31.08.2020
Οι δύο εταιρείες έχουν μείνει εκτός των δημοφιλέστερων κατηγοριών αλλά πιθανότατα το 2021 να σημάνει την μεγάλη αντεπίθεση
Οι νέες προδιαγραφές ρύπων Euro5 θα σηματοδοτήσουν ζυμώσεις και αλλαγές στην γκάμα όλων των εταιρειών. Honda και Yamaha βλέποντας την εμπορική επιτυχία των μικρών adventure των 300 κ.εκ. είναι πολύ πιθανό να “μπουν στο χoρό” με σκοπό να διεκδικήσουν και να πάρουν μεγάλο μερίδιο αγοράς.
Όσον αφορά την Honda δεν αποκλείεται να δούμε τον αντικαταστάτη του CRF250L, που πιθανότατα να είναι ένα μικρό Africa Twin με κινητήρα 300 κ.εκ. Θα βασίζεται στον κινητήρα του CB300R που είναι μονοκύλινδρος και έχει ισχύ 31,5 ίππων ή θα δούμε από την Honda έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο με περισσότερους από 40 ίππους; Στην πρώτη περίπτωση το Africa Twin 300 θα βρίσκεται πολύ κοντά σε ιπποδύναμη με τα κινέζικα μονοκύλινδρα (Daytona by Zontes 310T, Voge 300DS) και με το Suzuki VStrom 250, ενώ στην δεύτερη θα μπορεί να ανταγωνιστεί το KTM 390 Adventure και το Kawasaki Versys-X 300, αλλά και το νέο μοντέλο της Yamaha που θα χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα του MT-03.
Στην Yamaha φαίνεται πως σκέφτονται προς το παρόν περισσότερο την κατασκευή ενός μικρού Tracer, παρά ενός Tenere 300. Η εταιρεία θέλει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την εμπορική επιτυχία των Tracer 900 και 700 και να ρίξει αργότερα στην αγορά το Tenere 300.
Όποιο και αν είναι πάντως το μοντέλο της εταιρείας των τριών διαπασών θα βασίζεται στον δικύλινδρο σε σειρά των 321 κ.εκ. με ισχύ 42 ίππων που έχουνε δει στα R3 και MT-03. Η μοτοσυκλέτα της Yamaha έτσι θα μπορεί να ανταγωνιστεί άμεσα με τα πιο ισχυρά μοντέλα της αγοράς, αλλά και να κλέψει πωλήσεις από το δικύλινδρα 500άρια που αποδίδουν από 46 έως 47,6 ίππους.
Το ιαπωνικό Young Machine ετοίμασε και ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες των Africa Twin και Tracer, στα πρότυπα των “μεγάλων αδελφών” τους.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.