Αγώνες Ελλάδας

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Τρίπολη: Πάντα τέτοια!

Φοβερό θέαμα σε όλες τις κατηγορίες


30.04.2018

Το ΠΠΤ 2018 συνεχίστηκε στο πάντα φιλόξενο για τη μοτοσυκλέτα στρατιωτικό αεροδρόμιο Τρίπολης και με την υποστήριξη του Δήμου της πόλης και της Περιφέρειας Πελοποννήσου έγινε ένας αγώνας που αποζημίωσε όσους τον παρακολούθησαν


Όμορφο θέαμα, υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού, άρτια οργάνωση ήταν τα συστατικά της επιτυχίας του δεύτερου αγώνα του Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Σε όλες τις κατηγορίες είδαμε όμορφες και «καθαρές» μάχες μέχρι την τελευταία στιγμή. Οι αναβάτες του μέλλοντος μαζί με όλους όσους προσφέρουν στο άθλημα τόσα χρόνια, συνεχίζουν παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες να στηρίζουν ένα θεσμό. Δεν θα αποτελούσε υπερβολή αν λέγαμε πως αν δεν στήριζαν το Πρωτάθλημα όλοι αυτοί που συμμετέχουν, αλλά και οι λίγοι αλλά πολύ σημαντικοί χορηγοί δεν θα διεξάγονταν αγώνες. Είμαστε σίγουροι πως η συνέχεια θα είναι ανάλογη του αγώνα της Τρίπολης από πλευράς θεάματος και για αυτό το λόγο σας καλούμε να παρακολουθήσετε από κοντά τους αγώνες που απομένουν για την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος.

Superbike

O συναρπαστικότερος αγώνας ήταν αυτός της κατηγορία των Superbike. Στην πρώτη γραμμή εκκίνησης ήταν ο Λευτέρης Πίππος (Yamaha R1) με δεύτερο τον Σάκη Συνιώρη (Aprilia RSV4) και τρίτο των Σωτήρη Μπεγνή (Honda CBR 1000RR). O νικητής των Μεγάρων Φώτης Τσαλίκης (Honda CBR 1000RR) εκκινούσε από την τέταρτη θέση.

SBK Pippos

Αρχικά ο Πίππος κάνοντας καλύτερη εκκίνηση πήρα μια διαφορά ασφαλείας από τον Συνιώρη, ενώ στην τρίτη θέση ήταν ο Μπεγνής. Ο 11 φορές Πρωταθλητής με την Aprilia άρχισε σταδιακά να μειώνει την διαφορά από τον πρώτο και στα μέσα του αγώνα προσπέρασε τον Πίππο, ο οποίος όμως παρέμεινε κοντά στον Συνιώρη. Πίσω από τον Μπεγνή, ο Τσαλίκης με τον Μαρκεσίνη (Yamaha R1), έδιναν δυνατές μάχες. Ο Πρόϊος με Suzuki GSX-R1000 έκανε μοναχικό αγώνα στην έκτη θέση, ενώ για την έβδομη Σπηλιώτης (Yamaha R1) και Κωσταράς και Μηλιατζόγλου αμφότεροι με Kawasaki ZX-10 πρόσφεραν συναρπαστικό θέαμα.

SBK Sinioris

Τα βλέμματα ήταν στραμμένα στην μονομαχία Συνιώρη και Πίππου που είχαν αρχίσει να «ντουμπλάρουν» πιο αργούς αναβάτες, η διεκδίκηση της τρίτης θέσης είχε πάρει φωτιά. Ο Τσαλίκης που είχε ξεφύγει του Μαρκεσίνη είχε πλησιάσει τον Μπεγνή. Στην αρχή του τελευταίου γύρου τα δύο Honda βρέθηκαν δίπλα – δίπλα και ο Τσαλίκης στην πρώτη στροφή πέρασε τον Μπεγνή και ήταν αυτόν που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, κρατώντας και την πρώτη θέση στον βαθμολογικό πίνακα.

SBK Tsalikis

Τα σημεία για προσπέραση στην Τρίπολη είναι ελάχιστα. Οι γνώστες λένε πως μόνο στην πρώτη στροφή της πίστας και στις δύο συνεχόμενες πριν την ευθεία εκκίνησης - τερματισμού μπορεί να γίνουν. Ο Συνιώρης πίστευε πως είχε διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον Πίππο, όμως ο αναβάτης της Yamaha είχε φτάσει στον πίσω τροχό της Aprilia RSV4. Και εκεί σε ένα από τα πιο δύσκολα σημεία της πίστας που έχει και σαμαράκια, ο Πίππος κατάφερε να προσπεράσει και να κερδίσει τον αγώνα, που πανηγύρισε μαζί με τους ανθρώπους της ομάδας του.
Οι δύο αναβάτες, τόνισαν πως ευχαριστήθηκαν έναν «καθαρό» αγώνα και έδωσαν συγχαρητήρια ο ένας στον άλλον.

