Hero Xtreme 125R – Αερόψυκτο 125αρι με αναρτήσεις Showa
Παρουσιάστηκε για την ινδική αγορά
24.01.2024
Η Hero MotoCorp παρουσίασε στην εκδήλωση Hero World 2024, ένα commuter με streetfighter σχεδίαση
Μπορεί το Mavrick 440 (δείτε εδώ) να τράβηξε το ενδιαφέρον, μιας και δεν αποκλείεται να το δούμε στην Ευρώπη, ωστόσο η ινδική εταιρεία παρουσίασε μια ακόμη πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα για νέους αναβάτες. Γιατί σε αντίθεση με το modern-classic Mavrick το Xtreme 125R είναι streetfighter.
Η όψη, με τους LED προβολείς και τα DRL φώτα, θυμίζει Ducati. Το μυώδες ρεζερβουάρ, με τις αεροδυναμικές επεκτάσεις που ενσωματώνουν αεραγωγούς δίνουν την δυναμική όψη που αρμόζει σε ένα «αγριεμένο» naked. H Hero επέλεξε την λύση της ξεχωριστής σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη και καλώς έκανε. Μια μονοκόμματη σίγουρα δεν θα ταίριαζε με τον νεανικό σχεδιασμό. Αμφότερες δείχνουν αρκετά μεγάλες, ενώ για την άνεση και την στήριξη του συνεπιβάτη η Hero έχει μεριμνήσει, τοποθετώντας δύο όμορφες χειρολαβές.
Το Xtreme 125R βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο, τύπου διαμάντι, το οποίο φιλοξενεί έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα που η Hero ονομάσει Sprint-EBT. Η μέγιστη ισχύς του είναι 11,4 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή του 10,5Nm στις 6.000 σ.α.λ.
Η έκπληξη κρύβεται στον τομέα των αναρτήσεων. Η Showa είναι ο προμηθευτής με 37 χλστ. συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ με προφόρτιση ελατηρίου που σε 7 επίπεδα ρύθμισης. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένα δισκόφρενο 276 χλστ. στον μπροστινό τροχό και ένα ταμπούρο στον πίσω. Είναι εφοδιασμένο με μονοκάναλο ABS.
Το πάνελ οργάνων είναι πλήρως ψηφιακό. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και φιλοξενούν ελαστικά 90/90 μπροστά και 120/80 πίσω.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 10 λίτρα, το ύψος σέλας ανέρχεται στα 794 χλστ. και το βάρος της είναι 136 κιλα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.