Νεα Μοντελα

Μεσαία adventure 2025: Όλα τα νέα μοντέλα

Η αυξανόμενη επιθυμία για περιπέτεια είναι πιο εμφανής από ποτέ


27.11.2024

Σήμερα, σχεδόν κάθε κατασκευαστής προσφέρει μοντέλα adventure σε διάφορους κυβισμούς, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αναβάτη. Ακόμα και όσοι δεν είχαν μέχρι τώρα παρουσία στην κατηγορία, ετοιμάζονται να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η κατηγορία διαθέτει πολλές ακόμη αξιόλογες μοτοσυκλέτες. Aprilia Tuareg 660, Benelli TRK 702X, CFMOTO 800MT, BMW F 900 GS Adventure, Husqvarna Norden 901, Moto Guzzi V85 TT, QJMOTOR SRT800SX & SRT700SX, Suzuki V-Strom 800, Triumph Tiger 900 GT & GT PRO, VOGE DS900X.

CFMOTO 700MT

Το νέο CFΜΟΤΟ 700MT απευθύνεται σε όσους επιθυμούν ένα πιο προσιτό μοντέλο από τα μεγαλύτερα 800MT και 800MT-X, διατηρώντας όμως το ίδιο στυλ. Η εμφάνιση του 700MT παραπέμπει ξεκάθαρα στις adventure μοτοσυκλέτες της CFΜΟΤΟ, με δυναμικές γραμμές, φαρδύ φέρινγκ και το χαρακτηριστικό «ράμφος» κάτω από τα full-LED φώτα. Διαθέτει τροχούς με ακτίνες, tubeless ελαστικά, ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση και εντυπωσιακές προστατευτικά κάγκελα που ενισχύουν των περιπετειώδη χαρακτήρα.

CFMOTO 700MT 2025 2

Το 700MT έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άνεση. Έχει γίνει ειδική μελέτη στη ροή του αέρα, απομακρύνοντας τη θερμότητα από το σώμα του αναβάτη. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα ακόμα και εν κινήσει, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ενώ διαθέτει βάση για τρεις αλουμινένιες βαλίτσες. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών που προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth και Wi-Fi.

Το 700MT εξοπλίζεται με τον δοκιμασμένο εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 693 κ.εκ., τον οποίο συναντάμε και στη σειρά 700CL-X. Προσφέρει 68 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 60 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.

Το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα είναι κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες. Οι αναρτήσεις είναι από την Yuan, με ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm μπροστά και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω, προσφέροντας διαδρομές 150 mm και 148 mm αντίστοιχα. Οι ζάντες είναι 19" μπροστά και 17" πίσω, με ελαστικά CST διαστάσεων 110/80 R19 και 150/70 R17, κατάλληλες τόσο για δρόμο όσο και για off-road χρήση.
Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει δύο δίσκους μπροστά και έναν πίσω, ελεγχόμενο από ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί όταν οδηγείτε εκτός δρόμου.

Το 700MT έχει βάρος 240 κιλά, το μεταξόνιο είναι 1.445 mm, το μήκος 2.244 mm, το πλάτος 932 mm και το ύψος 1.435 mm. Η σέλα βρίσκεται σε ύψος μόλις 800 mm από το έδαφος, προσφέροντας χαμηλό κέντρο βάρους και εύκολη πρόσβαση στο έδαφος.


Honda XL750 Transalp

Το νέο Honda XL750 Transalp, που παρουσιάστηκε στην EICMA, φέρνει την κληρονομιά της σειράς Transalp σε σύγχρονη μορφή, έτοιμο να καλύψει τις ανάγκες της νέας γενιάς ταξιδιωτών και περιπετειωδών αναβατών
Το ανανεωμένο μοντέλο διακρίνεται για την ανασχεδιασμένη μπροστινή του όψη, με ισχυρούς διπλούς προβολείς LED. Επιπλέον, το μπροστινό φέρινγκ έχει ανασχεδιαστεί ώστε να προσφέρει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, συνοδευόμενο από μια νέα ζελατίνα που εξασφαλίζει προστασία από τον αέρα και άνεση στον αναβάτη, ανεξάρτητα από τις συνθήκες οδήγησης.

