Νεα Μοντελα

Husqvarna Svartpilen & Vitpilen 2024 - Επιστρέφουν 100% ανανεωμένα (Video)

Έτοιμα να πρωταγωνιστήσουν


17.01.2024

Τα Pilen έχουν γίνει σήμα κατατεθέν της νέας γενιάς μοτοσυκλετών της Husqvarna. Μοντέλα με “τόνους” χαρακτήρα, και σχεδίαση που συνδυάζει το retro με το μοντέρνο. Αλλά με μια ιδιαίτερη, μοναδική αισθητική που περνά αυτούσια στην νέα γενιά των μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών

Η νέα σχεδίαση διατηρεί την ξεχωριστή εμφάνιση της προηγούμενης γενιάς, αλλά όταν το βλέπουμε δίπλα-δίπλα με το παλιό μοντέλο, οι αλλαγές είναι πολλές και ουσιαστικές. Υπάρχει νέο ρεζερβουάρ καυσίμου 13 λίτρων που πλαισιώνεται από πάνελ που τώρα εκτείνονται προς τα εμπρός. Οι σέλες είναι μεγαλύτερες ενώ ταυτόχρονα είναι χαμηλότερα τοποθετημένες σε ύψος από 820 mm (από 835 mm). Όπως και πριν, το Svartpilen διαθέτει μια μεταλλική σχάρα αποσκευών στο ρεζερβουάρ, επιτρέποντάς σας να τοποθετήσετε tank bag.

Svartpilen 401 2024 3

H σέλα στο Vitpilen είναι μονοκόμματα ενώ στο Svartpilen δύο τμημάτων, το οποίο διαθέτει επίσης χειρολαβή συνεπιβάτη και ζελατίνα πάνω από τον στρογγυλό προβολέα.

Το Svartpilen έχει τροχούς με ακτίνες και εμφάνιση scrambler, σε αντίθεση με το Vitpilen που είναι κλασσικό roadster με ζάντες από χυτό αλουμίνιο. Τα ελαστικά στο «Svart” είναι τα Pirelli Scorpion Rally STR και στο «Vit» Michelin Power 6. Και στα δύο οι διαστάσεις των τροχών είναι 17 ιντσών.

Vitpilen 401 2024

Όσον αφορά το βάρος, το Vitpilen 125 ζυγίζει 147,5 κιλά και το Vitpilen 401 154,5 κιλά. Τα Svartpilen είναι βαρύτερα με το 125 να είναι 151 κιλά και το 401 159 κιλά. Όλες οι τιμές είναι χωρίς καύσιμο.

Τα Svartpilen και Vitpilen 2024 τροφοδοτούνται από νέους μονοκύλινδρους κινητήρες 125 cc και 399 κ.εκ.. Μοιράζονται λύσεις που βελτιώνουν την αποδοτικότητα, ενώ παράλληλα είναι συμβατοί με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+. Οι κύλινδροι, φέρουν επικάλυψη πλάσμα αντί για Nicasil (λιγότερα χημικά), επανασχεδιασμένη κεφαλή (μικρότερη, για μείωση του βάρους), νέους εκκεντροφόρους (το 125 διαθέτει έναν ενώ το 401 δύο), νέα μπεκ, σώμα γκαζιού DELLORTO, ride-by-wire, επανασχεδιασμένο φιλτροκούτι (μεταξύ άλλων αφήνει περισσότερο χώρο κάτω από τη σέλα), quickshifter, επανασχεδιασμένος συμπλέκτης και κιβώτιο ταχυτήτων, νέο σύστημα εξάτμισης. Οι τιμές μέγιστης ισχύς είναι αυτές που επιτρέπουν την οδηγήση των νέων μοντέλων σε αναβάτες με άδεια οδήγησης A1 και A2 αντίστοιχα: Τα Svartpilen και Vitpilen 401 διαθέτουν 39 Nm ροπής και 45 ίππους, ενώ τα 125 φτάνουν τα 11,5 Nm ροπής και τους 15 ίππους.

Svartpilen 125 2024 2

Το πλαίσιο της νέας γενιάς Husqvarna Svartpilen και Vitpilen είναι επίσης ολοκαίνουργιο. Το μοιράζονται και τα 4 μοντέλα. Πρόκειται για ατσάλινο χωροδικτύωμα, σε σύγκριση με το παρελθόν διαθέτει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, για να βελτιώσει την αίσθηση και την ακρίβεια κατά την οδήγηση. Συνδυάζεται με με αναρτήσεις WP (ρυθμιζόμενες στο 401), με το αμορτισέρ να είναι στο πλάι τοποθετημένο γεγονός που επέτρεψε την αλλαγή θέσης του φιλτροκουτιού και της τοποθέτησης της σέλας χαμηλότερα. Το ψαλίδι είναι νέο, από χυτό αλουμίνιο, το οποίο μεταξύ άλλων συμβάλλει στην αύξηση του μεταξόνιου (1.357 χλστ) για μεγαλύτερη σταθερότητα. Αναθεωρημένη είναι και η εργονομία, ιδιαίτερα για το Vitpilen , που πλέον αποκτά ίσιο τιμόνι αντί για clip on. Νέες είναι και οι τιμονόπλακες. Τόσο το Svartpilen όσο και το Vitpilen διαθέτουν νέα μπροστινή δαγκάνα, ακτινικά τοποθετημένη με τέσσερα έμβολα και υδραυλική λειτουργία (μονός δίσκος 320 mm). Το σύστημα πέδησης είναι της ByBre.

Vitpilen 401 2024 11

Σε όλα τα μοντέλα, συναντάμε cornering ABS της Bosch που μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό. Η νέα οθόνη TFT 5 ιντσών είναι επίσης κάτι νέο στα μοντέλα της Husqvarna. Μέσω αυτής είναι δυνατή η διαχείριση δύο προγραμμάτων οδήγησης (Street-Rain), τριών επιπέδων traction control (μόνο για το 401) και του cruise control. Τα όργανα είναι εξοπλισμένα με δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth με smartphone και ελέγχονται από νέα μπλοκ διακοπτών με οπίσθιο φωτισμό. Υπάρχει επίσης θύρα φόρτισης USC-C και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED.

Svartpilen 401 2024 10

Θα είναι διαθέσιμα από τον Φεβρουάριο σε τιμές που θα ανακοινωθούν σύντομα.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.