Αγώνες Εξωτερικού

Lenovo NBT-01: Ένα ρομπότ στην υπηρεσία της Ducati στο MotoGP

Χαρτογραφεί με μεγάλη λεπτομέρεια τις πίστες και δίνει κρίσιμες πληροφορίες


13.03.2025

Δεν είναι μόνο ο αναβάτης και η μοτοσυκλέτα που συμβάλλουν στις επιτυχίες των Ιταλών


Ένα ρομπότ έχει αναδειχθεί σε βασικό συστατικό της κυριαρχίας της Ducati έχοντας το δικό του ρόλο στην ιταλική ομάδα.

Το 2025 σηματοδοτεί την έβδομη χρονιά συνεργασίας ανάμεσα στη Lenovo και την εταιρεία του Borgo Panigale, και όπως έδειξε η έναρξη της σεζόν στην Ταϊλάνδη, η Ducati συνεχίζει ακάθεκτη. Ο Marc Marquez κέρδισε και τους δύο αγώνες, αφού πρώτα εξασφάλισε την πρώτη pole position της χρονιάς, ενώ ο αδελφός του, Alex, κατέκτησε τη δεύτερη θέση και στις δύο περιπτώσεις. Ο Francesco Bagnaia συμπλήρωσε το βάθρο και στους δύο αγώνες, τερματίζοντας τρίτος.

Lenovo NBT 01 1

Αναμφίβολα, οι αναβάτες της Desmosedici GP24 έχουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία, όπως και η τεχνολογική εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Ωστόσο, υπάρχει ένας ακόμη παράγοντας έχει συμβάλει σημαντικά στη διατήρηση του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος.

Η Ducati χρησιμοποιεί ένα ρομπότ- σαρωτή της Lenovo από το δεύτερο μισό της σεζόν 2024 για τη λεπτομερή χαρτογράφηση των πιστών του MotoGP. Αυτές οι σαρώσεις παράγουν μια εξαιρετικά ακριβή ψηφιακή αναπαράσταση κάθε πίστας, συμπεριλαμβανομένων κρίσιμων λεπτομερειών όπως η κατάσταση της ασφάλτου, οι κλίσεις και οι υψομετρικές διαφορές.

Χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, τα μοντέλα προσομοίωσης της Ducati βελτιώνονται σημαντικά, επιτρέποντας την ακριβέστερη πρόβλεψη των ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας, ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας και του περιβάλλοντος. Αυτές οι προσαρμογές είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της μέγιστης πρόσφυσης και απόδοσης της μοτοσυκλέτας.

Lenovo NBT 01 2

Η Lenovo υποστηρίζει ότι, χάρη στα ακριβή δεδομένα από το NBT-01, οι βελτιώσεις μπορούν να προσφέρουν πλεονέκτημα 2,5 έως 3 δευτερολέπτων στον συνολικό χρόνο αγώνα.

Ο Andrea Gorfer, σχεδιαστής ηλεκτρονικών συστημάτων της Ducati Corse για το MotoGP, τόνισε: «Για να ξεχωρίσεις στο MotoGP σήμερα, δεν αρκούν μόνο το ταλέντο και το ένστικτο. Οι σύγχρονοι αναβάτες πρέπει να κατανοούν πώς όλες αυτές οι μεταβλητές συνδυάζονται, ώστε να κάνουν τις μικρές αλλά κρίσιμες προσαρμογές που τελικά κρίνουν τη νίκη. Διαρκώς εξερευνούμε τα όρια μεταξύ της τεχνολογίας και του σπορ, αναζητώντας καινοτόμες τεχνικές που μας κρατούν ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν είναι μόνο ο αναβάτης και η μοτοσυκλέτα που συμβάλλουν στις επιτυχίες των Ιταλών
Μια νέα κατηγορία, προσιτή για νέες ομάδες, ξεκινά από φέτος να διεξάγεται παράλληλα με τους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής
Την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου ξεκίνησε το πανελλήνιο πρωτάθλημα και κύπελλο Enduro 2025 με τον πρώτο αγώνα να λαμβάνει χώρα στην Αττική στην περιοχή του Αυλώνα
Η ολοκαίνουργια MX της Ducati, Desmo250 MX, υποβλήθηκε στην απόλυτη δοκιμασία στις απαιτητικές αμμώδεις πίστες του Ottobiano και απέδειξε αμέσως την ανταγωνιστικότητα και την αξιοπιστία της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.