Νεα Μοντελα

Νέα Vespa GTv, το στυλ Vespa δεν ήταν ποτέ τόσο σπορ

Με ενδεικτική τιμή λιανικής 6.999 €


28.06.2023

Vespa GTv είναι ο αναπάντεχος συνδυασμός μύθου και νεωτερισμού: ο χαμηλός προβολέας και το εκτεθειμένο σωληνωτό τιμόνι συνδυάζονται με σπορ φινιρίσματα και hi-tech εξοπλισμό

  • Νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων, φώτα full led και σύστημα keyless.
  • Κινητήρας 300 HPE, με ισχύ πάνω από 23 cv, ο πιο ισχυρός που έχει τοποθετηθεί σε Vespa.

Από τη γέννησή της το 2006, η Vespa Gtv υπήρξε ο πρεσβευτής του πιο αγνού κλασικισμού στην οικογένεια Vespa, χάρη στο “faro basso” (χαμηλό προβολέα), τοποθετημένο επάνω στο μπροστινό φτερό και το γυμνό τιμόνι από μεταλλικό σωλήνα, στοιχεία θυμίζουν το στυλ των πιο εμβληματικών μοντέλων.

Το 2023, η Vespa Gtv κυκλοφορεί σε μια εντελώς επαναστατική έκδοση, διατηρώντας τις επιβεβλημένες ομοιότητες με την προέλευση του μύθου, αλλά συνδυάζοντάς τις με ένα υπερσύγχρονο τεχνολογικό πακέτο εξοπλισμού και νέα σπορ φινιρίσματα. Το αποτέλεσμα είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός παράδοσης και νεωτερισμού, κλασικισμού και τόλμης, που συναντιούνται στην πιο αυθεντικά σπορ Vespa.

07 Vespa Gtv accessories

Η νέα Vespa Gtv είναι εξοπλισμένη με τον ισχυρό κινητήρα 300 hpe (High Performance Engine) μονοκύλινδρο, 4-βάλβιδο, υγρόψυκτο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τα 17,5 kW (23,8 CV). Πρόκειται για τον κινητήρα με την υψηλότερη απόδοση που έχει τοποθετηθεί σε Vespa.

Αυθεντικό στυλ, ακόμα πιο σπορ

Η νέα Vespa Gtv εξελίσσεται υπό το πρόσημο του σπορ χαρακτήρα και φέρει τις σημαντικές στυλιστικές βελτιώσεις που εισήγαγε η νέα σειρά GTS, με ακόμα πιο εκλεπτυσμένα φινιρίσματα και κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Σύστημα φωτισμού full LED, συμπεριλαμβανομένου του χαρακτηριστικού χαμηλού προβολέα, ενώ o νέος πίνακας οργάνων διατηρεί το κομψό κυκλικό σχήμα, αλλά είναι πλέον εντελώς ψηφιακός, μια λύση που επιτρέπει στον οδηγό να επωφεληθεί από τις παρεχόμενες δυνατότητες του συστήματος συνδεσιμότητας VESPA MIA (διαθέσιμο ως αξεσουάρ).

08 Vespa Gtv accessories

Ο πίνακας οργάνων συνδέεται με το τιμόνι μέσω ενός αυθεντικού βραχίονα με πρόβολο και περικλείεται από μία επιθετική μάσκα, μικρών διαστάσεων και ξεκάθαρα αγωνιστικής έμπνευσης: κινούμενο από τρεις οριζόντιες σχισμές, είναι βαμμένο στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα. Η μάσκα διατίθεται και σε πορτοκαλί απόχρωση, ως αξεσουάρ, για ακόμα πιο τολμηρή εμφάνιση.

Στο κέντρο της μπροστινής ποδιάς, η χαρακτηριστική “γραβάτα” έχει σπορ πλευρικές σχισμές και τονίζεται από τις πορτοκαλί γρίλιες. Οι ζάντες έχουν νέα σχεδίαση με πέντε μπράτσα και είναι βαμμένες σε μαύρη ματ απόχρωση με πορτοκαλί γραφικά στο κανάλι.

