MotoGP: Η Kalex με τον κινητήρα της Triumph στην πίστα
Άκρως ενθαρρυντικές οι πρώτες δοκιμές
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 01.03.2018
Η γερμανική εταιρεία κατασκευής πλαισίων προετοιμάζετε για το Πρωτάθλημα του 2019 και πραγματοποίησε τις πρώτες δοκιμές της στην πίστα της Valencia
Από το 2019 η βρετανική Triumph θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων των μοτοσυκλετών της κατηγορίας Moto2. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 765 κ.εκ. θα προσαρμοστεί μέσα σε ένα ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο της Kalex, του οποίου η εξέλιξη έχει αρχίσει από τα τέλη του 2017. Στα πλαίσια της προετοιμασίας η ομάδα εξέλιξης της γερμανικής εταιρείας , της οποίας επικεφαλής είναι ο Michael Freger, προχώρησε στις πρώτες τις δοκιμές στην πίστα. Με αναβάτη τον Jesko Raffin, ο οποίος συνεργάζεται με την Kalex από την αρχή της καριέρας του, η μοτοσυκλέτα «βγήκε» για πρώτη φορά στην πίστα και μετά από μόλις μίας ημέρας δοκιμών τα αποτελέσματα ενθουσίασαν τους ιθύνοντες της ομάδας..
Η Kalex είχε προγραμματίσει τριήμερες δοκιμές στην πίστα της Valencia στην Ισπανία, αλλά εξαιτίας των κακών καιρικών συνθηκών, αναθεώρησε τα σχέδια της και τελικά ο Ελβετός Raffin δοκίμασε τις δυνατότητες του πλαισίου και του κινητήρα μόλις μία ημέρα. Πρόλαβε να «γράψει» έναν χρόνο 1,3 δευτερόλεπτα πιο αργό από το ρεκόρ πίστας και μάλιστα με τον τρικύλινδρο της Triumph να βρίσκεται στα πρώτα στάδια εξέλιξης του.
Ο Raffin που κατάφερε να «γυρίσει» 0,3 δευτ. ταχύτερα απ’ ότι με την αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Moto2 που χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο κινητήρα της Honda, δήλωσε πως η νέα μοτοσυκλέτα είναι ξεκάθαρα Kalex, γεγονός που ενθουσίασε τους ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας οι οποίοι δεν περίμεναν τόσο σύντομα να φτάσουν σε αυτά τα αποτελέσματα.
Οι επόμενες δοκιμές της μοτοσυκλέτας θα πραγματοποιηθούν μόλις η ομάδα παραλάβει τη νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα.
Η εξέλιξη του κινητήρα της Triumph ανεπίσημα ίσως να «περνάει» και μέσα από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport (World SSP). Στον πρώτο αγώνα της κατηγορίας που έγινε στο Phillip island το Σαββατοκύριακο 24 και 25 Φεβρουαρίου, ένας Triumph Daytona 765 πρωταγωνίστησε με αναβάτη τον Luke Stapleford. O Βρετανός τερμάτισε πέμπτος και ήταν ο μοναδικός αναβάτης που κατάφερε να μείνει κοντά στα τέσσερα Yamaha R6 που κατέλαβαν τις πρώτες θέσεις. Το Daytona 765 άφησε πίσω τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της Kawasaki και της MV Agusta στον αγώνα, ενώ στις κατατακτήριες δοκιμές έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο πίσω από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Lucas Mahias με R6, τον πέντε φορές Πρωταθλητή της κατηγορίας Kenan Sofuoglu με το εργοστασιακό Kawasaki ZX-6R και τον πολύπειρο Anthony West επίσης με Kawasaki ο οποίος αγωνιζόταν «εντός έδρας».
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.