Αφιερώματα

Δικύλινδρα On Off και Cross Over από 500 έως 650 κ.εκ.

6 μοντέλα


13.05.2020

Αρκετοί είναι αυτοί που ψάχνουν μια μοτοσυκλέτα, με «περιπετειώδη» εμφάνιση, που να μπορούν να τα κάνουν όλα

Οι συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες είναι από 500 έως 650 κ.εκ., όλες με δικύλινδρους κινητήρες. Είναι μοντέλα που παραμένουν για πολλά χρόνια στην «επικαιρότητα» χάρης στο πολυχρηστικό χαρακτήρα τους. Και να το θυμηθείτε πως στα επόμενα χρόνια οι μοτοσυκλέτες αντίστοιχου κυβισμού θα κατακλύσουν την αγορά και θα πρωταγωνιστούν στις προτιμήσεις του κόσμου.

Γιατί είναι τόσο δημοφιλείς; Είναι όμορφες, ταξιδεύουν, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως καθημερινό μέσο μετακίνησης, είναι μοτοσυκλέτες των κατηγοριών που λατρεύουμε στην Ελλάδα και είναι προσιτές. Για να δούμε ποιες είναι

Benelli TRK502 & X

Το best seller της Benelli σε όλη την Ευρώπη. Στην χώρα μας έχει βρει φανατικούς θαυμαστές, αρκετοί από τους οποίους την απόκτησαν, ενώ βρίσκεται στο μυαλό όσων θέλουν να αποκτήσουν μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας on off. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 500 κ.εκ. αποδίδει 47,6 ίππους και 4,6 kgm ροπή.

Benelli TRK502

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Benelli TRK502

H Benelli διαθέτει δύο εκδόσεις. Η «απλή» TRK με τροχούς 17 ιντσών και χυτές ζάντες αλουμινίου, ύψος σέλας 815 χλστ., χαμηλά τοποθετημένη εξάτμιση και βάρος 210 κιλά. Η έκδοση «X» διαφέρει ως προς τους τροχούς που είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ζάντες με ακτίνες, το ύψος σέλας που είναι στα 840 χλστ., μεγάλο τελικό εξάτμισης ψηλά τοποθετημένο και είναι τρία κιλά βαρύτερο.

 

CFMoto 650MT

Η CFMoto συνεργάζεται με τον καταξιωμένο σχεδιαστή KISKA. Το 650ΜΤ είναι μια adventure sport με δικύλινδρο κινητήρα 649,3 κ.εκ., που αποδίδει 61 ίππους και 6,3 kgm ροπή.

CF Moto 650MT a

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του CFMoto 650MT

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το ψαλίδι αλουμινένιο. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την κινέζικη Yuan. Μπροστά υπάρχει ένα ανάποδο ρυθμιζόμενο πιρούνι 35mm και πίσω ένα παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ επίσης με ρυθμίσεις. To ύψος σέλας βρίσκεται στα 840mm, με δυνατότητα τοποθέτησης μιας χαμηλότερης στα 825mm. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 213 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων.

 

Honda CB500X

Η πολυτάλαντη μοτοσυκλέτα της Honda, που κυριαρχεί στην ελληνική αγορά, ανανεώθηκε το 2019. Η νέα εμφάνιση εκφράζεται κυρίως από τα νέας σχεδίασης πλαστικά που την κάνουν πιο επιθετική αλλά ταυτόχρονα πιο εργονομική, αφού προστατεύει καλύτερα αναβάτη και συνεπιβάτη. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι πλέον μεγαλύτερες και το αμορτισέρ νέο. Ο μπροστινός τροχός απέκτησε νέα διάσταση, φτάνοντας τις 19 ίντσες.

honda cb500x

Ο δικύλινδρας κινητήρας παράγει 47,5 ίππους. Το νέο τελικό της εξάτμισης διαθέτει δύο απολήξεις και ο συμπλέκτης είναι ολίσθησης.Τα νέα όργανα LCD περιλαμβάνουν ένδειξη αλλαγής σχέσης και επιλεγμένης σχέσης, ενώ και τα φλας είναι LED όπως και όλα τα φωτιστικά σώματα.

