14.02.2023
Χωρίς να χάνει την σχεδιαστική ταυτότητα των Duke, αλλά με εμφανής αλλαγές σε πολλά δομικά στοιχεία, η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που εμφανίστηκε σε δρόμους της Ισπανίας, μας προετοιμάζει για την επόμενη γενιά των μικρομεσαίων roadster
14.02.2023
Η δεύτερη μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής της Γερμανικής εταιρείας βελτιώσεων
09.02.2023
Το Σεπτέμβριο του 2022 το είδαμε σε μορφή πρωτότυπου και τρεις μήνες αργότερα τα διεθνή ΜΜΕ υποστήριξαν πως οι εικόνες που δημοσιεύσαμε και εμείς έδειχναν την τελική μορφή του μεσαίου roadster. Τελικά η ίδια η CFMOTO έδωσε τέλος σε όλα τα σενάρια δημοσιεύοντας, λίγες αλλά κατατοπιστικές, φωτογραφίες του 800NK
07.02.2023
Η KTM ετοιμάζει τη νέα γενιά μοντέλων που χρησιμοποιούν τον V2 των 1.301 κ.εκ.
01.02.2023
Οι φωτογραφίες που διέρρευσαν αποκαλύπτουν πως οι Αυστριακοί ετοιμάζονται να μπουν στην κατηγορία crossover
31.01.2023
Η Zontes, όπως όλα δείχνουν «ανοίγεται» στους μεγαλύτερους πολυκύλινδρους κινητήρες. Εκτός από τα δημοφιλέστατα μονοκύλινδρα θα έχουμε σύντομα μοτοσυκλέτες 800 κ.εκ.
31.01.2023
Τρία νέα μοντέλα «φορτωμένα» με πολλά αξεσουάρ, αγωνιστική εμφάνιση και vintage χαρακτηριστικά, παρουσιάστηκαν από την αντιπροσωπεία της Ιαπωνικής φίρμας
24.01.2023
Η Κινέζικη εταιρεία θέλει να αξιοποιήσει στο έπακρο τη συνεργασία της με την KTM και έτσι μετά τον δικύλινδρο σε σειρά LC8c «δανείζεται και τον πανίσχυρο V2 των 1.301 κ.εκ.
23.01.2023
Οι Αυστριακοί εξελίσσουν δικύλινδρο κινητήρα, που θα χρησιμοποιηθεί σε μια νέα γενιά μοντέλων, αλλά δεν θα είναι 490 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.