Νεα Μοντελα

Honda CB 1000 2025: O αντικαταστάτης του CB 1300

Βασισμένο στο Hornet 1000


27.08.2024

Ένα muscle bike με 150 ίππους και ελαφρύτερο κατά 50 κιλά από τον προκάτοχό του. Οι Ιάπωνες του Young Machine έχουν τις πληροφορίες και εμείς ελπίζουμε να το δούμε σύντομα στους δρόμους


Το Honda CB1000 Hornet που θα κυκλοφορήσει το 2025 θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για μια οικογένεια μοντέλων. Ένα από αυτά θα μπορούσε να είναι το ΝΧ 1000 (δείτε εδώ) αλλά η big H θα μπορούσε να παρουσιάσει και το CB1000 .

Οι συνάδελφοι στο young-machine.com διαβεβαιώνουν ότι το Honda CB1300 θα αντικατασταθεί σύντομα από το CB1000 αν και ίσως, τουλάχιστον στην αρχή, θα ήταν μοντέλο JDM ( Japan Domestic Model ), δηλαδή μόνο για την ιαπωνική αγορά.

Θεωρείται δεδομένο ότι το CB1300, μια μοτοσυκλέτα που γνώρισε μεγάλη επιτυχία στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, πρόκειται να αποκτήσει σύντομα διάδοχο. Για να γίνει αυτό, η Honda θα χρησιμοποιούσε ως βάση το νέο Hornet 1000, αλλά θα του έδινε μια ρετρό εικόνα (ο ιαπωνικός τύπος μιλά για “παραδοσιακή εμφάνιση” ). Δεν θα μοιάζει με το CB-F Concept, αλλά με το CB1300.

Το μελλοντικό Honda CB1000 θα παράγεται στο εργοστάσιο του Kumamoto, το οποίο είναι το μεγαλύτερο από τα εργοστάσια της μάρκας στην Ιαπωνία. Εκεί, για παράδειγμα, κατασκευάζεται το CB750 Hornet.

Η Honda CB1300 ήταν μια βαριά, “δύσκολη” μοτοσυκλέτα, επομένως ένα CB1000, βασισμένο στο Hornet 1000, θα μπορούσε να είναι 50 κιλά ελαφρύτερο.

Οι Ιάπωνες συνάδελφοι εκτιμούν ότι το Honda CB1000 θα αρχίσει να διατίθεται στην αγορά το 2025, οπότε θα το δούμε να κάνει ντεμπούτο στην EICMA 2024 τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι Κινέζοι κατασκεύασαν μια μοτοσυκλέτα που δεν μοιάζει μόνο με MV Agusta αλλά βασίζεται σε κινητήρα της ιταλικής εραιρείας
Μετά το σπορ 675 SR-R, η CFmoto ετοιμάζεται να λανσάρει τη «γυμνή» έκδοση 675NK, εξοπλισμένη με τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα των 95 ίππων
Ένα muscle bike με 150 ίππους και ελαφρύτερο κατά 50 κιλά από τον προκάτοχό του. Οι Ιάπωνες του Young Machine έχουν τις πληροφορίες και εμείς ελπίζουμε να το δούμε σύντομα στους δρόμους
Τρεις μήνες πριν από την EICMA και οι φήμες για νέα μοντέλα αρχίζουν να γίνονται όλο και περισσότερες. Όπως όλα δείχνουν η Kawasaki θα λανσάρει crossover με τον δικύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιείται ήδη στα Z500, Ninja 500 και Eliminator

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.