Ένα Toyota IQ με «καρδιά» Kawasaki

1.440 Κυβικά 197 ίπποι


22.02.2022

Μια ομάδα φοιτητών πήρε ένα Toyota iQ, μετατρέποντας το σε ένα μικρό GR Yaris με κινητήρα από ZZR 1400

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Όλα ξεκίνησαν με ένα ταπεινό Toyota iQ, τον αντίπαλο του Smart ForTwo από την Ιαπωνία, στο οποίο χωρούσαν – έστω και με το ζόρι – τέσσερα άτομα. Οι «σατανάδες» που ανέλαβαν το project ταίριαξαν τα φωτιστικά σώματα του GR Yaris μπροστά και πίσω, έφτιαξαν custom προφυλακτήρες, «φούσκωσαν» τα φτερά και το καπό, με το τελευταίο να είναι από ανθρακονήματα, και προσάρμοσαν και μια διακριτική αεροτομή. Μια τετράδα λεύκες ζάντες, με το πίσω ζευγάρι να φιλοξενεί σημαντικά φαρδύτερα ελαστικά, ολοκλήρωσαν το παζλ της εξωτερικής εικόνας το IQ.

Στο εσωτερικό υπάρχει ένα ζευγάρι αγωνιστικά bucket καθίσματα, ένα τριάκτινο τιμόνι momo, ένας ειδικά σχεδιασμένος πίνακας οργάνων και μια οθόνη τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα, πιθανώς για δεδομένα τηλεμετρίας. Που χώρεσε ο τετρακύλινδρος του ZZR 1400; Ξηλώθηκαν τα πίσω καθίσματα και για αυτό το λόγο η εξάτμιση βγαίνει από το πλαϊνό παράθυρο.

Toyota IQ Kawasaki ZZR 1400 2

Ο τετρακύλινδρος, 16-βάλβιδος κινητήρας με χωρητικότητα 1.441 cc αποδίδει 208 ίππους και 154 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα, πιθανότατα από το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της μοτοσυκλέτας..

Οι φοιτητές που το κατασκεύασαν, όπως ήταν φυσικό, τράβηξε πολλά βλέμματα, τόσο στο φετινό Σαλόνι του Τόκυο όσο και στην εκπομπή Tokyo’s Super GT Plus, παρόλο που κανείς δεν γνωρίζει την αναλογία κιλού ανά ίππου, την ιπποδύναμη, την τελική αλλά και τους χρόνους των επιταχύνσεων.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με σχεδιασμό που παραπέμπει απευθείας σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Mission Super Hooligan National Championship (MSHNC), η GP2-890 XX συνδυάζει απόλυτες επιδόσεις με εντυπωσιακή εμφάνιση, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία πίστας
Η EyeLights παρουσιάζει τη Rocket One, με 180 ίππους, αυτονομία 400 χλμ., και ροπή 1.200 Nm
Σήμερα, σχεδόν κάθε κατασκευαστής προσφέρει μοντέλα adventure σε διάφορους κυβισμούς, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αναβάτη. Ακόμα και όσοι δεν είχαν μέχρι τώρα παρουσία στην κατηγορία, ετοιμάζονται να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι
Σχεδιασμένο για αναβάτες που ζητούν περισσότερα, το ανανεωμένο για το 2025, KTM 890 ADVENTURE R έρχεται να διατηρήσει την κυριαρχία του στην κατηγορία των adventure μεσαίου κυβισμού

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.