02.04.2018
H Hessler Motorsports ειδικεύεται στην μετατροπές μοτοσυκλέτων on off και endurο της Suzuki. Από DR Big μέχρι DR350 και 650 και από Freewind, μέχρι το νέο V-Strom 1000 που είναι το τελευταίο της δημιούργημα
Το όνομα του, V-Strom Desert Express. Για να φτάσει σε αυτήν την κατάσταση υπεβλήθη σε «εξαντλητική διάιτα» αφού «έχασε» 15 κιλά. Εκτός αυτού απέκτησε αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές, εξοπλισμό προστασίας για κίνηση off road, μεγαλύτερους τροχούς και ελαστικά διττού χαρακτήρα.
Το βάρος εξοικονομήθηκε από την αντικατάσταση της απλής μπαταρίας με μία ιόντων λιθίου, αλλά και εξαιτίας της χρησιμοποίησης ενός ελαφρύτερου υποπλαισίου και μικρότερου πίσω φτερού. Η εργοστασιακή βαριά σέλα έδωσε την θέση της σε μια custom κατασκευή, που βάζει και τον αναβάτη ψηλότερα. Θεωρείται σίγουρο επίσης πως η εξάτμιση της Yoshimura είναι κατά πολύ ελαφρύτερη από την εργοστασιακή.
Για να «τονωθεί» η ιπποδύναμη στις χαμηλές στροφές με στόχο την καλυτέρευση των off road δυνατοτήτων του V-Stom άλλαξε το γρανάζωμα από 41/17 σε 45/17. Στον ίδιο τομέα βοηθάσει και το τελικό Yoshimura R-77.
Οι τροχοί είναι της Excel 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω με κέντρα Haan. Το πιρούνι έχει αναβαθμιστεί με εσωτερικές μονάδες Wilbers και έχει αυξημένη διαδρομή.
Το αμορτισέρ έχει αντικατασταθεί με ένα της Wilbers με μεγαλύτερη διαδρομή. Διαθέτει ξεχωριστό δοχείο λαδιού και ρυθμίζεται ως προς την συμπίεση και την προφόρτιση.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.