Honda XL750 Transalp 2025 4

Η καρδιά του Transalp παραμένει ο αξιόπιστος παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας, 755 κ.εκ. αποδίδοντας 91,8 ίππους και 75 Nm ροπή. Η τεχνολογία Throttle By Wire (TBW) εξασφαλίζει ευελιξία με τέσσερις προεπιλεγμένες λειτουργίες οδήγησης, καθώς και μια προσαρμοσμένη λειτουργία, μαζί με πέντε επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης (HSTC), τρία επίπεδα πέδησης κινητήρα, καθώς και τρία επίπεδα ισχύος, ώστε η απόδοση να ρυθμίζεται ανάλογα με τις ανάγκες του αναβάτη και το έδαφος.

Το ατσάλινο πλαίσιο του Transalp υποστηρίζεται από ανάρτηση Showa. Μπροστά, έχουμε πιρούνι SFF-CA 43 χιλιοστών και πίσω αμορτισέρ Pro-Link, με αναθεωρημένες ρυθμίσεις για βέλτιστη απόσβεση. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει διέμβολες δαγκάνες μπροστά, ενώ οι τροχοί 21/18 ιντσών είναι έτοιμοι για κάθε έδαφος.

Η ψηφιακή οθόνη TFT 5 ιντσών προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω της πλατφόρμας Honda RoadSync, με επιλογές διαχείρισης πολυμέσων και πλοήγησης, ενώ διαθέτει επίσης σύστημα ESS για έκτακτο φρενάρισμα και δυνατότητα αυτόματης ακύρωσης ένδειξης φλας. Το μοντέλο διατίθεται και σε έκδοση A2, καθιστώντας το προσβάσιμο σε όλους τους αναβάτες.

Kove 800X Touring

Το Kove 800X Touring σχεδιάστηκε για άνεση και ασφάλεια σε ασφάλτινες διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, με την προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού και προηγμένων συστημάτων όπως cruise control, τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Sport, Comfort, Rain, Off-Road) και Traction Control για βελτιωμένη σταθερότητα σε ποικίλες συνθήκες.

Kove 800X Touring 2025 1

Στοχεύοντας στην τουριστική χρήση, το 800X Touring διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 22 λίτρων, τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, υπερυψωμένη ζελατίνα και εργονομικό τρίγωνο οδήγησης για μεγαλύτερη άνεση. Το σύστημα ανάρτησης της KYB είναι ρυθμιζόμενο με διαδρομή 210 mm, ενώ το ύψος σέλας στα 826 mm κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη. Διαθέτει επίσης διπλούς δίσκους μπροστά με δαγκάνες διπλών εμβόλων για αποτελεσματικό φρενάρισμα.

Ο κινητήρας, παρόμοιος με των άλλων μοντέλων της σειράς, αποδίδει 95 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 8.2 kgm στις 7.500 σ.α.λ., με κεντρική μονάδα ECU της Bosch για αυξημένη απόδοση και ακρίβεια. Με βάρος 182 κιλά χωρίς υγρά, το 800X GT διασφαλίζει σταθερότητα και άνεση στις υψηλές ταχύτητες. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός περιλαμβάνει cruise control, Quickshifter δύο δρόμων, συμπλέκτη μερικής ολίσθησης, ρυθμιζόμενο traction control, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, προβολείς LED, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, αμορτισέρ τιμονιού, και μια κάθετη έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα.

Το Kove 800X Touring αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως το δεύτερο τρίμηνο του 2025, προσφέροντας στους αναβάτες την άνεση και τις τεχνολογίες που χρειάζονται για ασφαλή ταξίδια μακρινών αποστάσεων.

KTM 790 Adventure 2025

Το νέο μοντέλο, με έμφαση στη βελτίωση της δυναμική συμπεριφοράς και των τεχνολογικών χαρακτηριστικών, υπόσχεται ακόμα καλύτερες επιδόσεις τόσο στην άσφαλτο όσο και στις χωμάτινες διαδρομές. Το μοντέλο εξοπλίζεται με πιρούνι WP APEX 43 mm με διαδρομή 200 mm, που χάρη στην τεχνολογία split function επιτρέπει ανεξάρτητη ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς. Στο πίσω μέρος, το αμορτισέρ WP APEX περιλαμβάνει εύκολες ρυθμίσεις προφόρτισης και επαναφοράς, επίσης με διαδρομή 200 mm.

