Νεα Μοντελα

Νέα Beta Evo Factory 2022

Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς


25.02.2022

Έχοντας δουλέψει με τους εργοστασιακούς αναβάτες της Beta, το τμήμα R&D του εργοστασίου κατάφερε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τη σειρά Trial Evo Factory για το 2022

Ενσωματώνοντας τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε μέσα στους αγώνες Trial, η σειρά Factory έχει σημαντικές βελτιώσεις και αυτό που θα λέγαμε στη γλώσσα των αγωνιζομένων: “racing ψυχή”. Έτσι για τη νέα χρονιά, τα τέσσερα διαθέσιμα μοντέλα –τρία δίχρονα (125, 250, 300) και ένα τετράχρονο (300)- έρχονται με σειρά αλλαγών σε κινητήρα, πλαίσιο και περιφερειακά. Αναλυτικά οι διαφορές από τη στάνταρ έκδοση:

Κινητήρας

  • Μαύρες κάσες κινητήρακατασκευασμένες από μαγνήσιο για μικρότερο βάρος και περισσότερη ευεληξία.
  • Λαιμόςεξάτμισης τιτανίου.
  • Δίσκοι συμπλέκτηασύμμετρου προφίλ για περισσότερη ακρίβεια στη λειτουργία του συμπλέκτη.
  • Κύλινδροςμε βελτιωμένο διάγραμμα χρονισμού που απελευθερώνει την απόδοση του κινητήρα χωρίς να επηρεάζει τη φιλικότητά του.
  • Επανασχεδιασμένη κεφαλήκυλίνδρου στην έκδοση των 300cc, υψηλής απόδοσης και κόκκινου χρώματος.
  • Νέα χαρτογράφησηστην ηλεκτρονική για βελτιωμένη απόδοση στις χαμηλές rpm
  • Μαύρες ανοδιωμένες τάπεςκινητήρα.

Beta EVO factory 2022 2T scaled

  • Λαιμός εξάτμισης από τιτάνιο.
  • Νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου με υψηλότερη ηλεκτρική απόδοση για πιο σταθερή ανάφλεξη και βελτιωμένη καύση σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.

FACTORY 300 2t rear

Πλαίσιο-αναρτήσεις

  • Επανασχεδιασμένη λειτουργία στο εσωτερικό του πιρουνιού και στο ρυθμιστή απόσβεσης συμπίεσης.
  • Χρυσές monoblock, κατεργασμένες σε CNC πλάκες τιμονιού για μικρότερο βάρος, περισσότερη ακαμψία και δυνατότητα τοποθέτησης του τιμονιού σε διαφορετικές θέσεις.
  • Βελτιωμένη πίσω ανάρτηση με κόκκινο ελατήριο, νέας σχεδίασης μοχλικού, μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου και νέα settings ρύθμισης της απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.
  • Διακόπτης kill switch με δέσιμο ασφαλείας στο χέρι του αναβάτη.
  • Μαύρα ανοδιομένα μεταλλικά προστατευτικά στις άκρες του τιμονιού και πλακάκια πίσω άξονα για τη ρύθμιση της αλυσίδας.
  • Κατεργασμένα σε CNC monoblock μαρσπιέ με βελτιωμένο κράτημα και μειωμένο βάρος.
  • Racing δίσκοι φρένων από τη Galfer για καλύτερη απόδοση και μικρότερο βάρος.
  • Τρόμπα φρένων και συμπλέκτη της BrakTec και πίσω δαγκάνα φρένου με αντικραδασμικό σύστημα.
  • Χρυσά στεφάνια τροχών της Excel.
  • Ελαστικά Michelin X–light.
  • Νέο look με νέα αυτοκόλλητα και Beta Factory χρωματισμό (κόκκινο, λευκό και μπλε)

Beta EVO factory 2022

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Αφού παρουσίασε το πρωτότυπο τον περασμένο Μάιο, η Αυστριακή εταιρεία συνεχίζει τις δοκιμές του 990 RC R
Η MV Agusta έχει την δική της «γωνία» στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε. στην Ιερά Οδό, όπου μπορείτε να δείτε επιλεγμένα μοντέλα της Ιταλικής εταιρείας
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.