Ο μπροστινός τροχός 17 ιντσών έχει αντικατασταθεί από έναν 19 ιντσών και η πίσω 17 ιντσών. Ο μπροστινός κυματιστός δίσκος 310mm συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και ο οπίσθιος δίσκος 240mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Το ύψος της σέλας είναι 830mm. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 17,5 λίτρα.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Honda CB500X

 

Kawasaki Versys 650

Ta μοντέλα Versys της Kawasaki είναι οι μοτοσυκλέτες που καθιέρωσαν την Adventure Sport κατηγορία. Το Versys 650 τρίτης γενιάς είναι πιο όμορφο και πιο σπορ, αλλά φέρει ατόφια τα χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν ως μία από τις δημοφιλέστερες μοτοσυκλέτες στην χώρα μας.

kawasaki versys 650 a

Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά και αποδίδει 69 ίππους και 6,5 kgm ροπή. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και το ανεστραμμένο πιρούνι πλήρως ρυυμιζόμενο. Το αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στο πλάι, όπως και το τελικό της εξάτμισης που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα, αποτελούν σήμα κατατεθέν της μοτοσυκλέτας της Kawasaki.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21 λίτρων και το ύψος σέλας βρίσκεται 840 χλστ. πάνω από το έδαφος. Το βάρος της είναι 217 κιλά. Το Versys 650 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με την special edition να διαφέρει μόνο στα χρώματα.

Suzuki V-Strom 650 & XΤ

Το μεσαίο on off της Suzuki ανανεώθηκε το 2017 και όπως και στο παρελθόν αποτελεί το best seller της μάρκας και στην χώρα μας. Το V-Strom 650 τρίτης γενιάς ξεχωρίζει για τον πρωτότυπο σχεδιασμό του, αλλά και για τον πολυχρηστικό χαρακτήρα του.

ασίζεται σε έναν δικύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα με χωρητικότητα 645 κ.εκ. με απόδοση 69,7 ίππων και 6,3 kgm ροπής. Το πλαίσιο του, όπως και το ψαλίδι είναι αλουμινένιο. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 43 χλστ. με διαδρομή 150 χλστ και στις δύο διαθέσιμες εκδόσεις. Κοινό είναι επίσης και το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ.

suzuki v strom 650xt a

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Suzuki V-Strom 650XT

Το ύψος σέλας είναι 830 χλστ. τόσο στην «απλή» όσο και στην ΧΤ έκδοση. Το βάρος τους είναι 213 και 216 κιλά αντίστοιχα. Σε αυτό που διαφέρουν είναι στις ζάντες. Στο V-Strom 650 είναι χυτές αλουμινίου και στο XT με ακτίνες, που προσδίδουν έναν πιο adventure χαρακτήρα. Οι διαστάσεις τους είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 20 λίτρα.

Voge 500 DS

500 DS 15

Υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 500 κυβικών που αποδίδει 46Hp και 42,5Nm ροπής, προστατευτικά κάγκελα, ρυθμιζόμενος σε ύψος ανεμοθώρακας, στάνταρ έγχρωμη οθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις (ακόμα και για την πίεση των ελαστικών) και σύνδεση με smartphone μέσω bluetooth. Η ανάρτηση έχει την υπογραφή της Kayaba (KYB) και αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μονό αμορτισέρ με μοχλικό στο ψαλίδι. Παράλληλα, διαθέτει δικάναλο ABS της Bosch, φρένα με τρία δισκόφρενα της Nissin και φώτα Full LED. Μία adventure μοτοσυκλέτα που θα σε οδηγήσει πέρα από τη φαντασία σου!

Διαβάστε εδώ την δοκίμη του Voge 500 DS

 

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων εδώ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μιλάμε πάντα για ασφαλή οδήγηση, αλλά τι γίνεται αν έχουμε ένα μικρό ατύχημα; Ένα κιτ πρώτων βοηθειών μπορεί να μας βοηθήσει με έναν τραυματισμό. Αυτά πρέπει να έχετε μαζί σας
Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.