KTM 790 ADV 2025 4

Το χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλινο πλαίσιο παραμένει αμετάβλητο. Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας LC8c 799 κ.εκ. πληροί τις προδιαγραφές Euro 5+ και έχει ισχύ 95 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 88 Nm στις 6.500 σ.α.λ..
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει τον τελευταίας γενιάς 6D αισθητήρα γνωστό και ως Inertia Management Unit, που υπάρχει επίσης και στις μεγαλύτερες Adventure εκδόσεις της KTM. Η τελευταίας γενιάς μονάδα ενημερώνει το Cornering Motorcycle Traction Control και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά όπως ABS, Motor Slip Regulation αλλά και τα Ride Modes.

Τα προγράμματα ABS πλέον διαφοροποιούνται ανάλογα με την επιλογή των Ride Modes, εξαλείφοντας την ανάγκη για περίπλοκες ρυθμίσεις. Η KTM έχει εγκαταστήσει την καινοτόμα λειτουργία ‘DEMO’ και στην ΚTM 790 ADVENTURE του 2025. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να δοκιμάσουν το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών για τα πρώτα 1,500km, επιλογή που θα τους βοηθήσει να επιλέξουν ποιες προαιρετικές λειτουργίες επιθυμούν να αποκτήσουν.

Το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία που μπορεί να αγγίξει τα 450km διευρύνοντας τους ταξιδιωτικούς ορίζοντες κάθε σύγχρονου ταξιδευτή. Για κάθε δευτερόλεπτο που ο αναβάτης κάθετε στην σέλα δυο τμημάτων η KTM 790 ADVENTURE του 2025 προσφέρει αυξημένες δυνατότητες ταξιδιού.

Το ρεζερβουάρ ακολουθεί αρμονικά το σχήμα της μοτοσυκλέτας ενώ στο εμπρός μέρος δεσπόζει η νέα μάσκα που ενσωματώνει τα πλαϊνά τμήματα. Η σχεδίαση εξακολουθεί να δίνει την αίσθηση τις συγκέντρωσης των μαζών και ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει την δυνατότητα προσθήκης βάσης GPS και άλλων αξεσουάρ. Η ζελατίνα προσφέρει περισσότερη προστασία από τον αέρα. Τα φώτα είναι LED ενώ η TFT οθόνη των 5” διαθέτει καλύτερη φωτεινότητα και ευκρίνεια ενώ αντιδρά αμεσότερα στις αλλαγές του φωτός. Ο συγχρονισμός του KTM Connect App θα δίνει νέες δυνατότητες πλοήγησης και ταξιδιωτικών πληροφοριών όπως μνήμη των δέκα τελευταίων αριθμών κλήσης που έχουν πραγματοποιηθεί για ευκολότερη επικοινωνία αλλά και προσαρμογή των παραμέτρων turn-by-turn εν κινήσει.

Θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρωματικές επιλογές: Πορτοκαλί και Λευκό.

Moto Morini X-Cape 700

Με την προσαρμογή στις προδιαγραφές Euro5+, ο κινητήρας του Moto Morini X-Cape 700 επανασχεδιάστηκε. Ταυτόχρονα έγιναν αλλαγές στον τομέα της εργονομίας. Αισθητικά, το Moto Morini προσφέρει δύο επιλογές τροχών: ζάντες αλουμινίου και ζάντες με ακτίνες. Η έκδοση με ακτινωτές ζάντες περιλαμβάνει ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR, προσφέροντας αυξημένη πρόσφυση σε εκτός δρόμου συνθήκες.

Moto Morini X Cape 700 2025 1

Η αναβάθμιση του εν σειρά δικύλινδρου κινητήρα στα 693 cc αποδίδει 71 ίππους και μέγιστη ροπή 68 Nm. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, ενώ το ψαλίδι αλουμινένιο, εξασφαλίζοντας ελαφρότητα και στιβαρότητα. Με ξηρό βάρος 213 kg, το X-Cape 700 κατατάσσεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η σέλα ρυθμίζεται σε ύψος (820 mm ή 845 mm). Το σύστημα πέδησης της Brembo περιλαμβάνει διπλούς δίσκους 298 mm μπροστά και 255 mm πίσω.

