MotoGP test Jerez: Ο Quartararo σε φρενήρη ρυθμό
Ο Γάλλος ταχύτερος και στις δοκιμές
07.05.2019
Οι αναβάτες του MotoGP, παρέμειναν στην ισπανική πίστα για δοκιμές μία ημέρα μετά τον αγώνα
Και ο Γάλλος της Petronas Yamaha SRT «το βιολί του». Ήταν ο ταχύτερος και πάλι, όπως άλλωστε έκανε και τις χρονομετρημένες δοκιμές του αγώνα, και μάλιστα σημείωσε και καλύτερο χρόνο, που αποτελεί νέο ανεπίσημο ρεκόρ πίστας. Ο εικοσάχρονος με μια υποδεέστερη M1, σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:36.379. Ο χρόνος που του έδωσε την pole position στον αγώνα ήταν 1:36.880.
Πίσω του ένας ακόμη αναβάτης «δορυφορικής» ομάδας, αν και αγωνίζεται με την ίδια μοτοσυκλέτα με την οποία συμμετέχουν και οι αναβάτες της εργοστασιακής. Ο λόγος για τον Cal Cruthclow.
Τρίτο καλύτερο χρόνο «έγραψε» ο team mate του Quartararo, Franco Morbidelli, ο οποίος δεν κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου. Παρ’ όλα αυτά έδειξε και αυτός πως η Yamaha ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό του στυλ.
Εντύπωση προκάλεσε η επίδοση του Pol Espargaro. Πάνω στην εργοστασιακή KTM RC16, ο Ισπανός πέτυχε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο. Το Αυστροισπανικό δίδυμο έχει «δέσει» για τα καλά.
Ο δεύτερος Ισπανός που πλασαρίστηκε στην πρώτη πένταδα ήταν ο Maverick Vinales που πέτυχε χρόνο 1:37.226. Όπως και ο Rossi που είχε τον 17ο χρόνο δοκίμασε νέα εξαρτήματα στην εργοστασιακή M1. O Ιταλός μετά το τέλος των δοκιμών δήλωσε πως βελτίωση υπάρχει αλλά επιτυγχάνεται με αργούς ρυθμούς.
Ο Joan Mir ήταν ο ταχύτερος της Suzuki. Βρέθηκε στην έκτη θέση της κατάταξης και μαζί με τον Rins δοκίμασαν νέο αεροδυναμικό βοήθημα (κουτάλι) προσαρμοσμένο στο ψαλίδι του GSX-RR. Ο δεύτερος του αγώνα της Jerez «έμεινε» με τον όγδοο καλύτερο χρόνο.
Ανάμεσα στα δύο Suzuki, βρέθηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής και πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Marc Marquez. Ο Ισπανός οδήγησε και την μοτοσυκλέτα με την οποία ο Stefan Bradl κατέκτησε την 10η θέση στον αγώνα. Το RC213V του Γερμανού φέρει νέο πλαίσιο με ανθρακονήματα. Ο Marc πέτυχε τον καλύτερο χρόνο του με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, αλλά σε δηλώσεις του δεν αποκάλυψε πολλά, αφού όπως είπε χαριτολογώντας, θα τον σκότωναν. Στόχος της Honda, του ίδιου και του Bradl είναι η βελτίωση της αίσθησης του μπροστινού συστήματος.
Ένατο χρόνο σημείωσε ο Jorge Lorenzo που είχε και μία πτώση. Ο Ισπανός έκανε 93 γύρους και έμεινε πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω από την κορυφή. Δοκίμασε πολλά νέα αξαρτήματα, μεταξύ αυτών και διάφορες σέλες.
Την δεκάδα έκλεισε ο Takaaki Nakagami, με το ταχύτερο Ducati να είναι αυτό του Andrea Dovizioso που σημείωσε τον ενδέκατο καλύτερο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.