος του κινητήρα. Κατά τη σύμπλεξη και αποσύμπλεξη, ελέγχονται επίσης και ο χρονισμός ανάφλεξης με τον ψεκασμό καυσίμου αντίστοιχα, με αποτέλεσμα την ομαλή, χωρίς κραδασμούς αλλαγή σχέσεων σε όλες τις συνθήκες.
Το νέο Honda E-Clutch πρόκειται να προσφέρει στους ευρωπαίους πελάτες μία εμπειρία οδήγησης ‘επόμενου επιπέδου’ και αποτελεί άλλη μία ισχυρή απόδειξη ότι η Honda, 75 χρόνια από την ίδρυσή της, δεσμεύεται να συνεχίζει την πλούσια ιστορία της στην καινοτομία, με επίκεντρο τον αναβάτη.
Σύμφωνα με τον Junya Ono, Large Project Leader, Honda E-Clutch: «Το Honda E-Clutch έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους αναβάτες ένα νέο είδος εμπειρίας που μπορεί να κάνει την οδήγηση ακόμα πιο διασκεδαστική και συναρπαστική. Προσδίδει επίσης ξεγνοιασιά και άνεση στις αστικές και καθημερινές μετακινήσεις. Ελπίζουμε ότι πολλοί αναβάτες θα δοκιμάσουν το νέο μας σύστημα για να απολαύσουν το μοναδικό συνδυασμό σπορ αίσθησης και ευελιξίας που παρέχει.»
CBR500R
Η μοτοσυκλέτα εισαγωγής στην οικογένεια CBR, εκπροσώπου της super sports κατηγορίας της Honda, έχει επίσης ανανεωθεί σημαντικά για το 2024
Η μοντέρνα και εκτενώς ανανεωμένη σχεδίαση, που είναι εμπνευσμένη από τη Fireblade, περιλαμβάνει νέο προβολέα και πίσω φωτιστικό σώμα, καθώς και νέο φέρινγκ με αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) για γραμμική αίσθηση κατά το χειρισμό και αυξημένη πληροφόρηση για τον αναβάτη. Τα νέα γραφικά και χρώματα ενισχύουν την «baby Blade» εμφάνιση της CBR500R και οι νέες ρυθμίσεις του συστήματος Ηλεκτρονικού Ψεκασμού Καυσίμου, βελτιώνουν την αίσθηση της επιτάχυνσης από τις χαμηλές στροφές.
Η έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, διαθέτει συνδεσιμότητα Honda RoadSync* και ο χειρισμός της γίνεται με έναν εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη που βρίσκεται στο αριστερό γκριπ.
CB1000 HORNET
Σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζετε στην Ιαπωνία, εντυπωσιάζει με τις επιθετικές και μυώδεις γραμμές του και ο κινητήρας του προέρχεται από Fireblade προηγούμενης γενιάς
Αν και είχε προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2024, η προσμονή ήταν τόσο μεγάλη που η Honda «αναγκάστηκε» να επισπεύσει την παραγωγή του. Άλλωστε η επιστροφή του Hornet με τον δικύλινδρο κινητήρα των 750 κ.εκ. ήταν άκρως επιτυχημένη, αφού είναι το naked με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2023
H μονάδα προβολέων LED χαρακτηρίζει την σχεδίαση του super naked του ιαπωνικού εργοστασίου. Το ρεζερβουάρ που πλαισιώνεται από μικρές σπορ αεροτομές, είναι γεμάτο με επιθετικές ακμές και συνδυάζεται άψογα με το αιχμηρό ουραίο τμήμα.
Ο κινητήρας των 999 κ.εκ.που εξόπλισε τις εκδόσεις CBR1000RR Fireblade 2017-2019 ένας εν σειρά τετρακύλινδρος 16 βαλβίδων ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και ροπή μεγαλύτερη από 100 Nm. Οι μοτοσυκλέτες που παρουσιάστηκαν στην EICMA ήταν μοντέλα προπαραγωγής, αφού το Hornet 1000 βρίσκεται σε εξέλιξη.
