EICMA 2019 - KTM 1290 Super Duke R: Όλα αλλάζουν (Video)
Ακόμη πιο ισχυρό, ελαφρύ και "άγριο"
06.11.2019
Νέο πλαίσιο, υποπλαίσιο, μονόμπρατσο ψαλίδι, σύστημα εξάτμισης και ζάντες, αναβαθμισμένος κινητήρας, προηγμένα ηλεκτρονικά και ακόμη πιο “κοφτερή” εμφάνιση. Το νέο Super Duke R γίνεται ακόμη πιο super
Ο δικύλινδρος των 1.301 κ.εκ. είναι πλέον ελαφρύτερος και ισχυρότερος, φτάνοντας τους 180 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και τα 14,3 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Για να γίνει ακόμη περισσότερο διαχειρίσιμη η κτηνώδη δύναμη τα ηλεκτρονικά αναβαθμίστηκαν. Μια νέα μονάδα IMU 6 αξόνων και ο 6D αισθητήρας, προγραμματίστηκαν για να καταγράφουν τα δεδομένα που πρέπει να αποστέλλονται στη μονάδα ελέγχου, η οποία με τη σειρά της λειτουργεί με γνώμονα την αποτελεσματικότερη διαχείριση της πρόσφυσης και της πέδησης. Το Traction Control τριών επιπέδων μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του τέσσερα προγράμματα οδήγησης, rain, street, sport και track, ενώ στον εξτρά εξοπλισμό βρίσκονται cornering ABS, supermoto ABS και cruise control.
Το πλαίσιο νέας σχεδίασης παραμένει χωροδικτύωμα αποτελούμενο από χαλύβδινους σωλήνες από χρώμιο-μολυβδαίνιο και συνδυάζεται με ένα πρωτότυπο υπoπλαίσιο από αλουμίνιο και συνθετικά υλικά. Το μεταξόνιο είναι 1.497χλστ. και το ύψος σέλας 835 χλστ.
Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες WP. Το στελέχη του πιρουνιού έχουν διάμετρο 48 χλστ. και το αμορτισέρ εδράζεται σε νέο σημείο.
Όλα τα παραπάνω βοήθησαν στην μεγάλη μείωση του βάρους κατά 6 κιλά, με το νέο Superduke R να ζυγίζει 189 κιλά. Όσον αφορά το φρενάρισμα οι μονοπλόκ δαγκάνες Stylema της Brembo, συνδυάζονται με δύο δίσκους 320 χλστ. μπροστά και έναν ακόμη 240 χλστ. πίσω. Η μονάδα ABS είναι της Bosch.
Οι γραμμές παραμένουν κατά προσέγγιση οι "κλασικές" του αυστριακού γυμνού, έστω και αν το 2020 έγιναν πιο αιχμηρές και επιθετικές. Τα πλαστικά που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων, παίζουν τον ρόλο των winglets και "ευθυγραμμίζονται" γεωμετρικά με τον νέο προβολέα αλλά και το μικρό ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας, που δείχνει πως ο συνεπιβάτης δεν είναι ευπρόσδεκτος.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.