O Max Biaggi με 455,737 χλμ/ώρα με την ηλεκτρική Voxan (Video)

Δεν κρύβει την χαρά του αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε


06.12.2021

Ο Max Biaggi, μέσα από ένα μακροσκελές post στον λογαρισμό του στο facebook δεν κρύβει την χαρά του αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Για τη Voxan και τις προσπάθειες κατάρριψης των ρεκόρ ταχύτητας ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας έχουμε μιλήσει εδώ  και εδώΑπό τότε δεν έχουν αλλάξει και πολλά, εκτός από ένα σημαντικό γεγονός: ότι όντως πήγαν στις ΗΠΑ και έπιασαν ...455,737 χλμ/ώρα.

Ο Max Biaggi, μέσα από ένα μακροσκελές post στον λογαρισμό του στο facebook δεν κρύβει την χαρά του αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε.

"Έχετε να με ακούσετε λίγο καιρό, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τελείωσε την προηγούμενη εβδομάδα και εδώ ταξίδεψα μέχρι τη Φλόριντα και το Cape Canaveral, στον διαστημικό σταθμό JFK όπου η NASA έχει τις εγκαταστάσεις της.

Προφανώς, μπαίνοντας σε ένα τόσο θρυλικό μέρος μόνο απίστευτα συναισθήματα μπορεί να σου δημιουργηθούν (...).

Αυτές τις 8 ημέρες, μαζί με την ομάδα της Voxan Motors, ετοιμαστήκαμε για να σπάσουμε τα ρεκόρ που είχαμε κερδίσει έναν χρόνο πριν. Ο καιρός δεν μας βοήθησε αλλά τελικά καταφέραμε να κατακτήσουμε 21 ρεκόρ. Ήταν μια μοναδική περιπέτεια, την οποία έζησα διαφορετικά από την πρώτη φορά. Ήξερα τι να περιμένω και επικεντρώθηκα σε λεπτομέριες που μου διέφυγαν την πρώτη φορά. Τι αδρεναλίνη! Τις στιγμές που κάθεσαι πάνω στη μοτοσυκλέτα και περιμένεις το πράσινο φως να ανάψει, εκατοντάδες σκέψεις περνάνε από το μυαλό σου. Ο γκρι αεροδιάδρομος φαίνεται ατελείωτος και ακουμπάει τον ορίζοντα και τον ουρανό. Τσεκάρεις τα τελευταία πράγματα, προσπαθώντας να μη σκεφτείς ότι θα πιάσεις τη μισή ταχύτητα του ήχου.

Voxan Max Biagi 4

Μετά ξεκινάς και ύστερα από λίγη ώρα βλέπεις 470km/h στο κοντέρ. Είναι τρελό. Σε αυτά τα χιλιόμετρα, τα δερμάτινα στα χέρια και την πλάτη σου δονούνται. Παρόλο που είναι όσο πιο εφαρμοστά και στενά γίνεται, η παραμικρή ταλάντωση σχεδόν καίει το δέρμα μου και νομίζω ότι είμαι πάνω στη Vespa μου και πηγαίνω με 100km/h με κοντομάνικο. Απίστευτο. Ποτέ ξανά δεν ένιωσα τόση αδρεναλίνη στο σώμα μου.
(...)

Αφού έχω καταφέρει τον στόχο μου, τώρα πρέπει να γυρίσω πίσω στη Γη και να φρενάρω, πράγμα καθόλου εύκολο σε αυτές τις ταχύτητες. Πρέπει να φροντίσεις το πίσω λάστιχο και την θερμότητα που αυτό βγάζει, αφού σε αντίθεση με τα motoGP, εδώ η ζέστη είναι ο χειρότερος εχθρός (...) Παράλληλα, πρέπει να φρενάρεις σε συγκεκριμένο σημείο για να μη βγεις εκτός πίστας και για αυτό βάλαμε σημάδια για τα φρένα, τα οποία στις δοκιμές αποφασίσαμε να τα βάλουμε πιο πριν και να τα κάνουμε πιο μεγάλα αφού είναι απίστευτο πόσο δύσκολο είναι να τα διακρίνεις σε αυτές τις ταχύτητες αφού ο εγκέφαλος δεν είναι συνηθισμένος να κινείται τόσο γρήγορα (...)

Στο τέλος αυτών των ημερών, τρομερά συναισθήματα δημιουργήθηκαν εξαιτίας της εξαιρετικής συνεργασίας με όλα τα παιδιά της Voxan Motors, με την οποία καταφέραμε 2 παγκόσμια ρεκόρ (..)»

Ο Ρωμαίος Πρωταθλητής και πρωτο-κλασάτος αναβάτης motoGP και SBK σίγουρα δεν είναι κάποιος τυχαίος, οπότε διαβάζοντας κανείς όσα έγραψε σίγουρα «ψαρώνει».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με σχεδιασμό που παραπέμπει απευθείας σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Mission Super Hooligan National Championship (MSHNC), η GP2-890 XX συνδυάζει απόλυτες επιδόσεις με εντυπωσιακή εμφάνιση, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία πίστας
Η EyeLights παρουσιάζει τη Rocket One, με 180 ίππους, αυτονομία 400 χλμ., και ροπή 1.200 Nm
Σήμερα, σχεδόν κάθε κατασκευαστής προσφέρει μοντέλα adventure σε διάφορους κυβισμούς, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αναβάτη. Ακόμα και όσοι δεν είχαν μέχρι τώρα παρουσία στην κατηγορία, ετοιμάζονται να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι
Σχεδιασμένο για αναβάτες που ζητούν περισσότερα, το ανανεωμένο για το 2025, KTM 890 ADVENTURE R έρχεται να διατηρήσει την κυριαρχία του στην κατηγορία των adventure μεσαίου κυβισμού

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.