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της Vespa Gtv είναι η δίχρωμη μονοθέσια σέλα με αγωνιστική εμφάνιση, ενώ στο πίσω μέρος μπορεί να τοποθετηθεί ένα σκληρό κάλυμμα στο χρώμα του αμαξώματος, μια αναφορά στα τυπικά φέρινγκ των αγωνιστικών Vespa. Το κάλυμμα διατίθεται ως ξεχωριστό αξεσουάρ και είναι αφαιρούμενο. Η σέλα είναι, ωστόσο, εγκεκριμένη ως διθέσια, ευρύχωρη και άνετη και χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο τεχνικό σχέδιο και οριζόντια θερμοκόλληση, πλαισιωμένη από αντίθετες πορτοκαλί ραφές.

Η γενική εμφάνιση της Vespa Gtv ξεχωρίζει για το μαύρο ματ φινίρισμα που χαρακτηρίζει το χαμηλό φανάρι και το πίσω φως, το προφίλ περιμετρικά του αμαξώματος, τη χειρολαβή και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, το κάλυμμα της εξάτμισης, τους καθρέφτες, τη στήριξη και το πλαίσιο του πίνακα οργάνων.

05 Vespa Gtv Nero Convinto

Η νέα Vespa Gtv είναι διαθέσιμη σε δύο αποχρώσεις, μπεζ ματ “Beige Avvolgente Opaco” και μαύρο γυαλιστερό “Nero Convinto”, με πορτοκαλί γραφικά στην μπροστινή μάσκα και τα πλαϊνά.

Hi-tech εξοπλισμός

Η Vespa Gtv αγκαλιάζει την τεχνολογία και την ταξιδιωτική διάθεση, χαρακτηριστικά της πρόσφατης εξέλιξης της οικογένειας Vespa Gts - το διάσημο “Vespone”. Επομένως, η εργονομία της είναι η τέλεια εργονομία Vespa, ενισχυμένη από την άνεση και το μεγάλο σώμα. Η θέση οδήγησης είναι φυσική, επιτρέποντας τον πλήρη έλεγχο του οχήματος και την απόλυτη άνεση ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις.

Η ευκολία και η πρακτικότητα ενισχύονται με το σύστημα Keyless, το οποίο επιτρέπει την ενεργοποίηση της ανάφλεξης χωρίς χρήση του παραδοσιακού κλειδιού. Στο εσωτερικό της ποδιάς, ο κλασικός διακόπτης με κλειδαριά αντικαθίσταται από έναν πρακτικό δέκτη. Για την εκκίνηση του οχήματος αρκεί ένα μόνο άγγιγμα και το γύρισμα του δέκτη στη θέση ΟΝ. Ο κινητήρας ξεκινά με τον συνηθισμένο τρόπο, χρησιμοποιώντας το κουμπί που βρίσκεται στο δεξί μπλοκ χειριστηρίων.

04 Vespa Gtv

Η υιοθέτηση του νέου ψηφιακού LCD πίνακα οργάνων επιτρέπει την εμφάνιση ενός μεγάλου εύρους πληροφοριών (μέγιστη ταχύτητα, μέση ταχύτητα, τρέχουσα κατανάλωση, μέση κατανάλωση, αυτονομία και κατάσταση φόρτισης μπαταρίας), καθώς και όλων των ειδοποιήσεων σχετικά με κλήσεις, μηνύματα και μουσική, εάν το όχημα είναι συνδεδεμένο μέσω smartphone με την πλατφόρμα πολυμέσων VESPA MIA (διατίθεται ως ξεχωριστό αξεσουάρ).

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης μια θύρα USB, που βρίσκεται στο ντουλαπάκι στο εσωτερικό της ποδιάς, ενώ η ευρύχωρη θήκη κάτω από τη σέλα διαθέτει ταπέτο.

Στον τομέα της ασφάλειας, διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό ο ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης ASR και το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS

Η νέα Vespa Gtv είναι διαθέσιμη στα σημεία πώλησης Vespa, με ενδεικτική τιμή λιανικής 6.999 €.

Ανακαλύψτε περισσότερα στην ιστοσελίδα Vespa
https://www.vespa.com/gr_EL/models/gtv/

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.