Aprilia Racing Team Gresini
Team Racing Manager : Romano Albesiano
Aleix Espargaro (41)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Granollers) |
Ηλικία |
30 Ιουλίου 1989 |
Βάρος |
71 kg |
Ύψος |
180 cm |
1η Χρονιά |
Βαλένθια 2004 (125cc) |
Νίκες |
- |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Giulio Nava
|
Scott Redding (45)
|
Εθνικότητα |
Ηνωμένο Βασίλειο (Quedgeley) |
Ηλικία |
4 Ιανουαρίου 1993 |
Βάρος |
78 kg |
Ύψος |
185 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2008 (125cc) |
Νίκες |
4 (125cc/1, Moto2/3) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Marcus Eschenbacher
|
Οι νέοι χρωματισμοί της RS-GP αποτελούν έμπνευση του Aldo Drudi, του Ιταλού που έχει συνδέσει το όνομα του με την μοτοσυκλέτα αφού σχεδιάζει τα κράνη του Valentino Rossi.
Το τελευταίο μέρος της περσινής σεζόν αποτέλεσε σημείο καμπής για την Aprilia. Η έκτη θέση που κέρδισε ο Aleix Espargaró στην Αραγονία με διαφορά μικρότερη των έξι δευτερολέπτων από τον νικητή, ήταν η πρώτη από τις εξαιρετικές επιδόσεις που ακολούθησαν στην Ιαπωνία (τέταρτη στις χρονομετρημένες δοκιμές) και την Αυστραλία (καλύτερος χρόνος την πρώτη ημέρα δοκιμών). Δυστυχώς όμως ο τραυματισμός του Espargaró μετά από πτώση καθώς βρισκόταν ανάμεσα στους πρωτοπόρους στο GP του Phillip Island, έβαλε τέλος στο καλό σερί.
Μαζί με τον Ισπανό, δεύτερος αναβάτης της ομάδας θα είναι ο Scott Redding. Ο Βρετανός, που γεννήθηκε το 1993, θα συμμετάσχει για πέμπτη χρονιά στα MotoGΡ.
Για τη νέα RS-GP σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ένα νέο πλαίσιο που βοήθησε στην καλύτερη κατανομή βάρους. Το νέο φιλτροκούτι και οι εξατμίσεις καλούνται να βελτιστοποιήσουν την απόδοση του V4 κινητήρα, ο οποίος αναβαθμίστηκε. Επίσης με την αρχιτεκτονική του πλαισίου έγιναν μεγάλες αλλαγές και στην νέα μπροστινή ανάρτηση αλλά και το ψαλίδι που πλέον είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Aleix Espargaro (End of 2018)
Scott Redding (End of 2018)
Movistar Yamaha MotoGP
Team Manager : Lin Jarvis
Valentino Rossi (46)
|
Εθνικότητα |
Ιταλική (Urbino) |
Ηλικία |
16 Φεβρουαρίου 1979 |
Βάρος |
69 kg |
Ύψος |
181 cm |
1η Χρονιά |
Μαλαισία 1996 (125cc) |
Νίκες |
115 (125cc/12,250cc/14, MotoGP-500cc/89) |
Πρωταθλήματα |
9(125cc/1997, 250cc/1999, 500cc/2001, MotoGP/2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009)
|
Coach |
Luca Cadalora |
Αρχιμηχανικός |
Silvano Galbusera
|
Maverick Vinales (25)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Figueres) |
Ηλικία |
12 Ιανουαρίου 1995 |
Βάρος |
64 kg |
Ύψος |
171 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2011 (125cc) |
Νίκες |
20 ( Moto3-125cc/12, Moto2/4, MotoGP/4) |
Πρωταθλήματα |
1 (Moto3/2013) |
Coach |
Wilco Zeelenberg |
Αρχιμηχανικός |
Ramon Forcada
|
Η Yamaha είναι η μόνη εργοστασιακή ομάδα που και οι δύο αναβάτες της υπέγραψαν για τα επόμενα δύο χρόνια. Οι Ιάπωνες βελτίωσαν τη μοτοσυκλέτα και βασίστηκαν στο σασί αυτής του 2016 για φέτος σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουν την απελπιστική περσινή πορεία. Η «μαμά» Yamaha βρέθηκε ουκ ολίγες φορές βρέθηκε πίσω από την δορυφορική Tech3. Όμως υπήρχαν στιγμές κατά τις δοκιμές του χειμώνα που το φάντασμα της M1 του 2017 ήταν εκεί και στοίχειωνε τις προσπάθειες των Valentino Rossi και Maverick Vinales.
