08.05.2023
Η Team Classic Suzuki αποκάλυψε την νέα της αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Ναι καλά βλέπετε, πρόκειται για μια πρώτης γενιάς GSX-R1000 που κατασκευάστηκε για να αγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο Αντοχής
Η πρώτη συμμετοχή της ομάδας το 2017 με μια Katana έχει στεφθεί από επιτυχία αφού κατέκτησε μια νίκη στο Oschersleben με αναβάτες τους John Reynolds και Pete Boast. Οι πρόσφατες αλλαγές στου κανονισμούς άνοιξαν τον δρόμο για την συμμετοχή με ένα GSX-R1000 K1.
Το μηχάνημα Team Classic Suzuki είναι «ντυμένο» με το άμεσα αναγνωρίσιμα χρώματα που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί θρυλικές μοτοσυκλέτας της ομάδας. Κάτω από τα φέρινγκ βρίσκεται ένα πλήρως ανακατασκευασμένο μοτέρ Από κάτω, ένας πρόσφατα ανακατασκευασμένος κινητήρας GSX-R1000 με σετ εκκεντροφόρων της Yoshimura. Από την ίδια εταιρεία προέρχεται και το σύστημα εξάτμισης που είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο.
Το στάνταρ πλαίσιο συνδυάζεται με εργοστασιακό ψαλίδι από αγωνιστικό GSX-R 750. Oι τροχοί είναι της OZ, το αμορτισέρ και το κιτ του πιρουνιού είναι της K-Tech. Το φρενάρισμά ανέλαβε η Brembo.
Ο Nathan Colombi της Team Classic Suzuki είπε : «Απολαύσαμε τους αγώνες με το Katana σε μια σειρά από αγώνες αντοχής στην Ευρώπη, καθώς και στο Classic TT, ωστόσο, μόλις άνοιξαν οι κανόνες για να επιτρέψουν την είσοδο στα GSX-R, έπρεπε να εμπλακούμε και να φτιάξουμε τα δικά μας. Για να είμαι ειλικρινής, το project υλοποιήθηκε γρήγορα. Είναι πάντως λίγο «τρομακτικό» που έχει περάσει τόσος χρόνος– που τα GSX-R1000 μπορούν να συμμετέχουν σε κλασικούς αγώνες».
«Έχουμε χρησιμοποιήσει προφανώς πολλά εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών για την κατασκευή του, αλλά χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα Race Parts της Suzuki όταν χρειαζόμασταν γνήσια εξαρτήματα, τα οποία θα είναι χρήσιμα για οποιονδήποτε άλλο αγωνίζεται με ένα GSX-R σε αγώνες σε διεθνές ή εθνικό επίπεδο».
Για πληροφορίες που αφορούν το πρόγραμμα ανταλλακτικών Suzuki πατήστε εδώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.