Νεα Μοντελα

Honda: Οι Ιάπωνες εξελίσσουν τετρακύλινδρο CBR400RR με E-Clutch

Οι πληροφορίες έρχονται από το καλά πληροφορημένο ιαπωνικό περιοδικό Young Machine


26.08.2024

Καλά πληροφορημένες ιαπωνικές πηγές αναφέρουν ότι η Honda εξελίσσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 400 κ.εκ. που θα τροφοδοτήσει ένα γυμνό και ένα supersport


Το 2022 , το τετρακύλινδρο Honda CB400SF/SB σταμάτησε να πωλείται στην Ιαπωνία. Όχι επειδή δεν πούλαγε αλλά επειδή η περαιτέρω εξέλιξή του κρίθηκε ασύμφορη από τους ιθύνοντες της big H. Έτσι οι λάτρεις των μικρών τετρακύλινδρων της Honda έμειναν χωρίς επιλογές, αν και σύμφωνα με τους συναδέλφους στο young-machine.com δεν θα περιμένουν πολύ.

Αρχικά θεωρήθηκε πιο λογικό να προχωρήσει σε αλλαγές στον κινητήρα του CB400SF/SB έτσι ώστε να μπορεί να εναρμονιστεί στις ισχύουσες προδιαγραφές ρύπων. Οι Ιάπωνες συνάδελφοι διαβεβαιώνουν ότι ο κινητήρας θα είναι νέος. Σε αυτόν θα βασιστούν οι σύγχρονες εκδοχές του CB400 Super Four και του CBR 400RR.

Μαζί με τον κινητήρα θα σχεδισταστεί και νέο πλαίσιο. Το περιμετρικό θα αντικατασταθεί με ένα τύπου διαμάντι που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του. Ένας τρόπος ώστε να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
Ο νέος κινητήρας θα μπορούσε να δώσει ζωή σε τουλάχιστον τρία μοντέλα. Ένα γυμνό CB 400 Super Four με στρογγυλό προβολέα, ένα CB 400 Bol d’ Or με «μπικίνι» φέρινγκ και ένα supersport CBR400RR που θα αποδεικνυόταν άμεσος αντίπαλος του Kawasaki Ninja ZX-4RR, αλλά και των KOVE 450 RR, CFMOTO 500SR VOOM.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως θα υπάρξουν δύο εκδόσεις. Η μία θα φέρει συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων και η άλλη το E-Clutch, όπως η Honda έκανε στην περίπτωση των CB650R και CBR650R.

Αν τελικά οι πληροφορίες των ιαπωνικών μέσων είναι έγκυρες θα δούμε μέχρι το τέλος του 2024 τα τετρακύλινδρα 400άρια της Honda.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου
Η BMW επαναπροσδιορίζει τα όρια στην κατηγορία sport-touring παρουσιάζοντας την ολοκαίνουργια R 1300 RS του 2025

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.