Ο Maverick δεν δείχνει ήρεμος και οι δηλώσεις του συχνά αποκαλύπτουν πως δεν το πιστεύει τόσο πολύ και για φέτος. Ο Rossi, που μετά την ανακοίνωση της ανανέωσης για δύο χρόνια ακόμα έδειχνε ιδιαίτερα χαρούμενος, μοιάζει πιο χαλαρός και συγκροτημένος στο τι μπορεί να καταφέρει κατά τη φετινή σεζόν.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Maverick Vinales (End of 2020)
Valentino Rossi (End of 2020)
Ducati Team
General Manager : Luigi Dall’Igna
Sporting Director : Paolo Ciabatti
Jorge Lorenzo (99)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Palma de Mallorca) |
Ηλικία |
4 Μαΐου1987 |
Βάρος |
65 kg |
Ύψος |
171 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2002 (125cc) |
Νίκες |
65(125cc/4, 250cc/17, MotoGP/44) |
Πρωταθλήματα |
5(250cc/2006, 2007, MotoGP/2010, 2012, 2015) |
Coach |
Michele Pirro |
Αρχιμηχανικός |
Cristian Gabarrini (Track Engineer)
|
Andrea Dovizioso (04)
|
Εθνικότητα |
Ιταλία (Forlimpopoli) |
Ηλικία |
23 Μαρτίου 1986 |
Βάρος |
67 kg |
Ύψος |
167 cm |
1η Χρονιά |
Ιταλία 2001 (125cc) |
Νίκες |
17(125cc/5, 250cc/4, MotoGP/8 |
Πρωταθλήματα |
1 (125cc/2004) |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Alberto Giribuola (Track Engineer)
|
Ο γενικός διευθυντής της ιταλικής ομάδας δήλωσε ικανοποιημένος από την περσινή σεζόν, αν και θα προτιμούσε να είχε κατακτήσει η ομάδα κάποιον από τους δύο τίτλους.
Η GP18 διαθέτει αρκετές αλλαγές στον κινητήρα και σαν αποτέλεσμα της δουλειάς αυτής είναι και οι δύο περισσότεροι ίπποι που αποδίδει.
Ο Andrea Dovizioso έφτασε πολύ κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος πέρσι και ήταν πολύ σταθερός κατά τις δοκιμές του χειμώνα. Έτσι δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως το μεγαλύτερο φαβορί μαζί με τον Marquez για την κατάκτηση του φετινού τίτλου.
Ο Jorge Lorenzo είχε μια δύσκολη χρονιά προσαρμογής στην Ducati και σίγουρα η πίεση στο πρόσωπο του θα είναι αυξημένη φέτος. Πρέπει να δικαιολογήσει τον παχυλό μισθό του και τα μεγάλα λόγια που κατά καιρούς λέει. Φήμες αναφέρουν πως δύσκολα θα συνεχίσει να αγωνίζεται για την Ducati το 2019, αλλά λογικά όλα θα κριθούν μέχρι τα μέσα τις χρονιάς και ανάλογα με τις επιδόσεις του.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Jorge Lorenzo (End of 2018)
Andrea Dovizioso (End of 2018)
Repsol Honda
Team Manager : Alberto Puig
Marc Marquez (93)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Cervera) |
Ηλικία |
17 Φεβρουαρίου 1993 |
Βάρος |
59 kg |
Ύψος |
168 cm |
1η Χρονιά |
Πορτογαλία 1996 (125cc) |
Νίκες |
61 (125cc/10, Moto2/16, MotoGP/35) |
Πρωταθλήματα |
6 (125cc/1(2010), Moto2/1(2012), MotoGP/3(2013, 2014, 2016, 2017) |
Coach |
Emilio Alzamora |
Αρχιμηχανικός |
Santi Hernández
|
Dani Pedrosa (26)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Sabadell) |
Ηλικία |
29 Σεπτεμβρίου 1985 |
Βάρος |
51 kg |
Ύψος |
160 cm |
1η Χρονιά |
Ιαπωνία 2001 (125cc) |
Νίκες |
54 (125cc/8, 250cc/15, MotoGP/31) |
Πρωταθλήματα |
3 (125cc/1(2003), 250cc/2(2004, 2005) |
Coach |
Sete Gibernau |
Αρχιμηχανικός |
Giacomo Guidotti
|
Ο Marc Marquez στην 6η του χρόνια στο HRC είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για το φετινό πρωτάθλημα. Όπως είπε ο Johann Zarco στην συνέντευξη τύπου πριν τη έναρξη του Πρωταθλήματος είναι το σημείο αναφοράς για όλους τους αναβάτες, είναι αυτός που πρέπει να κερδίσουν. Ο Ισπανός έδειξε ιδιαίτερα δυνατός και ψύχραιμος κατά τις χειμερινές δοκιμές και του ήταν εύκολο να πλασαριστεί στην κορυφή των χρόνων. Ο πιο σταθερός αναβάτης θα λέγαμε τα τελευταία χρόνια στα MotoGP, Dani Pedrosa συνεχίζει τις καλές επιδόσεις και αναμένεται να κάνει μια ακόμη καλή χρονιά.
