Νεα Μοντελα

Suzuki V-Strom 1050 XT: Η Hessler “έβαλε χέρι”

V-Strom για την έρημο


29.11.2019

Για ακόμη μια φορά σε ένα ακόμη V-Strom η γερμανική εταιρεία κάνει τις απαραίτητες επεμβάσεις και δημιουργεί το sequel του Desert Express


Το kit που δημιούργησε ταιριάζει “γάντι” στο καινούργιο V-Strom 1050 XT και το μετατρέπει σε ένα adventure έτοιμο να οργώσει ερήμους. Το Desert Express διαθέτει μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων κατά 30 χλστ. (από 160 – 190 χλστ.) με τροποποιημένο πιρούνι και νέο αμορτισέρ της Wilbers με σύστημα μοχλισμού της Hessler. Η τιμονόπλακα είναι νέα όπως και το τιμόνι X-Line της Magura. Η Hessler έχει σχεδιάση επίσης τα καβαλέτα του τιμονιού, μαρσπιέ, και τα λεβιέ πίσω φρένου και ταχυτήτων. Έχει τοποθετηθεί επίσης προστατευτικό προβολέα και ψηλότερη ζελατίνα της Zeta.

Suzuki V Strom1050XT Desert Express 4

Το “πακέτο” με “τακουνάτα” ελαστικά Anlas Capra X, μανέτες φρένου και συμπλέκτη της Probrake και τελικό της Mivv. Όποιος θέλει να το αποκτήσει να τον πληροφορήσουμε πως κοστίζει 4.700€. Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ.

Suzuki V Strom1050XT Desert Express 8

Ενώ η KTM ανακοινώνει πως θα παράγει μοτοσυκλέτες και στην Κίνα, χάρη στην συνεργασία με την CFMoto, η τελευταία θα ανοίξει νέο εργοστάσιο στην Ινδία
Ένα μήνα οδηγώντας στο κρύο από την πόλη Tychy της Πολωνίας στο πιο κρύο μέρος της γης στη Σιβηρία
Δείτε πως κατασκευάστηκε μέσα στο KISKA design studio το “’πρωτότυπo” adventure της εταιρείας που έχει τραβήξει το ενδιαφέρον
Η ανταλλαγή οχημάτων μεταξύ των δύο πολυπρωταθλητών στα δύο κορυφαία πρωταθλήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, ολοκληρώθηκε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.