08.06.2021
Μια αγωνιστική έκδοση του θρυλικού ιαπωνικού μοντέλου αναβιώνει το Team Classic Suzuki. Ως βάση της αναβίωσης του αγωνιστικού Katana χρησιμοποιήθηκε το GSX-R1000 του 2008 που λάμβανε μέρος στο WorldSBK
Κείμενο: Μένιος Κατής
Ο τετράχρονος τετρακύλινδρος υγρόψυκτος σε σειρά κινητήρας όπως και το πλαίσιο προέρχονται από την Alstare Racing (δείτε εδώ) που εκείνη την εποχή «έτρεχε» το αγωνιστικό πρόγραμμα της ιαπωνικής εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.
Τοποθετήθηκε νέο, ενισχυμένο ψαλίδι, όπως επίσης και νέο υποπλαίσιο που κατασκεύασε η Alpha Performance Fabrications. Οι αλλαγές κρίθηκαν αναγκαίες ώστε να μπορέσουν να τοποθετηθούν δύο αμορτισέρ της Ohlins.
To πανίσχυρο μοτέρ που στην αγωνιστική του εκδοχή αποδίδει 200 hp δέχθηκε κάποιες αναβαθμίσεις που εστιάζονται στο νέο σύστημα εξάτμισης της Racefit, την πολλαπλή εισαγωγής WSB-spec της Alstare και στο πακέτο ηλεκτρονικών Yoshimura EM Pro. Μια σειρά από τροποποιήσεις που κρίθηκαν απαραίτητες για την καλύτερη διαχείριση της ιπποδύναμης αλλά και την πιο εύκολη οδήγηση της μοτοσυκλέτα.
Τοποθετήθηκαν τρίμπρατσες ζάντες της Dymag CH3, φρένα της Brembo, νέα μαρσπιέ όπως επίσης και η χαρακτηριστικά μάσκα του Katana. Χρειάστηκε να γίνουν τροποποιήσεις στην αγωνιστική σέλα η οποία φέρει το χαρακτηριστικό κόκκινο λογότυπο Katana, ώστε να προσαρμοστεί στο ρεζερβουάρ. To τελικό αποτέλεσμα όπως μπορείτε να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι, είναι άκρως εντυπωσιακό. Ένα «καθαρόαιμο» αγωνιστικό με σύγχρονη τεχνολογία και την εμφάνιση ενός διαχρονικού μοντέλου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.