Η Honda εξέλιξε σε μεγάλο βαθμό τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας και έτσι «δείχνει τα δόντια» τις και στην τελική ταχύτητα που τα τελευταία χρόνια υστερούσε. Επίσης το χειμώνα η ομάδα δοκίμασε ένα πιο ριζοσπαστικό αεροδυναμικό βοήθημα που μοιάζει αρκετά με αυτό της Ducati.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Marc Marquez (End of 2020)
Dani Pedrosa (End of 2018)
Suzuki Ecstar
Team Manager : Davide Brivio
Andrea Iannone (29)
|
Εθνικότητα |
Ιταλική (Vasto) |
Ηλικία |
09 Αυγούστου 1989 |
Βάρος |
67 kg |
Ύψος |
178 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2005 (125cc) |
Νίκες |
13 (125cc/4, Moto2/8, MotoGP/1) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Marco Rigamonti
|
Alex Rins (42)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Barcelona) |
Ηλικία |
08 Δεκεμβρίου 1995 |
Βάρος |
65 kg |
Ύψος |
176 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2001 (125cc) |
Νίκες |
12 (Moto3/8, Moto2/4) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Jose Manuel Cazeaux
|
Με την ίδια σύνθεση η Suzuki για τη φετινή χρονιά. Ο Andrea Iannone δείχνει πολύ δυνατός πλέον, φαίνεται να έχει ξεπεράσει την απίστευτα απογοητευτική περσινή του χρονιά και να έχει βρει τα πατήματα του πλέον με την ιαπωνική μοτοσυκλέτα.
Ο Alex Rins έδειξε εξίσου πολύ καλά στοιχεία το χειμώνα και ίσως αποτέλεσε την μεγαλύτερη έκπληξη κατά τις δοκιμές. Οι Ιάπωνες έχουν βρει τις λύσεις που χρειάζονταν για τη μοτοσυκλέτα τους και φαίνεται πως φέτος θα καταφέρουν να δώσουν στους αναβάτες τους ένα ολοκληρωμένο σύνολο ώστε να μπορέσουν να πρωταγωνιστήσουν το 2018.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Andrea Iannone (End of 2018)
Alex Rins (End of 2018)
Red Bull KTM Factory Racing
Team Manager : Mike Leitner
Pol Espargaro (44)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Granollers) |
Ηλικία |
10 Ιουνίου 1991 |
Βάρος |
64 kg |
Ύψος |
171 cm |
1η Χρονιά |
Καταλονία 2006 (125cc) |
Νίκες |
15 (125cc/5, Moto2/10) |
Πρωταθλήματα |
1 (2013-Moto2) |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Paul Trevathan
|
Bradley Smith (38)
|
Εθνικότητα |
Μεγάλη Βρετανία (Oxford) |
Ηλικία |
28 Νοεμβρίου 1990 |
Βάρος |
67 kg |
Ύψος |
179 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2006 (125cc) |
Νίκες |
3 (125cc/3) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
Randy Mamola |
Αρχιμηχανικός |
Tom Jojic
|
Με τους ίδιους αναβάτες, Pol Espargaro και Bradley Smith η Αυστριακή ομάδα ξεκινά τη δεύτερη της χρονιά στην μεγάλη κατηγορία. Έχοντας ήδη μια πολύ καλή βάση από το 2017 η KTM δείχνει να έχει ξεπεράσει τις «παιδικές ασθένειες» ως νεοεισαχθείσα ομάδα στο MotoGP. Την προηγουμένη εβδομάδα μάλιστα ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Tech3 για το 2019 και έτσι θα έχει από του χρόνου τέσσερις μοτοσυκλέτες στο grid. Η KTM δείχνει πως έχει πάρει πολύ σοβαρά το ρόλο της και θέλει να αναπτυχθεί σε μία από τις κορυφαίες ομάδες του MotoGP όσο το δυνατόν συντομότερα. Σε αυτό βοηθά ιδιαίτερα ο Pol Espargaro, που όμως το ατύχημα στον αγώνα της Sepang το 2017, τον ανάγκασε να ακολουθήσει συντηρητικούς ρυθμούς το 2018. Πολύ δουλεία έπεσε, στον πάντα καλό στις υποχρεώσεις του, είτε ως δοκιμαστή είτε ως wild card, Mika Kalio. Ο Smith δεν δείχνει να μπορεί να ταιριάξει με την μοτοσυκλέτα και κατά πάσα πιθανότητα αυτή θα είναι και η τελευταία του χρόνια με τους αυστριακούς.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Bradley Smith (End of 2018)