Η ανάρτηση του X-Cape 700 περιλαμβάνει ένα ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi μπροστά με διαδρομή 175 χιλιοστών και ένα μονό αμορτισέρ Kayaba πίσω με διαδρομή 165 χιλιοστών, παρέχοντας σταθερή και άνετη οδήγηση σε ανώμαλα εδάφη. Στην έκδοση με ακτινωτές ζάντες, το μονό αμορτισέρ διαθέτει απομακρυσμένη ρύθμιση προφόρτισης.

Το σύστημα ABS 9,1 Mb της Bosch μπορεί να απενεργοποιηθεί, προσφέροντας μεγαλύτερη ελευθερία στους αναβάτες όταν οδηγούν εκτός δρόμου. Η τεχνολογική υποδομή συμπληρώνεται από μια οθόνη TFT 7 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, προσφέροντας πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του Χ-Cape. Ανάμεσα στα αξεσουάρ περιλαμβάνονται προστατευτικές χούφτες, υποδοχές USB και USB-C, LED φωτιστικά σώματα και νέο σύστημα ρύθμισης της ζελατίνας.

Το Moto Morini X-Cape 700 αναμένεται να είναι διαθέσιμο το πρώτο εξάμηνο του 2025, σε τρεις χρωματισμούς: Κόκκινο (Red Passion), λευκό (Carrara White) και μαύρο (Black Ebony).

Rieju Xplora 707

Το Xplora 707 είναι ένα crossover μεσαίου κυβισμού που αντλεί έμπνευση και σχεδιαστικά στοιχεία από το MV Agusta Lucky Explorer. Η ισπανική εταιρεία «δανείζεται» την σχεδίαση των MV Agusta Lucky Explorer και παρουσιάζει ένα crossover με κινητήρα της Benelli.

Rieju Xplora 707

Το Xplora 707 είναι εξοπλισμένο με τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Το ύψος σέλας είναι 795 mm και το βάρος (χωρίς υγρά) ανέρχεται σε 221 κιλά.

Το πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα, με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. και ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση αμοτισέρ Kayaba. Το σύστημα πέδησης Brembo με διπλούς εμπρός δίσκους 320 χλστ. και πίσω δίσκο 260 χλστ. εξασφαλίζει ασφάλεια και αποτελεσματικό φρενάρισμα.
Το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί και μια οθόνη TFT 7 ιντσών τεχνολογίας Mirror Link, προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και δυνατότητα σύνδεσης με smartphone για πλοήγηση και επικοινωνία.

Το Xplora 707 είναι εξοπλισμένο με δικύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 70 HP και 70 Nm ροπής

Τα Rieju Xplora 707 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2025.

Yamaha Tenere 700

Το μοντέλο Yamaha Ténéré 700 για το 2025 φέρνει βελτιώσεις που ενισχύουν τις δυνατότητες, την άνεση και την πρακτικότητα της μοτοσυκλέτας, παραμένοντας πιστή στη φιλοσοφία της για απλότητα και αξιοπιστία. Οι αλλαγές επικεντρώνονται στην αναβάθμιση της τεχνολογίας, τον εξοπλισμό και την εργονομία, προσφέροντας στους αναβάτες μια πιο εξελιγμένη και λειτουργική εμπειρία.

Μία από τις σημαντικότερες προσθήκες είναι η νέα TFT οθόνη 5 ιντσών. Η οθόνη προσφέρει περισσότερες πληροφορίες και δυνατότητες συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth, επιτρέποντας στον αναβάτη να συνδέσει το smartphone του για ειδοποιήσεις κλήσεων και μηνυμάτων, καθώς και για χρήση εφαρμογών πλοήγησης. Αυτό αποτελεί μια σημαντική βελτίωση για τη σύγχρονη εποχή, καθιστώντας το μοντέλο πιο ελκυστικό για αναβάτες που αναζητούν τεχνολογικές ανέσεις.

YAM XTZ700 2025 1

ABS και TCS με διακόπτη απενεργοποίησης για απόλυτο έλεγχο στην off-road οδήγηση. Τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ABS παρέχουν στον αναβάτη της Ténéré 700 τον απόλυτο έλεγχο σε εκτός δρόμου περιβάλλον, παρέχοντας τη δυνατότητα απενεργοποίησης για οδήγηση σε έδαφος με χαμηλή πρόσφυση.

