Νεα Μοντελα

Yamaha TW 200: Όπως και τότε έτσι και τώρα

Στην Αμερική το χαίρονται ακόμα


19.07.2024

Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει


Το TW200 πρωτοκυκλοφόρησε το 1987. Το θυμόμαστε να αλωνίζει τα Ελληνικά νησιά με ηλιοκαμμένους τουρίστες επάνω του. Ήταν μια μοτοσυκλέτα «παραλίας» που θύμιζε trial. Στις αρχές της δεκαετίας του 90 απέκτησε δισκόφρενο, ενώ στην ήπειρό μας υπήρχει στην γκάμα της Yamaha σχεδόν μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2000. Απέκτησε φανατικούς θαυμαστές, όμως ο αερόψυκτος κινητήρας του «κόπηκε» από τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Στις Η.Π.Α. όμως δεν υπάρχουν τόσο αυστηροί περιορισμού όποτε είναι αρκετοί αυτοί που το χαίρονται ακόμη στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού.

yamaha tw 200 2025 4

To TW200 δεν έχει αποχωριστεί ακόμη το καρμπυρατέρ της Mikuni. Δεν κλέβει την παράσταση για την σύγχρονη τεχνολογία και τα hi-tech ηλεκτρονικά αλλά για το μέγεθος των «τακουνάτων» ελαστικών. Ζάντα 18 ιντσών μπροστά με ελαστικά 130/80 και 14 ιντσών πίσω με «μπαλόνι» λάστιχο 180/80.

yamaha tw 200 2025 5

Το ύψος της σέλας είναι μόλις 780 χλστ.και το ρεζερβουάε χωράει κάτι λιγότερο από 8 λίτρα. Οι Αμερικάνοι μπορούν να το αποκτήσουν με μόλις 4.600 ευρώ.

Παρ’ ότι είναι αρκετά δημοφιλές δεν έχουμε δει κάποια αντίγραφα από Κινέζους κατασκευαστές. Το σίγουρο είναι πως όσο το TW παραμένει «πιστό» στην παλιά, απλή τεχνολογία δεν πρόκειται να έρθει ξανά στην Ευρώπη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.