Pol Espargaro (End of 2018)
LCR Honda
Team Manager : Lucio Cecchinello
Cal Crutchlow (35)
|
Εθνικότητα |
Μεγάλη Βρετανία (Coventry) |
Ηλικία |
29 Οκτωβρίου 1985 |
Βάρος |
70 kg |
Ύψος |
170 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2011 (MotoGP) |
Νίκες |
2 (MotoGP) |
Πρωταθλήματα |
1(World Supersport 2009) |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Christophe Bourguignon
|
Takaaki Nakagami (35)
|
Εθνικότητα |
Ιαπωνία (Chiba) |
Ηλικία |
9 Φευρουαρίου 1992 |
Βάρος |
66 kg |
Ύψος |
174 cm |
1η Χρονιά |
Βαλένθια 2007 (125cc) |
Νίκες |
2 (Moto2) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Ramon Aurin
|
Με τον Cal Crutchlow να αποκτά την πολυπόθητη για αυτόν εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και να είναι σταθερά ανάμεσα στους πρώτους κατά τις χειμερινές δοκιμές, η LCR δείχνει ιδιαίτερα δυνατή και για τη φετινή χρονιά. Ο Βρετανός αναμένεται να είναι η γνωστή «σφήνα» ανάμεσα στους πρώτους αναβάτες. Από την άλλη πλευρά του box θα έχει team mate φέτος για πρώτη χρονιά αν και με διαφορετικό κύριο χορηγό. Ο Takaaki Nakagami θα έχει σαν βασικό χορηγό την Idemitsu, που είναι μαζί του από τα πρώτα του αγωνιστικά βήματα, ενώ ο Cal το διαχρονικό χορηγό του, Castrol. Ο Nakagami έρχεται να καλύχει το κενό των Ιαπώνων αναβατών στην μεγάλη κατηγορία μετά την full time συμμετοχή του Hiroshi Aoyama το 2014. Πέρσι παρά τις καλές επιδόσεις τερμάτισε στην έβδομη θέση στην κατηγορία Moto2 ενώ κατά τις χειμερινές δοκιμές ήταν από τους πιο γρήγορους νεοφερμένους αναβάτες της κατηγορίας.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Cal Crutchlow (HRC contract, end of 2019)
Takaaki Nakagami (HRC contract, end of 2018)
Monster Yamaha Tech 3
Team Manager : Herve Poncharal
Johann Zarco (5)
|
Εθνικότητα |
Γαλλική (Cannes) |
Ηλικία |
16 Ιουλίου 1990 |
Βάρος |
65 kg |
Ύψος |
171 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2009 (125cc) |
Νίκες |
16 (125cc/1, Moto2/15) |
Πρωταθλήματα |
2(Moto2/2015,2016) |
Coach |
Laurent Fellon |
Αρχιμηχανικός |
Guy Coulon
|
Hafizh Syahrin (55)
|
Εθνικότητα |
Μαλαισία (Ampang) |
Ηλικία |
05 Μαΐου 1994 |
Βάρος |
65 kg |
Ύψος |
180 cm |
1η Χρονιά |
Μαλαισία 2011 (Moto2) |
Νίκες |
- |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Nicolas Goyon
|
Η ομάδα που έχει τραβήξει το ενδιαφέρον πριν αρχίσει η σεζόν είναι η γαλλική Tech3. Ο πρώτος λόγος μπορεί να είναι η «αλλαγή στρατοπέδου» το 2019. Ο κυριότερος όμως κατά την φετινή χρονιά είναι ο εξαιρετικός Johann Zarco που είχε μια πάρα πολύ εντυπωσιακή χρονιά. Από τον πρώτο του αγώνα το 2017 έδειξε πως δεν ήρθε στα MotoGP απλά για να συμπληρώσει το grid αλλά για να κυριαρχήσει. Όλα αυτά σε μια χρονιά που η Yamaha ήταν υποδεέστερη του ανταγωνισμού. Έτσι και στις χειμερινές δοκιμές έδειξε για άλλη μια φορά το ταλέντο του και ήταν αρκετές φορές μπροστά από τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες.
