28.11.2024
Η Royal Enfield συνεχίζει να εμπλουτίζει την γκάμα και αποφάσισε να ολοκληρώσει το 2024 με την παρουσίαση του ανανεωμένου Scram 440, το οποίο έρχεται με σημαντικές βελτιώσεις και δύο νέες εκδόσεις: Trail και Force
Το Scram 440 του 2025 παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του αρχικού μοντέλου, ενώ έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις. Ο αερόψυκτος κινητήρας παρέμεινε ωστόσο ο κυβισμός του έχει αυξηθεί στα 443 cc, αποδίδοντας 25,4 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 34 Nm στις 4.000 σ.α.λ., σημειώνοντας βελτίωση ισχύος κατά 4,5% και ροπής κατά 6,5%. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες πλέον συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το πλαίσιο είναι ίδιο με του Scram 411 αλλά πλέον το υποπλαίσιο είναι πιο ενισχυμένο. Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει μεγαλύτερα έμβολα στη μπροστινή δαγκάνα και ABS δύο καναλιών από τη Bosch. Οι αναρτήσεις παραμένουν ίδιες, με μπροστινό συμβατικό πιρούνι 41 χιλιοστών και διαδρομή 190 χιλιοστών, καθώς και μονό αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 180 χιλιοστών.
Η Royal Enfield προσφέρει πλέον το Scram 440 σε δύο εκδόσεις, την Trail και την Force, καθεμία με διαφορετική προσέγγιση. Η Trail διαθέτει ακτινωτούς τροχούς 19” μπροστά και 17” πίσω, ενώ στο Force βλέπουμε ζάντες αλουμινίου στις ίδιες διαστάσεις, προσανατολισμένες για πιο ασφάλτινη χρήση.
Το νέο Scram 440 είναι εξοπλισμένο με LED προβολέα, έναν πίνακα οργάνων που συνδυάζει αναλογική και ψηφιακή απεικόνιση, καθώς και θύρα USB για φόρτιση συσκευών. Το ύψος της σέλας παραμένει σταθερό στα 795 χιλιοστά, ενώ το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 185 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ 15 λίτρων.
Δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί αν το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη και πότε.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.