Νεα Μοντελα

KTM 250 Adventure: Entry level on off

Παρουσιάστηκε στην Ινδία


12.11.2019

Μετά το 390 που είδαμε πρόσφατα στην EICMA, η KΤΜ χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες, παρουσίασε και το μικρότερο Adventure

Οι αυστριακοί ακολουθούν την ίδια τακτική με τα “μικρά” Duke και RC. Μόλις παρουσίασαν το 390, έβγαλαν στην παραγωγή και τις πιο low baudget εκδόσεις με 250 κ.εκ. Οι μοτοσυκλέτες αυτές προορίζονταν κυρίως για την ινδική αγορά, αφού κατασκευάζονται εκεί, αλλά πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων τις είδαμε και στην Ελλάδα.

Το KTM 250 Adventute μοιάζει με το 390 και μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με αυτό. Το ρεζερβουάρ και τα πλαστικά είναι ολόιδια. Σε αυτό που διαφέρουν είναι ο προβολέας αλογόνου που έχει χρησιμοποιηθεί αντί του LED, προφανώς για να ρίξει το κόστος.

Το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και οι αλουμινένιοι τροχοί είναι επίσης κοινά. Οι διαστάσεις των τροχών είναι 100/90-19 και 130/80-17, αλλά τα ελαστικά του 250 είναι τα MRF Mogrip Meteor FM2, ενώ στο 390 τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι της Continental.

ktm 250 adventure 2020 2

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την WP αλλά το πιρούνι των 43 χλστ. δεν διαθέτει ρυθμίσεις, και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διαδρομές είναι ίδιες με του 390, 170 χλστ. μπροστά και 177 χλστ. πίσω.

Το 250 Duke είναι εξοπλισμένο με off road ABS και με την ίδια οθόνη TFT. Ο κινητήρας προέρχεται από το 250 Duke. Διαθέτει 248,8 κ.εκ., είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος και παράγει 30 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,4 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro4, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε και το 250 Adventure στην χώρα μας!

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημη στο India Bike Week 2019 που θα γίνει στις 6 και 7 Δεκεμβρίου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.