Αποτελέσματα (Pdf)                              Βαθμολογία (Pdf)

Supersport 600

Απρόοπτα και πτώσεις «σημάδεψαν» την κατηγορία Supersport. Στην pole position βρέθηκε ο Σταύρος Τριντής με Honda CBR600RR. Όταν ο αγώνας άρχισε ο αναβάτη που βρέθηκε στην πρώτη θέση με πολύ γρήγορο ρυθμό ήταν ο Δημήτρης Παπαγγέλου με Yamaha R6, όμως μια πτώση στην τελευταία στροφή της πίστας τον έβγαλε εκτός διεκδίκησης θέσης στο βάθρο. Ο Παπαγγέλου συνέχισε τον αγώνα και με σχεδόν διαλυμένο το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας του κατάφερε να τερματίσει πέμπτος.

SS Trintis

Το προβάδισμα πήρε στη συνέχεια ο νικητής του αγώνα των Μεγάρων, Δημήτρης Καρακώστας με Honda CBR 600RR. Και ενώ φαινόταν πως θα πάρει τη δεύτερη συνεχόμενη καρό σημαία, η μηχανική βλάβη στη μοτοσυκλέτα του τον οδήγησε σε εγκατάλειψη. Ο Σταύρος Τριντής που ακολουθούσε τέθηκε επικεφαλής και κέρδισε τον αγώνα της Τρίπολης τελικά. Ο αειθαλής Γιάννης Τζωρτζόπουλος (Honda CBR 600RR) ήταν δεύτερος, ενώ στην τριάδα βρέθηκε ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου με Yamaha R6.

Αποτελέσματα (Pdf)                                  Βαθμολογία (Pdf)

Racing – SS300

Ο Χρήστος Παπανικολάου με την τετράχρονη μοτοσυκλέτα προδιαγραφών Moto3 επικράτησε των δίχρονων 250κ.εκ. στην κατηγορία Racing τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όσο και στον αγώνα. Ο αναβάτης του team Boustas, ο οποίος αποτελεί το μέλλον στους ελληνικούς αγώνες μοτοσυκλετών, κέρδισε τον Ανδρέα Λεφέβρ (Yamaha TZ250) με διαφορά 4,34 δευτ. και τον Βασίλη Στάμου (Yamaha TZ250).

Racing
Στην κατηγορία Supersport 300 που διεξάγεται μαζί με την Racing είχαμε τρεις συμμετοχές. Ο Νίκος Ελευθεριάδης με Yamaha R3 ήταν o νικητής. Ο Παναγιώτης Κόκκινος με KTM RC390 ίσως θα μπορούσε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την δεύτερη θέση όμως εξαιτίας λάθους στην εκκίνηση του επιβληθεί ποινή διέλευσης μέσα από τα pits. Την τριάδα του βάθρου «έκλεισε» ο Χρυσόστομος Χατζηγιακουμής (KTM RC390).

Αποτελέσματα (Pdf)         Βαθμολογία Racing (Pdf)       Βαθμολογία Supersport 300 (Pdf)

 

Open

Η κατηγορία Open πρόσφερε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα πρόσφερε θέαμα. Ο Χρήστος Βερλέκης με Suzuki GSX-R1000 ήταν ο κάτοχος της pole position και τελικός νικητής του αγώνα. Ο Ηλίας Χριστάκης με Yamaha R1 ήταν συνεχώς «κολλημένος» πίσω του και έχασε αλλά τελικά δεν κατάφερε να επικρατήσει. Τρίτο ένα ακόμη R1 με αναβάτη τον Κώστα Σταμπέλο.

Open 1
Ο «άτυχος» του αγώνα ήταν ο Μάρκος Αγγελακόπουλος (Honda CBR1000 Fireblade). Αν και ξεκινούσε από την έβδομη θέση του grid κατάφερε με πολύ γρήγορο ρυθμό να βρεθεί στην πρώτη θέση μετά από λίγους γύρους. Όμως μια πτώση στην πρώτη στροφή του στέρησε το δικαίωμα να κερδίσει τον αγώνα αφού εγκατέλειψε.

Αποτελέσματα (Pdf)

Νέοι

Όπως συμβαίνει σε κάθε αγώνα το πρόγραμμα άνοιξε η κατηγορία των Νέων αναβατών. Όπως και στον πρώτο αγώνα ο Χρήστος Παπανικολάου με Kawasaki Ninja 400 δεν είχε αντίπαλο. Είχε την pole position και πήρε γρήγορα διαφορά ασφαλείας από τον Θωμά Σκούρτα με KTM RC390. Ο γιος του Σάκη Σκούρτα προσπάθησε να μείνει κοντά στον αναβάτη του team Boustas και τα κατάφερε ως ένα σημείο κάνοντας ταυτόχρονα διαφορά από τους Ελευθεριάδη, Γερακιανάκη και οι δύο με Yamaha R3 και Μπαξίσογλου με ΚΤΜ, που έδωσαν ωραίες μάχες για την κατάκτηση της τρίτης θέση του βάθρου.

NEOI Start
Τελικά ο Ελευθεριάδης επικράτησε, του Γερακιανάκη που έκανε τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα με 1:03.91! Ο Γιώργος Μπαξίσογλου ήταν πέμπτος με έκτο τον Γιάννη Κυριάκου επίσης με Yamaha.

Αποτελέσματα (Pdf)                 Βαθμολογία (Pdf)

Επόμενος αγώνας στις 26 και 27 Μαΐου στην πίστα των Σερρών.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.