BMW M Riding Experience: Το πρωτότυπο Μ 1000 XR στην Ελλάδα
Από το Isle of Man στις Σέρρες
28.09.2023
Παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο πιο πριν το είχαμε δει στα χέρια του Peter Hicman στο Isle of Man και από εκεί βρέθηκε στην πίστα των Σερρών
Καλεσμένοι της BMW Motorrad Hellas βρεθήκαμε στις Σέρρες για να οδηγήσουμε τις δύο πρώτες μοτοσυκλέτες Μ στην ιστορία. Το πιο «ισχυρό γράμμα» στον κόσμο πλέον θα χρησιμοποιείται και στον κόσμο των δύο τροχών, αφού εδώ και πάρα πολλά χρόνια σημαίνει, επιδόσεις, κορυφαία ηλεκτρονικά και περιφερειακά και αγωνιστική σχεδίαση για τα αυτοκίνητα της Βαυαρικής εταιρείας.
Το superbike M 1000 RR ή M RR και το streetfighter Μ 1000 R μας παρέμειναν στους χώρους της πίστας, ενώ στο pit box που έγινε η παρουσίασή τους, από τον κο Γιάννη Δουλγεριδή, υπεύθυνο του τομέα μοτοσυκλετών της BMW Group Hellas και τον Andreas Sieben CEO και Managing Director του BMW Group Hellas, υπήρχε μία ακόμη καλυμμένη μοτοσυκλέτα. Και αυτή ήταν η τρίτη M της ιστορίας, η M 1000 XR. Ένα crossover με αεροδυναμικά φτερά, τελική 280 χλμ/ώρα και 200 ίππους.
Η BMW ισχυρίζεται πως πρόκειται για πρωτότυπο, αλλά η νέα M 1000 XR είναι σχεδόν έτοιμη για παραγωγή και θα αποτελέσει την κορυφή της εξέλιξης στην κατηγορία των crossover.
Ήταν μόνο θέμα χρόνου να δούμε το λογότυπο M να εφαρμόζεται και στο τρίτο 4κύλινδρο μοντέλο της βαυαρικής μάρκας. Αρκετές λεπτομέρειες το κάνουν να διαφέρει πολύ από το S 1000 XR. Αεροδυναμικά εξαρτήματα, προηγμένα ηλεκτρονικά (πιθανώς προέρχονται από τα μοντέλα της σειρά Μ) και μείωση βάρους μέσω της χρήσης «πολύτιμων» υλικών (ανθρακόνημα), τα οποία θα φέρει την βελόνα της ζυγαριάς στα 223 κιλά. Περαιτέρω μείωση μπορεί να επιτευχθεί με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού M Competition Package.
Ο εν σειρά 4κύλινδρος με τεχνολογία ShiftCam έχει επίσης «πειραχτεί» και θα αποδίδει 200 ίππους, με τελική ταχύτητα κοντά στα 280 χλμ/ώρα. Ότι πρέπει για όσους θέλουν να κάνουν πραγματικά γρήγορα ταξίδια.
Η εργονομία της μοτοσυκλέτας έχει αλλάξει με την θέση οδήγησης να μεταφέρει περισσότερο βάρος στο μπροστινό τροχό, αυξάνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης κάνοντας την μοτοσυκλέτα κατάλληλη για οδήγηση σε πίστες.
Το σύστημα πέδησης προέρχεται από τα μοντέλα της σειράς Μ και διακρίνεται από την μπλε ανοδιωμένη επίστρωση σε συνδυασμό με το λογότυπο M για την ακτινική βάση της δαγκάνας.
Περισσότερα θα μάθουμε σύντομα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.