19.09.2022
Δυο νέα μοντέλα που βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα παρουσίασε στην Ινδία η Keeway. Πρόκειται για το γυμνό K300 Ν και την supersport εκδοχή του K300 R
Κείμενο: Μένιος Κατής
Και οι δυο τροφοδοτούνται από τον ίδιο τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 292.4 κ. εκ. που αποδίδει 27.5 hp @ 8.750 σ.α.λ. και 25 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. Διαθέτουν συμπλέκτη ολίσθησης και μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι upside-down 37mm και monoshock κεντρικά τοποθετημένο πίσω.
Την επιβράδυνση και στις δύο περιπτώσεις, αναλαμβάνουν δισκόφρενο διαμέτρου 292 mm μπροστά που έρχεται με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και δισκόφρενο 220 mm πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα. Το σύστημα συνεπικουρείται από δικάναλο ABS.
Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17 ιντσών και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 110/70 μπροστά και 140/60 πίσω.
Στην περίπτωση του K300 N το ρεζερβουάρ είναι χωρητικότητας 12.5 λίτρων, το ύψος σέλας στα 795 mm, ενώ το βάρος ανέρχεται στα 151 κιλά. Σε αυτήν του K300 R έχουμε ελαφρώς μικρότερη χωρητικότητα ρεζερβουάρ (12 λίτρα) και ελαφρώς χαμηλότερη σέλα (780 mm). Σημαντική ωστόσο είναι η διαφορά στο βάρος που στην περίπτωση της supersport εκδοχής ανέρχεται στα 165 κιλά.
Και τα δύο μοντέλα έρχονται με δύο modes οδήγησης, σέλα δύο επιπέδων, εξάτμιση με τελικό που βγαίνει χαμηλά πίσω από τον κινητήρα και φωτιστικά σώματα LED.
Τα δύο νέα μοντέλα της Keeway θα είναι διαθέσιμα στην αγορά της Ινδίας από τα τέλη Σεπτέμβρη ενώ προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση για το εάν θα τα δούμε στην Ευρώπη, πράγμα πολύ πιθανό.
Το K300 N φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί τα μικρά Duke, το BMW G 310 R, το Bajaj Dominar, ενώ το Κ300 R θα τεθεί αντιμέτωπο με τα ΚΤΜ RC 390, BMW G 310 RR, Apache RR 310...
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.