Scooter 2023: Όλα τα νέα μοντέλα ανά κατασκευαστή!
Όλα τα νέα μοντέλα σε ένα άρθρο
Scooter για όλους. Από 125 έως 500 κ.εκ., με μεγάλους τροχούς, GT και με εμφάνιση adventure. Σίγουρα είναι κάποια που ξεχώρισαν και θα μας απασχολήσουν τους επόμενους μήνες
Το μοντέλο που προκάλεσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ήταν το XP 400 της Peugeot. Η Γαλλική εταιρεία επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο. Είχαμε όμως και ένα πρωτότυπο που δεν άφησε κανέναν ασυγκίνητο. Η Italjet παρουσίασε το Dragster με κινητήρα 500 κ.εκ.
Η Honda ανανέωσε το Forza 350, η Yamaha το XMAX 300 και η Kymco το Downtown 350. Η SYM μπαίνει δυναμικά στα scooter με εμφάνιση adventure. Μαζί με την Kymco παρουσίασαν τα περισσότερα μοντέλα για το 2023.
Η Honda επιπλέον παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό της scooter που προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά. Η Kymco με την σειρά της μπαίνει στην κατηγορία των τρίροδων με το πολλά υποσχόμενο CV3
Τα scooter που ακολουθούν είναι όσα έχουν παρουσιαστεί μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου 2022. Η λίστα περιλαμβάνει και τα πρωτότυπα και θα ανανεώνεται με τα υπόλοιπα μοντέλα 2023 που θα παρουσιαστούν τους επόμενους μήνες.
Πατήστε πάνω στο μοντέλο, δείτε φωτογραφίες - video και διαβάστε πληροφορίες για όλα να νέα μοντέλα που έχουν παρουσιαστεί επίσημα.
PIAGGIO
Piaggio MP3
Piaggio 1
Το Piaggio 1 συνδυάζει τα κορυφαία χαρακτηριστικά του νεότερου ηλεκτρικού σκούτερ - ευελιξία και χαμηλό βάρος που διευκολύνουν την αστική μετακίνηση – με την ποιότητα και την αξιοπιστία που χαρακτηρίζουν όλα τα σκούτερ της Piaggio. Τον τομέα της ασφάλειας ενισχύουν το στιβαρό πλαίσιο και οι εξαιρετικά ρυθμισμένες αναρτήσεις που συμβάλουν επίσης, στην ελκυστική εμφάνιση, την άνεση και την εξαιρετική συμπεριφορά του σκούτερ. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται έγχρωμη οθόνη οργάνων, φωτισμός full LED και keyless σύστημα. Το Piaggio 1 είναι το μόνο e-scooter στην κατηγορία του, με μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος jet.
Χάρη στις σημαντικές αλλαγές που έγιναν, ο ηλεκτροκινητήρας που έχει τοποθετηθεί στον πίσω τροχό των μοντέλων Piaggio 1, παρέχει πολύ καλύτερες επιδόσεις, οι οποίες μεταφράζονται σε ταχύτερη και ευκολότερη οδήγηση στο αστικό οδικό δίκτυο όπου κυριαρχούν οι συχνές στάσεις και εκκινήσεις, καθώς και οι πολλές ανηφόρες. Η έκδοση Piaggio 1 περιορίζεται στην τελική ταχύτητα των 45 χλμ./ώρα, αλλά πλέον επωφελείται από σχεδόν διπλάσια μέγιστη ισχύ που φτάνει στα 2.3 kW. Η έκδοση Piaggio 1 Active φτάνει στα 3 kW μέγιστης ισχύος. Το αποτέλεσμα είναι σημαντική βελτίωση της επιτάχυνσης, η οποία αυξάνεται κατά 14% στο Piaggio 1 και σχεδόν κατά 12% στο Piaggio 1 Active. Και στις δύο εκδόσεις, η μπαταρία έχει τοποθετηθεί κάτω από τη σέλα και μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα και να μεταφερθεί για φόρτιση στο σπίτι ή το γραφείο.
