Νεα Μοντελα

EICMA 2022: MV Agusta Ampelio 2023

Σε συνεργασία με την Kymco


17.11.2022

Το κεφάλαιο ηλεκτροκίνηση άνοιξε επίσημα (και) για την MV Agusta, με την Ιταλική μάρκα να παρουσιάζει στην EICMA 2022 το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Και αυτό δεν είναι κάποια μοτοσυκλέτα, αλλά ένα scooter το οποίο ονομάζεται Ampeliο και αντλεί την έμπνευσή του από τα CGT και Ovunque δυο μοντέλα με θερμικούς κινητήρες που υπήρχαν στη γκάμα της μάρκας στη δεκαετία του '50.

Με κλασσικές γραμμές, επίπεδο πάτωμα και δύο σέλες αριστοτεχνικά σχεδιασμένες, μας ταξιδεύει στο παρελθόν.

MV Agusta Ampelio 2

Για την δημιουργία του Ampelio η εταιρεία του Varese συνεργάστηκε με την Kymco -μια εταιρεία που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των scooters.

Από τεχνικής σκοπιάς, το Ampelio βασίζεται στο S7 που παρουσίασε πέρσι τέτοιο καιρό η Ταϊβανέζικη μάρκα στην EICMA.

Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 7.2 kWh, ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 215 Nm. Η τελική που ανακοινώνει η εταιρεία είναι 95 km/h.

To Ampelio εφοδιάζεται με δύο -αφαιρούμενες- μπαταρίες 34.3 Ah της Kymco Ionex που βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από τη σέλα. Πλήρως φορτισμένες υπόσχονται αυτονομία που ξεπερνά τα 85 χιλιόμετρα αναλόγως βέβαια το προφίλ οδήγησης που έχει επιλέξει ο αναβάτης (normal, sport). Η διάρκεια φόρτισής τους είναι 2.5 ώρες και το βάρος τους 10.5 κιλά έκαστη.

MV Agusta Ampelio 5

Το Ampelio ζυγίζει 95 κιλά χωρίς τις μπαταρίες και 121 κιλά με αυτές.

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ένα μικρό ψηφιακό πάνελ οργάνων, λειτουργία keyless, θύρα USB 3.0. Η παρουσία μπαταριών κάτω από τη σέλα δεν εμποδίζει την δυνατότητα φιλοξενίας ενός full face κράνους.

Την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα - ένα διαμέτρου 220 χλστ μπροστά και ένα 180 χλστ πίσω. Μάλιστα θα προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής ABS ή συνδυασμένης πέδησης.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και ψαλίδι με δύο μπράτσα, ενώ οι τροχοί είναι 13 ιντσών μπροστά και 12 ιντσών πίσω με ελαστικά διαστάσεων 110/70 και 120/70 αντίστοιχα.

MV Agusta Ampelio 4

Προς το παρόν το MV Agusta Ampelio βρίσκεται στη φάση του πρωτότυπου ωστόσο είναι βέβαιο πως θα περάσει στην παραγωγή.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.