18.01.2022
Λίγες μοτοσυκλέτες μπορούν να διατηρήσουν την αξία τους όσο ένας καλοσυντηρημένος, περιορισμένης παραγωγής «Ντούκος»
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα δεν είναι ένα απλό limited-edition Ducati, αλλά ένα το οποίο είναι ομολογκαρισμένο και είχε μόνο έναν ιδιοκτήτη (όχι ... ναυτικό αλλά και πάλι).
Το 1996 λοιπόν, η Ducati αποφάσισε να ομολογκάρει 54 μοτοσυκλέτες 916 SPA, ούτως ώστε να μπορεί να συμμετάσχει στο AMA Superbike, δηλαδή το Πρωτάθλημα Ταχύτητας των ΗΠΑ (σωστά μαντέψατε, SPA σημαίνει Sport Production America). Όπως όλα τα SPA λοιπόν, έτσι και το συγκεκριμένο βασίζεται στο θρυλικό (από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε) 916 που σχεδίασε ο Massimo Tamburini, όμως φοράει έναν υπερκυβισμένο κινητήρα 955cc, εξάρι κιβώτιο, Showa μπροστινό, αμορτισέρ της Öhlins monoshock, φρένα Brembo Billet GP και εξάτμιση της Termignoni με carbon τελικά.
Η χρήση ανθρακονήματος είναι εκτεταμένη σε αρκετά μέρη της μοτοσυκλέτας, ρίχνοντας το συνολικό βάρος από τα 203kg στα 194.
H αξία της μοτοσυκλέτας υπολογίζεται ότι φτάνει τις 35.000euro. Μπορεί να κυκλοφορούν διάφορα 916 με σημαντικά χαμηλότερη τιμή αγοράς, όμως το να βρει κανείς μια ομολογκαρισμένη, περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλέτα, την οποία πουλάει ο άνθρωπος που την αγόρασε κάποτε καινούργια, είναι κάτι αρκετά σπάνιο.
Η δημοπρασία λήγει το δεύτερο δεκαήμερο του Γενάρη, οπότε αν θέλετε μια ξεχωριστή Ιταλίδα στο γκαράζ σας και ο τραπεζικός λογαριασμός σας δεν διαφωνεί, τότε καλό είναι να βιαστείτε.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.