Ducati DesertX 2022: Με κάτι από τα παλιά (Video)
Mε ρετρό αισθητική και σύγχρονη τεχνολογία
09.12.2021
Για κάποιους, η κλασική εμφάνιση δεν θα πρέπει να συνδυάζεται απαραίτητα και με ξεπερασμένη τεχνολογία. Κάπως έτσι λοιπόν, η Ducati παρουσιάζει το νέο DesertX
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Μια adventure 950cc, για αυτούς που μεγάλωσαν με αφίσες μοτοσυκλετών να πλανάρουν στις αφρικανικές ερήμους και οι εκτός δρόμου δυνατότητες ενός Multistrada, δεν τους αρκούσαν.
Η DesertX, είναι η πρώτη Ducati στη σύγχρονη ιστορία της με μπροστινό τροχό 21in (Pirelli Scorpion Rally STR tubeless τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης), κάνοντας εμφανές ότι το «Dakar-ίσιο» look δεν είναι για το Θεαθήναι.
Όμως οι μεγάλοι τροχοί δεν αρκούν από μόνοι τους, έτσι το νέο Ducati έρχεται με ικανή απόσταση από το έδαφος (250mm), 46άρι Kayaba μπροστινό, αλλά και ένα νέο πλαίσιο, σχεδιασμένο για εκτός δρόμου οδήγηση.
Μια μοτοσυκλέτα 950cc αναγκαστικά θα περάσει αρκετό χρόνο της ζωής της και σε καθημερινή μετακίνηση αλλά και ασφάλτινα ταξίδια, οπότε στόχος των Ιταλών ήταν μια μοτοσυκλέτα η οποία με τη βοήθεια μιας καλοσχεδιασμένης εργονομίας αλλά και των ηλεκτρονικών (με έξι διαφορετικές χαρτογραφήσεις μεταξύ των οποίων Enduro και Rally), να μπορεί να μεταμορφώνεται σε μια πιο πολυδιάστατη μοτοσυκλέτα όταν πρέπει να καλύψει βαρετά χιλιόμετρα ή όταν πρέπει να εκτελεί χρέη «χαμάλη».
Καρδιά του νέου DesertX δεν είναι ο αερόψυκτος του Scrambler (όπως στο πρωτότυπο μοντέλο) αλλά η νέα γενιά του (ενδέκατου) Testastretta των 937cc που τα τελευταία χρόνια κινεί Huper, Multistrada, Monster, Supersport. Ελαφρύτερος κατά 1.7 kg, και με απόδοση 110hp, συνοδεύεται από άλλη κλιμάκωση κιβωτίου για καλύτερη συμπεριφορά off-road.
Σχεδιαστικά, το DesertX αποτελεί μια άξιο απόγονο της ιταλικής σχολής που θέλει την μοτοσυκλέτα αντικείμενο φετίχ, ενώ οι γραμμές που θυμίζουν αγωνιστικά δικύλινδρα της δεκαετίας του 1980 κλείνει το μάτι σε όσους είτε τα πρόλαβαν, είτε όχι, την ίδια ώρα που έχει traction control, wheelie control, engine brake control, cornering ABS, Quickshifter, Cruise control, έγχρωμη TFT πέντε ιντσών, συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth και πολλά άλλα.
Το DesertX σε αριθμούς:
937 cc
110 hp στις 9.250 rpm
9.4 kgm ροπή στις 6.500 rpm
202 kg χωρίς υγρά
875 mm ύψος σέλας
Έξι riding modes
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.