Νεα Μοντελα

Η Honda παρουσιάζει τον απόγονο του Bol d’ Or

Βασισμένο στα μηχανικά μέρη και το πλαίσιο του Hornet 1000


24.03.2025

Το CB1000F Concept σηματοδοτεί την κορύφωση ενός πενταετούς ταξιδιού, κατά τη διάρκεια του οποίου φανταζόμασταν επανειλημμένα πώς θα μπορούσε να είναι ένας άξιος διάδοχος του εμβληματικού CB900F, που κατασκευάστηκε μεταξύ 1979 και 1983


Το 2020, εν μέσω πανδημίας, η Honda είχε παρουσιάσει ένα concept που εξέπληξε τους πάντες. Μια μοτοσυκλέτα που έμοιαζε με το θρυλικό Bol d’ Or, έκανε την εμφάνισή της στις οθόνες μας, αφού λόγω κορονοϊού όλες οι εκθέσεις είχαν ματαιωθεί.

Το CB-F Concept βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό στο CB 1000 R Neo Sports Cafe. Όλα έδειχναν πως το μοντέλο θα έμπαινε σύντομα στην παραγωγή, όμως η τελικά απόφαση της Honda μας άφησε στα κρύα του λουτρού, καθώς τελικά δεν υλοποίησε το project. Παρ’ όλα αυτά τον Σεπτέμβριο του 2023, το πάντα καλά πληροφορημένο ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, αποκάλυψε πως στην Honda το ξανασκέφτονταν. Ενάμιση χρόνο αργότερα έχουμε την αποκάλυψη του CB1000F Concept και δύο παραλλαγών του στην έκθεση της Οσάκα, ενώ τα μοντέλα θα εκτεθούν στο Tokyo Motor Show και στην Nagoya.

Honda CB1000F Concept 2

Tο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε είναι πρακτικά στην τελική του μορφή, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά.

Στην πραγματικότητα, μοιάζει περισσότερο με μια εξέλιξη του CB-F Concept του 2020. Όπως μπορούμε να δούμε, το CB1000F Concept δεν διαθέτει το μονόμπρατσο ψαλίδι, το ουραίο τμήμα είναι ελαφρώς διαφορετικό και το τελικό της εξάτμισης μεγαλύτερο. Η μοτοσυκλέτα τις φωτογραφίας διαθέτει μαρσπιέ συνεπιβάτη, αλλά λείπουν τα φλας. Ωστόσο, διατηρεί την νοσταλγική αύρα που το έκανε τόσο δημοφιλές το 2020.

Εν ολίγοις, ένας ισορροπημένος συνδυασμός παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος, χωρίς να παραμελούνται όλες οι τεχνικές, σχεδιαστικές και, φυσικά, χρηστικές αξίες που αντιπροσωπεύει η ιαπωνική μάρκα.

Πέρα από την ρετρό αισθητική, το CB1000F Concept εικάζεται ότι βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο CB 1000 Hornet. Χαλύβδινο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρα από το CBR1000RR Fireblade του 2017 με 150 ίππους, φρένα Nissin, αναρτήσεις Showa. Η Honda θα μπορούσε, εκτός από την βασική έκδοση, να έχει στην γκάμα της και την SP, όπως συμβαίνει με το Hornet 1000, με ισχυρότερο κινητήρα, αμορτισέρ Ohlins, guickshifter, φρένα Brembo.

Honda CB1000F Concept Moriwaki Engineering

Στην ίδια έκθεση παρουσιάστηκαν δύο ακόμη πρωτότυπα. Το CB1000F Concept Moriwaki Engineering, αποτελεί φόρο τιμής στην ιαπωνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1973 από τον Mamoru Moriwaki και ασχολείται με την κατασκευή εξαρτημάτων και αξεσουάρ κυρίως αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Με clipon, number plate, καρίνα, ζελατίνα πάνω από τον προβολέα, τεράστιο ψυγείο και διαφορετικό τελικό εξάτμισης θυμίζει τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των δεκαετιών του 70 και του 80.

Το Honda CB1000F meets GUCCIMAZE είναι το πιο μοντέρνο από τα τρία. Τα γραφικά είναι του καλλιτέχνη CUCCIMAZE, συνεργάτη της εταιρείας ρούχων BEAMS. Μαζί με την μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκαν μια σειρά από προϊόντα, όπως καπέλα και t-shirt.

HONDA CB1000F meets GUCCIMAZE

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ετοιμαστείτε για ένα νέο θεματικό οδοιπορικό στην μυθολογία και την ιστορία της Πελοποννήσου
Το CB1000F Concept σηματοδοτεί την κορύφωση ενός πενταετούς ταξιδιού, κατά τη διάρκεια του οποίου φανταζόμασταν επανειλημμένα πώς θα μπορούσε να είναι ένας άξιος διάδοχος του εμβληματικού CB900F, που κατασκευάστηκε μεταξύ 1979 και 1983
Ο Christofer Ratcliffe, ιδρυτής της Langen Motorcycles ήταν ξεκάθαρος για το μέλλον της μάρκας που έγινε γνωστή από το δίχρονο 250 αξίας 35.000 ευρώ
Η QJMotor έχει στην γκάμα της ένα μοντέλο που δεν μπορείς να το κατατάξεις εύκολα σε μια κατηγορία

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.