Νεα Μοντελα

Το Ducati 937 XSM είναι η supermotard εκδοχή του DesertX

Η "ψηφιακή" εκδοχή


06.05.2022

Το DesertX είναι το νέο adventure της Ducati το οποίο το επόμενο διάστημα θα δούμε στις βιτρίνες των αντιπροσώπων της μάρκας και όχι μόνο

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μια μοτοσυκλέτα με πολλές περγαμηνές που έχει ήδη κερδίσει κολακευτικά σχόλια από ειδικούς όπως ο Antoine Meo (δείτε εδώ), πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro με την KTM και την Husqvarna, που έχει αναλάβει χρέη οδηγού-δοκιμαστή εξέλιξης του μοντέλου.

Εν τάχει να πούμε πως το DesertX τροφοδοτείται από τον Testastretta των 937cc που τα τελευταία χρόνια κινεί Hyper, Multistrada, Monster, Supersport. Ελαφρύτερος κατά 1.7 kg, και με απόδοση 110hp, συνοδεύεται από άλλη κλιμάκωση κιβωτίου για καλύτερη συμπεριφορά off-road.

Και ενώ πρόκειται για ένα adventure που παραπέμπει σε σε θρυλικά δίτροχα των 80s και των 90s που «όργωναν» τις ερήμους και τις σκληροτράχηλες επιφάνειες του Rally Dakar, έχουν ήδη να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο κάποιες εναλλακτικές εκδοχές του.

Ducati 937 XSM 2

Μια τέτοια είναι και η 937 XSM που αποτελεί αποκύημα της φαντασίας του σχεδιαστή/κατασκευαστή Nick Murray - ευρύτερα γνωστού ως muzza.nz ((2) KTM 990/950 Customs | Facebook) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και όπως ο ίδιος αποκάλυψε, προέκυψε από την πρόκληση που δέχθηκε από τον Καλίφορνέζο Πρωταθλητή του AMA Supermoto, δημιουργό περιεχομένου και κατασκευαστή custom μοτοσυκλετών, Parker Pitman.

Παρά το γεγονός ότι στην προϊοντική γκάμα της μπολονέζικης μάρκας υπάρχει το Hypermotard, ο Murray θέλησε να πειραματιστεί με το DesertX δημιουργώντας ένα supermoto το οποίο ονομάζει XSM.

Ακτινωτοί τροχοί 17 ιντσών με ασφάλτινα ελαστικά, αγωνιστικές αναρτήσεις με μικρότερες διαδρομές, ψηλό μπροστινό φτερό, επίπεδη σέλα και απαλλαγμένη από περιττό εξοπλισμό, καθιστούν το 937 XSM ένα supermotard που υπόσχεται αδρεναλίνη και ατελείωτη διασκέδαση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.