VESPA
Vespa GTS
Η Vespa GTS έχει εξελιχθεί στο πιο αγαπημένο δίκυκλο στον κόσμο, καθώς ακολουθεί τη θρυλική φιλοσοφία "Vespone", με το όνομα αυτό, να έχει δοθεί στις Vespa με μεγαλύτερο, ατσάλινο σασί. Στις Vespa που προσφέρουν κομψή μετακίνηση στην πόλη, αλλά και τη δυνατότητα για χαλαρά ή και περιπετειώδη ταξίδια, χάρη στους ολοένα και πιο αποδοτικούς κινητήρες τους. Η στυλιστική εξέλιξη της GTS είναι εμφανής, με τη μαγική ισορροπία μεταξύ παράδοσης και μοντέρνου στυλ να έχει διατηρηθεί στις γραμμές της. Ακόμη και η πιο μικρή λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί με μεγάλη προσοχή και συμβάλει στην αύξηση της ποιότητας σε πρωτόγνωρα επίπεδα.
Η χαρακτηριστική “γραβάτα” του εμπρός μέρους της ποδιάς είναι νέας σχεδίασης, Το ίδιο ισχύει και για τα μεταλλικά, πλευρικά προφίλ, τα οποία είναι διαθέσιμα σε διάφορα φινιρίσματα. Όλα τα φώτα του οχήματος είναι LED. Ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω μέρος, με νέα πλευρικά καλύμματα, νέα βάση πινακίδας αριθμού κυκλοφορίας και νέου σχήματος φώτα. Νέας σχεδίασης είναι και οι καθρέπτες και το τιμόνι που πλέον είναι πιο φαρδύ και πιο εργονομικό. Ολοκαίνουρια είναι και τα συστήματα ηλεκτρικού ελέγχου, με keyless σύστημα και νέα όργανα να περιλαμβάνουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες. Η σέλα είναι επίσης νέα, πιο άνετη και σχεδιασμένη για πιο εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Σε ό,τι αφορά την άνεση, η νέα Vespa Gts κάνει ένα τολμηρό βήμα προς τα εμπρός, χάρη στη νέα μπροστινή ανάρτηση που προσφέρει καλύτερο χειρισμό και μέγιστη απορρόφηση κραδασμών. Το ακόμη πιο αποδοτικό και ισχυρό σύστημα πέδησης είναι επίσης νέας σχεδίασης, ενώ το σύστημα ABS και ο έλεγχος πρόσφυσης διατίθενται στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος. Στη σειρά περιλαμβάνονται τέσσερις εκδόσεις, οι οποίες διαφέρουν σε εξοπλισμό και χρώματα (συνολικά 14 διαθέσιμα χρώματα). Η νέα Vespa Gts διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρα: ο 300 hpe αποδίδει 24 ίππους και είναι ο ισχυρότερος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί σε Vespa παραγωγής, ενώ ο i-get 125 διαθέτει σύστημα Start & Stop και συνδυάζει εξαιρετική απόδοση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Vespa GTV
Χρησιμοποιώντας τη Vespa Gts ως βάση, η Vespa Gtv ξεχωρίζει από την επαναστατική της εμφάνιση. Διατηρεί τα θρυλικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη Vespa από τη γέννησή της και τα συνδυάζει με ένα εξαιρετικά σύγχρονο τεχνολογικό πακέτο εξοπλισμού και ολοκαίνουρια σπορ φινιρίσματα. Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικό μείγμα παράδοσης, μοντέρνας αισθητικής, κλασικού στυλ και δυναμισμού. Ο χαρακτηριστικός χαμηλός προβολέας είναι τεχνολογίας LED, ενώ ο νέος πίνακας οργάνων διατηρεί το κλασικό στρογγυλό σχήμα του, αλλά είναι πλήρως ψηφιακός και επωφελείται από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το προαιρετικό σύστημα συνδεσιμότητας Vespa MIA. Τα όργανα συνδέονται με το τιμόνι μέσω ενός βραχίονα και περιβάλλονται από μια επιθετική μάσκα με σαφή σπορ εμφάνιση. Στο κέντρο της ποδιάς, η χαρακτηριστική “γραβάτα” έχει πλευρικές σχισμές σπορ εμφάνισης και συνδυάζεται με πορτοκαλί διακοσμητικά στοιχεία. Οι τροχοί διαθέτουν 5 μπράτσα και είναι νέας σχεδίασης, ενώ το μαύρο χρώμα τους συνδυάζεται τέλεια με πορτοκαλί γραφικό. Ένα ακόμη μοναδικό χαρακτηριστικό της Vespa Gtv είναι η αγωνιστικής εμφάνισης δίχρωμη σέλα. Στο πίσω μέρος της μπορεί να τοποθετηθεί ένα έτοιμο προς εγκατάσταση σκληρό κάλυμμα, το οποίο είναι διαθέσιμο στα χρώματα του οχήματος. Αυτό το κάλυμμα θυμίζει τα κλασικά αγωνιστικά καλύμματα της Vespa, είναι διαθέσιμο στον προαιρετικό εξοπλισμό και μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα.
Vespa Primavera Color Vibe
Η νέα Vespa Primavera Color Vibe, αποδίδει φόρο τιμής στον πολύχρωμο και ξέγνοιαστο κόσμο της Vespa. Χαρακτηρίζεται από τη σπέσιαλ διχρωμία της, η οποία είναι διαθέσιμη σε Arancio Impulsivo και Bianco Innocente και συνδυάζεται με δάπεδο σε χρώμα Ottanio, μια τολμηρή και άκρως εντυπωσιακή απόχρωση του τιρκουάζ. Αυτή η απόχρωση δημιουργεί μια πρωτότυπη αντίθεση και τονίζεται από μαύρες λωρίδες που διατρέχουν όλο το όχημα, από το εμπρός μέρος της ποδιάς μέχρι τα πλευρικά πάνελ. Οι διακοσμήσεις της κλασικής “γραβάτας” στην ποδιά είναι επίσης σε χρώμα Ottanio, όπως είναι και οι αποκλειστικοί τροχοί, οι οποίοι έχουν γυαλιστερό, μεταλλικό φινίρισμα και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την Vespa Primavera Color Vibe. Μια ακόμη απόδειξη της υψηλής αισθητικής που χαρακτηρίζει τη Vespa είναι η σπορ, μαύρη διακόσμηση στον προβολέα και το πίσω φως, αλλά και το προφίλ που εκτείνεται κατά μήκος της ποδιάς, το έμβλημα στο μπροστινό φτερό, το ελατήριο και το προστατευτικό της μπροστινής ανάρτησης, η χειρολαβή του συνεπιβάτη και το κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης. Η σέλα είναι μαύρη με ανθρακί ραφές.
Vespa 946 10° Anniversario
Δέκα χρόνια μετά τη γέννησή της, η Vespa 946 κάνει το ντεμπούτο της στην σπέσιαλ έκδοση 10° Anniversario, η οποία διατίθεται σε ένα αποκλειστικό χρώμα, που αποτελεί μια μοντέρνα εκδοχή του κλασικού πράσινου χρώματος της Vespa. Σύμφωνα με τον ρόλο της ως δημιουργός τάσεων, η Vespa 946 10° Anniversario έχει μια απαλή και βελούδινη απόχρωση, αλλά και μια νότα οξύτητας που την καθιστά εξαιρετικά πρωτότυπη. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η απόχρωση εμφανίστηκε ως τάση στις συλλογές μόδας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023, στις Εβδομάδες Μόδας της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου και του Μιλάνου. Το περλέ χρώμα φαίνεται σαν παστέλ με την πρώτη ματιά, αλλά στη συνέχεια αποκτά βάθος ανάλογα με τον φωτισμό του περιβάλλοντος.