Ένας ακόμη λόγος που η Tech3 τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας ήταν η αντικατάσταση από τον Hafizh Syahrin του πολύ καλου πέρσι, Jonas Folger εξαιτίας των προβλημάτων υγείας του. Ο Μαλαισιανός που έχει κατακτήσει μια δεύτερη θέση στην Moto2 όπου αγωνιζόταν από το 2011, έδειξε καλά στοιχεία στις δοκιμές. Ο Syahrin έγινε ο πρώτος αναβάτης από τη Μαλαισία που θα αγωνιστεί στα MotoGP και γι αυτό το λόγο έλαβε συγχαρητήρια επιστολή από τον πρωθυπουργό της χώρας! Δείχνει λοιπόν πως η κίνηση του Poncharal μόνο τυχαία δεν ήταν, αφού η αγορά της Μαλαισίας είναι ιδιαίτερα «θερμή» για τους αγώνες και της μοτοσυκλέτες γενικότερα.
Του χρόνου τέτοια εποχή η Tech3 θα αγωνίζεται ως δορυφορική (με πλήρη υποστήριξη από το εργοστάσιο) της Red Bull KTM. Έτσι ολοκληρώνονται τα 18 ολόκληρα χρόνια συνεργασίας με τους Ιάπωνες και τη Yamaha.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Johann Zarco (End of 2018)
Hafizh Syahrin (End of 2018)
Ducati Alma Pramac
Team Manager : Francesco Guidotti
Danilo Petrucci (9)
|
Εθνικότητα |
Ιταλική (Terni) |
Ηλικία |
24 Οκτωβρίου 1990 |
Βάρος |
77 kg |
Ύψος |
180 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2012 (MotoGP) |
Νίκες |
- |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Daniele Romagnoli
|
Jack Miller (43)
|
Εθνικότητα |
Αυστραλιανή (Townsville)
|
Ηλικία |
18 Ιανουαρίου 1995 |
Βάρος |
70 kg |
Ύψος |
175 cm |
1η Χρονιά |
Γερμανία 2011 (125cc) |
Νίκες |
7 (Moto3/6, MotoGP/1) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Christian Pupulin
|
Ίσως το πιο επιτυχημένο δίδυμο αναβατών όσον αφορά τις δορυφορικές ομάδες κατά τις χειμερινές δοκιμές. Όσο βέβαια η Pramac μπορεί να θεωρηθεί δορυφορική μιας και ο Danilo Petrucci θα βρίσκεται πάνω στη σέλα μιας εργοστασιακής Desmosedici GP18 και ο αναγεννημένος Jack Miller σε μια Desmosedici GP17. Ο Ιταλός έχασε αρκετά κιλά δείχνοντας πως φέτος θέλει την πολυπόθητη για αυτόν νίκη που έφτασε τόσο κοντά δύο φορές το 2017. Από την άλλη ο νικητής του Ολλανδικού Grand Prix το 2016, Miller εντυπωσίασε με τους χρόνους του κατά τις χειμερινές δοκιμές αφήνοντας υποσχέσεις για καλά πλασαρίσματα και σε στεγνούς αγώνες.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Francesco Bagnaia (Ducati contract, 2019 and 2020)
Danilo Petrucci (Ducati contract, end of 2018)
Jack Miller (Ducati contract, end of 2018)
Ducati Angel Nieto
Team Manager : Jorge Martínez
Alvaro Bautista (19)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Talavera de la Reina)
|
Ηλικία |
21 Νοεμβρίου 1984 |
Βάρος |
60 kg |
Ύψος |
169 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2002 (125cc) |
Νίκες |
16 (125cc/8, 250cc/8) |
Πρωταθλήματα |
1 (125cc /2006) |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Miguel Ángel Gallego
|
Karel Abraham (17)
|
Εθνικότητα |
Τσέχικη (Brno) |
Ηλικία |
02 Ιανουαρίου 1990 |
Βάρος |
72 kg |
Ύψος |
181 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2005 (125cc) |
