MotoGP Portimao: Δύο στα δύο για Quartararo, τρία στα τρία για την Yamaha
Μετά από 11 χρόνια η ιαπωνική εταιρεία κερδίζει τους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν
18.04.2021
Ο Γάλλος ξεκίνησε από την pole position και πήρε τη νίκη. Αν και είναι πολύ νωρίς ακόμη, ο αναβάτης της Yamaha επιβεβαιώνει τον τίτλο του φαβορί
Από την Παρασκευή όλα τα μάτια ήταν στραμμένα στην επιστροφή του Marc Marquez. Θέλαμε να δούμε σε τι κατάσταση θα επιστρέψει, αν θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός αγώνα. Ο Ισπανός αφού κατετάγη στην έκτη θέση της γραμμής εκκίνησης, ξεκίνησε τον αγώνα σαν να μην έλειψε μια μέρα, παρ΄ ότι είχε να αγωνιστεί 265! Μάλιστα ο αναβάτης της Honda βρέθηκε στην αρχή να κυνηγάει τους πρωτοπόρους, όμως κάτι η επαφή με την Suzuki του Mir, κάτι η καταπόνηση, τον έφεραν τελικά στην έβδομη θέση. Ο MM93 έκανε αγώνα τακτικής. Φαινόταν πως δεν πίεσε, όπως θα έκανε πριν τον σοβαρό τραυματισμό του και εκμεταλλευόμενος τις πολλές πτώσεις αναβατών που πιθανότατα να τερμάτιζαν μπροστά του, πήρε τους εννέα, πρώτους του βαθμούς στον πρώτο του αγώνα στο Πρωτάθλημα του 2021. Αξιοθαύμαστη η προσπάθειά του και εκτός απροόπτου ο Marc θα εμφανίζεται όλο και καλύτερος στη συνέχεια.
Ο Quartararo από την άλλη, με την Yamaha M1, δεν επηρεάστηκε ούτε από πτώσεις ούτε και από τίποτε άλλο, αφού ο ρυθμός που είχε τόσο στις δοκιμές όσο και στον αγώνα, δεν άφησε κανέναν να τον αμφισβητήσει. Ούτε τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας μετά τους δύο πρώτους αγώνες Johann Zarco (Pramac Ducati), που ξεκίνησε καλύτερα απ’ όλους, ούτε από τον Alex Rins (Suzuki ECStar) που τον πίεσε μέχρι και εφτά γύρους πριν το τέλος, όταν και έπεσε.
Ο Quartararo βρέθηκε μόνος μπροστά με περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα και τίποτα δεν φαινόταν να του χαλάσει το σερί. Τελικά κέρδισε με σχεδόν 5 δευτ. διαφορά.
Ο Zarco, έναν γύρο μετά τον Rins, έπεσε και αυτός και έτσι την μάχη για τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου έδασνν ως το τέλος ο Fransesco Bagnaia (Ducati Lenovo) και ο Joan Mir (Suzuki ECStar).
Σε μια τέτοια πίστα μέχρι πέρσι τα GSX-RR θα είχαν σημαντικό προβάδισμα έναντι των Ducati. Όμως όπως φαίνεται οι ιταλικές μοτοσυκλέτες δείχνουν βελτιωμένες πλέον και στην ταχύτητα μέσα στην στροφή. Ο Bagnaia, όπως οι Zarco και Miller μέχρι να πέσουν, ήταν ταχύτατοι παντού. Και έτσι ο Ιταλός, από την 11η θέση του grid τερμάτισε δεύτερος, δείχνοντας την δυναμική της μοτοσυκλέτας του και την πολύ καλή φόρμα που βρίσκεται ο ίδιος. Προσπέρασε τον Mir που βρέθηκε για λίγο μπροστά του, με τον Ισπανό Παγκόσμιο Πρωταθλητή τελικά να ανεβαίνει για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο και να βρίσκεται στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας.
Το δεύτερο Yamaha στον αγώνα ήταν της «δορυφορικής» Petronas SRT, με αναβάτη τον πολύ καλό Franco Morbidelli. Ο Valentino Rossi έπεσε, ενώ κατέγραφε γύρους με πολύ καλούς χρόνους. Καταστροφικός αγώνας για τον Maverick Vinales που μετά από κακή εκκίνηση και επαφή με τον Binder έμεινε πολύ πίσω τερματίζοντας 11ος .
Στην πέμπτη θέση, στον καλύτερο φετινό τερματισμό για την ΚΤΜ, o Brad Binder. Ο περσινός νικητής, Miguel Oliveira, που έπαιζε «εντός έδρας» είχε πτώση, συνέχισε τον αγώνα αλλά δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από την 16η θέση.
Ο Aleix Esparagaro με την Aprilia RS-GP επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά πως η ιταλική μοτοσυκλέτα είναι από τις πιο βελτιωμένες στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Ισπανός ήταν έκτος, μπροστά από τον Marquez. Έξι διαφορετικοί κατασκευαστές στις εφτά πρώτες θέσεις, με την Yamaha να είναι η μοναδική με δύο.
Επόμενος αγώνας στις 2 Μαΐου στην πίστα Jerez της Ισπανίας
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.