Caption: Με ακόμη πιο πλούσιο εξοπλισμό και «άπιαστη» τιμή
Article Gallery:

Η ναυαρχίδα της BAJAJ γίνεται ακόμη πιο χρήσιμη, διατηρώντας στο ακέραιο τον χαρακτηρισμό ενός εκ των value for money μοντέλων της ελληνικής αγοράς

Article Gallery:

Ό,τι ψάχνεις σε μια σύγχρονη και χρηστική μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. υπάρχει στο αναβαθμισμένο Pulsar NS 125

Caption: Με 2.399 ευρώ
Article Gallery:

Ελαφρύ, εύχρηστο, κομψό. Αν έπρεπε να περιγράψουμε με λίγα λόγια το Motron Ventura 125, αυτές οι τρεις λέξεις θα ήταν αρκετές

Caption: Μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα
Article Gallery:

Ποιοι είναι οι λόγοι που το TRK 502 είναι μία από τις πλέον επιτυχημένες μοτοσυκλέτες των τελευταίων ετών; Είναι όμορφο, προσιτό, εύκολο στο χειρισμό. Ένα μεσαίο adventure που ταιριάζει στα γούστα και τις οικονομικές δυνατότητες του μέσου Έλληνα μοτοσυκλετιστή

Caption: HNTR αντί για Hunter
Article Gallery:

Τι περικλείει η ονομασία του νέου και πολύ σημαντικού μοντέλου της Royal Enfield; Πολλά περισσότερα από όσα έχει να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα 350 κ.εκ. με τιμή 4.390 ευρώ

Caption: Επιβλητική και μοντέρνα. Μια σύγχρονη adventure
Article Gallery:

Έχοντας περάσει αρκετές ώρες στις σέλες ευρωπαϊκών και ιαπωνικών adventure και κάποιων CFMOTO, είχα αρκετή περιέργεια να οδηγήσω το 800MT, που εδραιώνει την εταιρεία από την Κίνα στο ευρωπαϊκό μοτοσυκλετιστικό γίγνεσθαι

Caption: Τι γυρεύει ένας 40χρονος+ πάνω σε ένα σπορ scooter;
Article Gallery:

Και μόνο το άκουσμα της μάρκας Malaguti που επέστρεψε εσχάτως στην επικαιρότητα ιντριγκάρει και ξυπνά αναμνήσεις, οπότε ήταν μια πρόκληση που αποδέχθηκα με ευχαρίστηση και περιέργεια

Caption: Ένας θρύλος της μοτοσυκλετιστικής ιστορίας
Article Gallery:

Λιτό και συνάμα εντυπωσιακό, μπορείς να το χαζεύεις και να το σχολιάζεις με τις ώρες. Είναι η εξέλιξη του είδους, με σεβασμό στο παρελθόν, στις αρχές και την ιστορία της μάρκας που ενσωματώνει πλέον και έξυπνες λύσεις που το κάνουν συμβατό με την εποχή

Caption: Αποτελεί το «ταβάνι» της κατηγορίας Α1
Article Gallery:

Οι καιροί αλλάζουν και ο μικρόκοσμος της μοτοσυκλέτας δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος. Τα άλλοτε οικονομικά δίχρονα πενηντάρια scooter έδωσαν τη θέση τους στα Euro5 scooter των 125cc, τα οποία με μια επέκταση του διπλώματος αυτοκινήτου μπορούν να οδηγηθούν και από όσους βαρέθηκαν να περνάνε ώρες ατελείωτες στην κίνηση, εγκλωβισμένοι μέσα σε κάποιο αμάξι


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.