Νεα Μοντελα

Οι BMW G 310 αποσύρονται – Η νέα εποχή των F 450 ξεκινά

Αλλαγή φρουράς στη μικρή κατηγορία της BMW


02.05.2025

Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα


Το 2025 φέρνει την απόσυρση των G 310 R και G 310 GS, αφήνοντας χώρο για την άφιξη των F 450 με δικύλινδρους κινητήρες. ‘Ηταν θέμα χρόνου. Οι BMW G 310 R και G 310 GS δεν πρόκειται να ανανεωθούν για να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5+. Αυτό σημαίνει ότι η παραγωγή τους παύει επίσημα – τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά.

Ήταν μια αξιοπρεπής πορεία. Από το 2016 μέχρι σήμερα, τα δύο αυτά μοντέλα αποτελούσαν τις πιο προσιτές προτάσεις της BMW. Όμως οι καιροί αλλάζουν και μαζί τους οι απαιτήσεις της αγοράς και των προδιαγραφών. Τα αποθέματα των Euro 5 εξαντλούνται, με τις τιμές πώλησης να είναι 5 .700 ευρώ για την G 310 R και 6.700 ευρώ για την G 310 GS.

Η BMW είναι ικανοποιημένη από τις πωλήσεις που ξεπέρασαν τις προσδοκίες για μια δεκαετία. Κι αυτό χάρη και στην TVS, τον Ινδό συνεργάτη της, που ανέλαβε την παραγωγή – και συνεχίζει να την υποστηρίζει για αγορές εκτός Ευρώπης.

Μάλιστα, το τεχνικό highlight των G 310 – ο τετράχρονος μονοκύλινδρος με ανάποδο κύλινδρο – παραμένει ένα από τα πιο ιδιαίτερα μηχανολογικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας. Ένας μικρός κινητήρας 313 cc, με 34 ίππους, που συνδύαζε οικονομία και πρακτικότητα. Σήμερα, όμως, ακόμα και η ίδια η TVS παρουσιάζει δικό της νέο μονοκύλινδρο 299 cc, με 35 ίππους, προαναγγέλλοντας τη μετάβαση σε νέα εποχή και από τη δική της πλευρά.

Η BMW, βλέποντας πως οι 34 ίπποι των G 310 δεν αξιοποιούσαν το μέγιστο επιτρεπόμενο της κατηγορίας A2, αποφάσισε να περάσει στο επόμενο επίπεδο. Οι επερχόμενες BMW F 450 – ξεκινώντας με την GS και ακολουθούμενες από τις R και RR – θα εφοδιάζονται με δικύλινδρο κινητήρα που φτάνει το ανώτατο όριο των 48 ίππων.

Η αρχή θα γίνει με την BMW F 450 GS, της οποίας η έκδοση παραγωγής αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA, το Νοέμβριο του 2025. Η νέα γενιά αναμένεται να καλύψει όλο το φάσμα: από το καθημερινό commuter μέχρι την adventure και την αμιγώς σπορ χρήση, φέρνοντας μαζί της νέο σχεδιασμό, τεχνολογία και – φυσικά – τον αέρα ανανέωσης που χρειαζόταν η κατηγορία.

Η BMW αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι δεν επαναπαύεται. Τα G 310 είχαν τη θέση τους, την ιστορία τους και την αξία τους. Όμως το μέλλον απαιτεί περισσότερα. Με τις F 450, η BMW δείχνει έτοιμη να επανακαθορίσει την έννοια της προσιτής μοτοσυκλέτας με premium χαρακτηριστικά. Η νέα εποχή ξεκινά – και φαίνεται πολλά υποσχόμενη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.