Νίκες |
1(Moto2) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Francesco Carchedi
|
Η πρώην Aspar Racing Team που μετονομάστηκε σε Angel Nieto Ducati μετά το χαμό του μεγάλου Ισπανού αναβάτη ξεκινά με το ίδιο δίδυμο αναβατών για το 2018. Έτσι ο Karel Abraham που θα οδηγήσει μια Ducati Desmosedici GP16 και ο Álvaro Bautista με την
Ducati Desmosedici GP17, θα προσπαθήσουν να βρίσκονται εντός της δεκάδας για το 2018.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Alvaro Bautista (End of 2018)
Karel Abraham (End of 2018)
Honda EG 0,0 Marc VDS
TeamManager : Michael Bartholemy
Franco Morbidelli (21)
|
Εθνικότητα |
Ιταλική (Roma) |
Ηλικία |
04 Δεκεμβρίου 1994 |
Βάρος |
64kg |
Ύψος |
176 cm |
1η Χρονιά |
Σαν Μαρίνο 2013 (Moto2) |
Νίκες |
8(Moto2/8) |
Πρωταθλήματα |
1(Moto2/2017) |
Coach |
Stefan Prein
|
Αρχιμηχανικός |
Diego Gubellini
|
Thomas Luthi (12)
|
Εθνικότητα |
Ελβετική (Linden) |
Ηλικία |
06 Σεπτεμβρίου 1986 |
Βάρος |
65 kg |
Ύψος |
172 cm |
1η Χρονιά |
Γερμανία 2002 (125cc) |
Νίκες |
16 (Moto2/11, 125/5) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
Stefan Prein |
Αρχιμηχανικός |
Gilles Bigot
|
Η Marc VDS θα έχει νέο «αίμα» στις τάξεις της το 2018. Αυτοί είναι ο πρωταθλητής της περσινής σεζόν για την Moto2, Franco Morbidelli και ο πολύπειρος και δεύτερος στην ίδια κατηγορία πέρσι Thomas Luthi. Ο πρώτος μαθητής της VR46 Academy, Morbidelli δείχνει να ανταπεξέρχεται καλύτερα στην μεγάλη κατηγορία από τον Ελβετό, που έχασε και μεγάλο μέρος της χειμερινής προετοιμασίας μιας και τραυματίστηκε στις πρώτες επίσημες δοκιμές της Valencia.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Franco Morbidelli (End of 2019, option for 2020)
Thomas Luthi (End of 2018)
Ducati Reale Avintia Racing
Team Manager : Raúl Romero
Tito Rabat (53)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Barceona) |
Ηλικία |
25 Μαΐου 1989 |
Βάρος |
63 kg |
Ύψος |
178 cm |
1η Χρονιά |
Βαλένθια 2005 (125cc) |
Νίκες |
13 (Moto2) |
Πρωταθλήματα |
1(Moto2/2014) |
Coach |
Stefan Prein |
Αρχιμηχανικός |
Paolo Zavalloni
|
Xavier Simeon (10)
|
Εθνικότητα |
Βέλγιο (Brussels) |
Ηλικία |
31 Αυγούστου 1989 |
Βάρος |
67 kg |
Ύψος |
175 cm |
1η Χρονιά |
Γαλλία 2010 (Moto2) |
Νίκες |
1(Moto2/1) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
Ruben Xaus |
Αρχιμηχανικός |
Jarno Polastri
|
Με δύο νέα πρόσωπα ξεκινά τη φετινή σεζόν η Reale Avintia Racing. Ο Βέλγος Xavier Simeon αποτελεί ερωτηματικό αφού στα εφτά χρόνια που αγωνίστηκε στην Moto2 έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου μόνο μια φορά. Ο ίδιος δήλωσε πως δεν είναι απλά μια «πληρωμένη» θέση στο Grid του MotoGP και θα το αποδείξει.
Από την άλλη, ο πρωταθλητής του Moto2 για το 2014 Tito Rabat έδειξε να βρίσκει τον παλιό καλό του εαυτό επάνω στη σέλα της GP17 και να κάνει θαύματα σε σχέση με τα απογοητευτικά δυο χρόνια του στην ομάδα του Marc VDS.
Τα συμβόλαια των αναβατών
Xavier Simeon (End of 2019)
Tito Rabat (End of 2018)