Νεα Μοντελα

EICMA 2019 - KTM 1290 Super Duke R: Όλα αλλάζουν (Video)

Ακόμη πιο ισχυρό, ελαφρύ και "άγριο"


06.11.2019

Νέο πλαίσιο, υποπλαίσιο, μονόμπρατσο ψαλίδι, σύστημα εξάτμισης και ζάντες, αναβαθμισμένος κινητήρας, προηγμένα ηλεκτρονικά και ακόμη πιο “κοφτερή” εμφάνιση. Το νέο Super Duke R γίνεται ακόμη πιο super

Ο δικύλινδρος των 1.301 κ.εκ. είναι πλέον ελαφρύτερος και ισχυρότερος, φτάνοντας τους 180 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και τα 14,3 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Για να γίνει ακόμη περισσότερο διαχειρίσιμη η κτηνώδη δύναμη τα ηλεκτρονικά αναβαθμίστηκαν. Μια νέα μονάδα IMU 6 αξόνων και ο 6D αισθητήρας, προγραμματίστηκαν για να καταγράφουν τα δεδομένα που πρέπει να αποστέλλονται στη μονάδα ελέγχου, η οποία με τη σειρά της λειτουργεί με γνώμονα την αποτελεσματικότερη διαχείριση της πρόσφυσης και της πέδησης. Το Traction Control τριών επιπέδων μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του τέσσερα προγράμματα οδήγησης, rain, street, sport και track, ενώ στον εξτρά εξοπλισμό βρίσκονται cornering ABS, supermoto ABS και cruise control.

ktm 1290 super duke r 2020 8

Το πλαίσιο νέας σχεδίασης παραμένει χωροδικτύωμα αποτελούμενο από χαλύβδινους σωλήνες από χρώμιο-μολυβδαίνιο και συνδυάζεται με ένα πρωτότυπο υπoπλαίσιο από αλουμίνιο και συνθετικά υλικά. Το μεταξόνιο είναι 1.497χλστ. και το ύψος σέλας 835 χλστ.

ktm 1290 super duke r 2020 12

Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες WP. Το στελέχη του πιρουνιού έχουν διάμετρο 48 χλστ. και το αμορτισέρ εδράζεται σε νέο σημείο.
Όλα τα παραπάνω βοήθησαν στην μεγάλη μείωση του βάρους κατά 6 κιλά, με το νέο Superduke R να ζυγίζει 189 κιλά. Όσον αφορά το φρενάρισμα οι μονοπλόκ δαγκάνες Stylema της Brembo, συνδυάζονται με δύο δίσκους 320 χλστ. μπροστά και έναν ακόμη 240 χλστ. πίσω. Η μονάδα ABS είναι της Bosch.

ktm 1290 super duke r 2020 3

Οι γραμμές παραμένουν κατά προσέγγιση οι "κλασικές" του αυστριακού γυμνού, έστω και αν το 2020 έγιναν πιο αιχμηρές και επιθετικές. Τα πλαστικά που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων, παίζουν τον ρόλο των winglets και "ευθυγραμμίζονται" γεωμετρικά με τον νέο προβολέα αλλά και το μικρό ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας, που δείχνει πως ο συνεπιβάτης δεν είναι ευπρόσδεκτος.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.