Το μεγάλο Hornet είναι φυσικά εξοπλισμένο ηλεκτρονικά τελευταίας τεχνολογίας και συγκεκριμένα με γκάζι Throttle-by-Wire (TBW), τρία προγράμματα οδήγησης, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC πολλαπλών επιπέδων και υποβοηθούμενο συμπλέκτη με λειτουργία anti-hopping.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο δύο δοκών και το ψαλίδι αλουμινίου με ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Showa και σύστημα μοχλισμού. Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm SFF-BP είναι επίσης Showa
Το σύστημα πέδησης είναι προσαρμοσμένο στις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας και διαθέτει δύο πλευστούς δίσκους 310 mm στο μπροστινό μέρος με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Τέλος, τα μεγέθη των ελαστικών ευθυγραμμίζονται με τα πρότυπα της κατηγορίας: 120/70-R17 εμπρός και 180/55-R17 πίσω.
CB125F
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το ανανεωμένο CB125F
Το 2021 ήταν η χρονιά που η Honda τα άλλαξε όλα στο CB125F. Το έκανε πιο ελαφρύ, πιο οικονομικό σε κατανάλωση και το «προίκισε» με σύγχρονη τεχνολογία.
Μείωσε το βάρος του κατά 11 κιλά, κάνοντας το ακόμη πιο εύχρηστο, χρησιμοποίησε κινητήρα τεχνολογίας eSP (enhance Smart System), 27% πιο οικονομικό σε κατανάλωση και νέο πιο στιβαρό πλαίσιο.
Με μοντέρνα σχεδίαση, ισχυρό προβολέα LED, οθόνη οργάνων LCD και επανασχεδιασμένους διακόπτες, έδωσε τον αέρα ανανέωσης που αναζητούσαν αναβάτες που ήθελαν μια εύκολη μοτοσυκλέτα για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Το 2024 η Honda παρουσίασε την νέα έκδοση του μικρού CBF που διαθέτει πιο κοντό τελικό εξάτμισης με νέο μεγαλύτερο κάλυμμα.
Ταυτόχρονα οι τρεις εκδόσεις θα είναι μονόχρωμες, σε μπλε, μαύρο και κόκκινο χρώμα, σε αντίθεση με τις διαθέσιμες έως τώρα που είχαν γκρι ουραίο τμήμα και ασημένια πλαϊνά ένθετα κάτω από τις πλαστικές επιφάνειες που περιβάλουν το ρεζερβουάρ.
Ο κινητήρας του CB125F είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες. Αποδίδει 10,7 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1,1 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.. Με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων γεμάτο μπορεί να διανύσει έως και 800 χιλιόμετρα.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο, με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να είναι 117 κιλά. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 790 χλστ. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι 31χλστ. και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Στα φρένα προτιμήθηκε δισκόφρενο για τον μπροστινό τροχό και ταμπούρο για τον πίσω με συνδυασμένη λειτουργία (CBS). Οι τροχοί είναι 18 ιντσών, με χυτές ζάντες και ελαστικά 80/100 και 90/90 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
SC e: Concept
Το SC e: Concept, είναι μία πρωτότυπη έκδοση του δεύτερου ηλεκτρικού δίτροχου της εταιρείας για την Ευρώπη, μετά την άφιξη του ηλεκτρικού EM1 e: το 2023 σε ορισμένες βασικές Ευρωπαϊκές αγορές
Το SC e: Concept διαθέτει χαρακτηριστική μοντέρνα σχεδίαση, μεγάλο επίπεδο πάτωμα και μεγάλη σε μήκος και πλάτος σέλα. Θα είναι εξοπλισμένο με δύο εναλλάξιμες μπαταρίες Honda Mobile Power Pack e: για μεγαλύτερη αυτονομία, υποστηρίζοντας τους πελάτες που αναζητούν ένα αθόρυβο και συμπαγές μέσον για τις μετακινήσεις τους στην πόλη, απαλλαγμένο από εκπομπές ρύπων, με το πρόσθετο πλεονέκτημα της άνετης επαναφόρτισης στο σπίτι.
Το ‘SC’ αποτελεί συντομογραφία του scooter, που σημαίνει ότι οι κάτοχοι διπλώματος οδήγησης Α1 θα μπορούν να οδηγήσουν την έκδοση μαζικής παραγωγής, η οποία αναμένεται να φτάσει μέχρι το 2025.