Το TCS έχει δύο ρυθμίσεις, μια για ενεργοποίηση και μια για απενεργοποίηση και μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω του μενού της οθόνης TFT, ενώ ένα μεγάλο κουμπί στο πλάι του πίνακα οργάνων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των ρυθμίσεων ABS.

Οι αναρτήσεις διαθέτουν μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές, διατηρώντας τη μακρά διαδρομή τους. Παράλληλα, το μοντέλο έρχεται με νέα εργονομικά βελτιωμένη σέλα, η οποία αυξάνει την άνεση στις μεγάλες αποστάσεις.

Eπιπλέον, η σχεδίαση της Ténéré 700 για το 2025 έχει ανανεωθεί με φρέσκους χρωματισμούς και γραφικά, τονίζοντας τον adventure χαρακτήρα της. Οι αισθητικές αλλαγές ενισχύουν την premium αίσθηση του μοντέλου, ενώ παραμένουν διακριτικές για να μη χάσουν τον μινιμαλιστικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Με αυτές τις αναβαθμίσεις, η Yamaha Ténéré 700 του 2025 συνεχίζει να είναι μια κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας τη διαχρονική απλότητα με τη σύγχρονη τεχνολογία και πρακτικότητα.

Zontes 703F

Το adventure με τον τρικύλινδρο κινητήρα, στην έκδοση παραγωγής έκανε την εμφάνισή του στην EICMA και όπως ανακοινώθηκε σύντομα θα βρίσκεται στις προθήκες των καταστημάτων στην Ευρώπη. Ο πρώτος τρικύλινδρος κινητήρας της Zontes, που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου εντός της εταιρείας, έχει κυβισμό 699 cm3 και έχει ισχύ 95 HP στις 10.000 rpm και 75 Nm ροπής στις 7.500 rpm, προφανώς εγκεκριμένο Euro5+ . Στο 703F βασίζεται σε πλαίσιο αλουμινίου και αφαιρούμενο υποπλαίσιο από το ίδιο υλικό, που ζυγίζει 12 κιλά. Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη Marzocchi. Παρουσιάστηκε σε δύο εκδόσεις, με ακτινωτές ζάντες αμφότερες. Στην μία είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών με ελαστικά tubeless 90/90 και 150/70 και στην άλλη 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω . Το σύστημα πέδησης είναι της J.Juam, με δύο δισκόφρενα μπροστά και ακόμη ένα πίσω. Το υποχρεωτικό δικάναλο ABS είναι της Bosch.

Zontes 703F 6

Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης. Quickshifter, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, σύστημα προειδοποιήσεις «τυφλού» σημείου που διαχειρίζεται από σύστημα ραντάρ στο πίσω μέρος. Υπάρχουν επίσης θερμαινόμενα γρκιπ, TFT οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με smartphone, φώτα LED, προστατευτική ποδιά κινητήρα, χούφτες, κεντρικό σταντ, σύστημα keyless και δύο υποδοχές USB.

Το βάρος σε κατάσταση λειτουργίας είναι 236 κιλά.

Όπως ανακοινώθηκε το ZT703-F θα είναι σύντομα διαθέσιμο στην Ιταλία σε δύο χρωματισμούς, λευκό με κόκκινο και μαύρο με γκρι σε μια πραγματικά ενδιαφέρουσα τιμή λαμβάνοντας υπόψη τον εξοπλισμό, στα 8.690 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Αυτό το ιδιαίτερο μοντέλο, σχεδιασμένο αποκλειστικά για τη γερμανική αγορά, βασίζεται στο δημοφιλές Z 900 RS SE και έρχεται με ξεχωριστές βελτιώσεις και χαρακτηριστικά που το κάνουν συλλεκτικό
Η Ducati παρουσιάζει την Panigale V4 Tricolore, ένα συλλεκτικό μοντέλο περιορισμένης παραγωγής 1000 μονάδων, που τιμά την Ιταλική παράδοση και την ιστορία της Ducati
Η νέα έκδοση αποκαλύφθηκε στην Intermot 2024 και τα νέα γραφικά βασίζονται σε χρώματα που συνδέονται με την ιστορία του κατασκευαστή και το Diavel
Μην πάει το μυαλό σας σε κάποιο ιαπωνικό ή ευρωπαϊκό μοντέλο με TFT οθόνη και προηγμένη ηλεκτρονικά. Μιλάμε για μοτοσυκλέτα που κοστίζει 930€

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.