Αφιερώματα

On Off 500 κ.εκ.: Τα τέσσερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς


15.12.2020

Καλύπτουν τις περισσότερες ανάγκες ενός μοτοσυκλετιστή που θέλει μια μοτοσυκλέτα για όλες τις δουλειές

Οικονομικές σε απόκτηση, σε χρήση και συντήρηση. Δικύλινδρες και οι τέσσερις με παραπλήσιες δυνατότητες. Κάνουν τα πάντα καλά, χωρίς να συναρπάζουν με τις επιδόσεις τους και το επίπεδο του εξοπλισμού τους. Δεν θα τις συγκρίνουμε…ακόμη, αλλά σε πρώτη φάση σας τις παρουσιάζουμε.

Benelli TRK502 & X

Το best seller της Benelli σε όλη την Ευρώπη. Στην χώρα μας έχει βρει φανατικούς θαυμαστές, αρκετοί από τους οποίους την απόκτησαν, ενώ βρίσκεται στο μυαλό όσων θέλουν να αποκτήσουν μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας on off. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 500 κ.εκ. αποδίδει 47,6 ίππους και 4,6 kgm ροπή.

Benelli TRK502 2020 action 1

H Benelli διαθέτει δύο εκδόσεις. Η «απλή» TRK με τροχούς 17 ιντσών και χυτές ζάντες αλουμινίου, ύψος σέλας 815 χλστ., χαμηλά τοποθετημένη εξάτμιση και βάρος 210 κιλά. Η έκδοση «X» διαφέρει ως προς τους τροχούς που είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ζάντες με ακτίνες, το ύψος σέλας που είναι στα 840 χλστ., μεγάλο τελικό εξάτμισης ψηλά τοποθετημένο και είναι τρία κιλά βαρύτερο.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Benelli TRK 502 του 2020

Daytona Maverick 500

Το νεότερο μέλος της κατηγορίας των adventure των 500 κ.εκ. έκανε την εμφάνιση του στην ελληνική αγορά λίγο πριν το τέλος του 2020. Εξοπλισμένο με τον δικύλινδρο κινητήρα της Loncin, μητρική εταιρεία της Voge, διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και ποιοτικά περιφερειακά. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ. To ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο 41 χλστ με διαδρομή 195 χλστ. και το αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού έχει διαδρομή 85 χλστ. Τα φρένα αποτελούνται από κυματοειδής δίσκους, δύο στον μπροστινό τροχό με διάμετρο 300 χλστ. και έναν πίσω 240 χλστ., με δαγκάνες δύο εμβόλων της Nissin. Οι τροχοί με ακτίνες, είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, με ελαστικά Metzeler Tourance 100/80 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Daytona Maverick 500 2021 3

Ο δίκύλινδρος κινητήρας παράγει 46 ίππους και 4,1kgm ροπή. Γύρω από αυτό ένα χαλύβδινο πλαίσιο εξασφαλίζει την σταθερότητα της μοτοσυκλέτας που ζυγίζει 178 κιλά (χωρίς υγρά). Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρα.
Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται όργανα με οθόνη LCD, ρυθμιζόμενη ζελατίνα σε δύο θέσεις, προστατευτικά κάγκελα, αλουμινένια προστατευτική ποδιά κινητήρα, χούφτες, θύρα USΒ και παροχή ρεύματος 12V.

Διαβάστε εδώ περισσότερα για το Daytona Maverick 500

Honda CB500X

Η πολυτάλαντη μοτοσυκλέτα της Honda, που κυριαρχεί στην ελληνική αγορά, ανανεώθηκε το 2019. Η νέα εμφάνιση εκφράζεται κυρίως από τα νέας σχεδίασης πλαστικά που την κάνουν πιο επιθετική αλλά ταυτόχρονα πιο εργονομική, αφού προστατεύει καλύτερα αναβάτη και συνεπιβάτη. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι πλέον μεγαλύτερες και το αμορτισέρ νέο. Ο μπροστινός τροχός απέκτησε νέα διάσταση, φτάνοντας τις 19 ίντσες.
Ο δικύλινδρας κινητήρας παράγει 47,5 ίππους. Το νέο τελικό της εξάτμισης διαθέτει δύο απολήξεις και ο συμπλέκτης είναι ολίσθησης.Τα νέα όργανα LCD περιλαμβάνουν ένδειξη αλλαγής σχέσης και επιλεγμένης σχέσης, ενώ και τα φλας είναι LED όπως και όλα τα φωτιστικά σώματα.

Honda CB 500X action 1

Ο μπροστινός τροχός 17 ιντσών έχει αντικατασταθεί από έναν 19 ιντσών, ενώ πίσω έχει διάσταση 17 ιντσών. Ο μπροστινός κυματιστός δίσκος 310mm συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και ο οπίσθιος δίσκος 240mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Το ύψος της σέλας είναι 830mm. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 17,5 λίτρα.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Honda CB500X του 2019

Voge 500DS

Το cross over μίας εκ των νεότερων εταιρειών στην ελληνική αγορά, ήρθε στα μέρη μας το 2020. Η εμφάνιση και τα επώνυμα περιφερειακά τράβηξαν αμέσως το ενδιαφέρον του κοινού. Φρένα Nissin, αναρτήσεις KΥΒ, ελαστικά Pirelli, ABS της Bosch και οθόνη TFT στον στάνταρ εξοπλισμό.

Voge DS 500 action 1

Η Voge “δανείστηκε” το πατρόν από τη Honda και έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει με το CB500X, ταυτόχρονα όμως αντέγραψε και τον κινητήρα του. Δικύλινδρος σε σειρά με 46 ίππους και 4,3 kgm ροπή. Βασίζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο και ζυγίζει 188 κιλά.
Οι τροχοί του είναι 17 ιντσών και στα δύο άκρα και τα φρένα αποτελούνται από δύο κυματιστά δισκόφρενα μπροστά και ένα ακόμη πίσω. Το ύψος σέλας είναι 820 χλστ. και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 17 λίτρα.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Voge 500DS του 2020

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας
Όλες οι πληροφορίες για τα ελαστικά αναγράφονται στο προφίλ και αποτελούνται από κωδικούς που προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους. Εδώ θα μάθετε το νόημά τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.