Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP δοκιμές Buriram 2η ημέρα: Το "γιόρτασε" ο Marquez

Ανήμερα των γενεθλίων του


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  18.02.2018

Δεύτερη ημέρα των επίσημων δοκιμών στην πίστα Buriram της Ταϊλάνδης με τους αναβάτες να ανεβάζουν ρυθμό και να κατεβάζουν χρόνο

Έντεκα αναβάτες πραγματοποίησαν το Σάββατο 17 Φεβρουαρίου, καλύτερο χρόνο από αυτόν της πρώτης ημέρας του Cal Crutchlow. Την δεύτερη ημέρα δοκιμών ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marc Marquez ανήμερα των γενεθλίων του ήταν ο μοναδικός που «έσπασε» το φράγμα το 1.30¨. Επίσης ήταν ο αναβάτης που πραγματοποίησε μόλις δύο λιγότερους γύρους από τον Mika Kallio ο οποίος με την ΚΤΜ έκανε 99.

motogp test buriram day2 4

Ο Marquez πέτυχε τον καλύτερο γύρο στον 91o. Ταυτόχρονα δοκίμασε και το νέο αεροδυναμικό φαίρινγκ της Honda, για το οποίο είπε πως είναι διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιήθηκε στη Μαλαισία αλλά ένοιωσε πως δουλεύει καλύτερα. Τόνισε όμως πως νοιώθει εξοικειωμένος με το παλιό φαίρνιγκ το οποίο χρησιμοποίησε πέρσι. Τον περιμένει ακόμη πολύ δουλειά αφού έχει να εξελίξει πολλά ακόμη νέα εξαρτήματα.

motogp test buriram day2 2

.Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο team mate του Marc στην ομάδα της Repsol Honda, Dani Pedrosa. Τρίτος ο «αναγεννημένος» πάνω στην Ducati Desmosedici GP17, Jack Miller, ο οποίος δήλωσε πως νοιώθει πολύ άνετα πάνω στη νέα του μοτοσυκλέτα.

motogp test buriram day2 3

Ο Maverick Vinales αποτέλεσε την πρώτη Yamaha την δεύτερη ημέρα των δοκιμών με τον Valentino Rossi να κάνει μόλις τον 14o χρόνο. Ο Ισπανός τόνισε πως αισθάνεται καλύτερα όταν επιλέγει ο ίδιος τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας του. Οπότε προφανώς διαφωνεί με αυτές που προτείνει ο Rossi; Αν και δεν αισθανόταν καλά πάνω στην μοτοσυκλέτα μέχρι και λίγο πριν το τέλος των δοκιμών κάνοντας κάποιες αλλαγές την τελευταία στιγμή μπόρεσε να έκανε πολύ καλό χρόνο. Από την πλευρά του ο Rossi προσπάθησε να βρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά ώστε να βελτιώσει την επιτάχυνση της M1. Όμως τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι ακόμη πολύ μακριά. Ταυτόχρονα δοκίμασε και νέα ελαστικά της Michelin εξελιγμένα για τον αγώνα του ερχόμενου Οκτωβρίου στην πίστα της Ταϊλάνδης, όμως δεν έμεινε ικανοποιημένος .

motogp test buriram day2 5

Τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο έκανε ο Jahann Zarco με την Yamaha της ομάδας Tech3, ενώ πολύ καλή εμφάνιση και για τον Danilo Petrucci με την Ducati Desmosecici GP18. Συνέχεια στις καλές επιδόσεις και για τον Alex Rins με την Suzuki, ο οποίος ήταν πολύ ευχαριστημένος με το νέο φαίρινγκ το οποίο όπως είπε βάζει την δύναμη του GSX-RR στην άσφαλτο. Ο Cal Crutchlow ήταν και πάλι ο ταχύτερος αναβάτης μεταξύ των ιδιωτικών ομάδων της Honda.

motogp test buriram day2 7

Την δεκάδα έκλεισαν οι δύο αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της Ducati. O Andrea Dovizioso τόνισε πως το νέο πλαίσιο της Ducati δεν πρόσφερε βελτίωση στη μοτοσυκλέτα, ενώ και οι δοκιμές διαφορετικών φαίρινγκ δεν είχαν αποτέλεσμα. Όμως δήλωσε πολύ ευχαριστημένος με τον ρυθμό που είχε όλη την ημέρα. Ο Jorge Lorenzo από την μεριά του δηλώνει προβληματισμένος με το νέο πλαίσιο της Ducati. Το Σάββατο όπως είπε ήταν μια δύσκολη ημέρα. Αρχικά είχε προβλήματα με την πρώτη μοτοσυκλέτα, την οποία και άλλαξε. Όμως και με την δεύτερη ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Marquez. Μας μπέρδεψε ο Jorge, αφού στις δοκιμές της Μαλαισίας είπε πως η GP18 ήταν πιο κοντά στο στυλ οδήγησης του…

Οι δοκιμές ολοκληρώνονται σήμερα 18 Φεβρουαρίου.

Αναλυτικά οι καλύτεροι χρόνοι της δεύτερης ημέρας

1.Marc Marquez Repsol Honda (RC213V) 1m 29.969s
2.Dani Pedrosa Repsol Honda (RC213V) 1m 30.127s +0.158s
3.Jack Miller Pramac Ducati (GP17) 1m 30.185s +0.216s
4. Maverick Viñales Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 30.274s +0.305s
5.Johann Zarco Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 30.360s +0.391s
6.Danilo Petrucci Pramac Ducati (GP18) 1m 30.367s +0.398s
7.Alex Rins Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 1m 30.446s +0.477s
8.Cal Crutchlow LCR Honda (RC213V) 1m 30.490s +0.521s
9.Andrea Dovizioso Ducati Team (GP18) 1m 30.494s +0.525s
10.Jorge Lorenzo Ducati Team (GP18) 1m 30.729s +0.760s
11.Andrea Iannone Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 30.775s +0.806s
12.Tito Rabat Reale Avintia (GP17) 1m 30.855s +0.886s
13.Alvaro Bautista Angel Nieto Team (GP17) 1m 30.883s +0.914s
14.Valentino Rossi Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 30.888s +0.919s
15. Takaaki Nakagami LCR Honda (RC213V) 1m 30.901s +0.932s
16. Bradley Smith Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 31.113s +1.144s
17.Aleix Espargaro Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 31.130s +1.161s
18.Franco Morbidelli EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 31.185s +1.216s
19. Mika KallioRed Bull KTM Factory (RC16) 1m 31.598s +1.629s
20.Scott Redding Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 31.637s +1.668s
21.Karel Abraham Angel Nieto Team (GP16) 1m 31.661s +1.692s
22.Tom Luthi EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 31.994s +2.025s
23.Hafizh Syahrin Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 31.998s +2.029s
24.Xavier Simeon Reale Avintia (GP16)* 1m 32.267s +2.298s

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.