19.11.2021
Θυμάστε τη Voxan; Όχι τότε που έβγαζε εκείνα τα ωραία, στρουμπουλά V2, είκοσι χρόνια πριν, αλλά τη Voxan που παρέα με τον Max Biaggi, μόλις πέρσι, σάρωσαν τα ρεκόρ πιάνοντας 408,7km/h με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στο αεροδρόμιο Chateauroux της Γαλλίας
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Ε λοιπόν μετά τις «απειλές» της αγγλικής εταιρείας White Motorcycle Concepts ότι θα ξεπεράσει τα ρεκόρ της, οι Γάλλοι αποφάσισαν να σηκώσουν το γάντι και να επιστρέψουν, ανεβάζοντας τον πήχυ ακόμα πιο ψηλά. Οι δοκιμές αναμένεται να ξεκινήσουν τις επόμενες μέρες, με τον Max Biaggi να είναι και πάλι ο αναβάτης. Τι άλλαξε όμως;
Για αρχή η κατηγορία στην οποία αγωνίζεται το νέο Wattman. Η φετινή μοτοσυκλέτα ζυγίζει κάτω από 300κιλά, πράγμα που σημαίνει ότι αγωνίζεται σε άλλη κατηγορία, ενώ φέτος αποδίδει 320 kW (ή 429hp) ενώ πέρσι «μόλις» 270 kW (362 hp).
Για την επίτευξη ακόμα μεγαλύτερης τελικής δεν αρκεί φυσικά μόνο η ιπποδύναμη. Το μεταξόνιο μεγάλωσε στα 1,957 mm (από 1,800 mm) για μεγαλύτερη σταθερότητα ενώ και η θέση οδήγησης ανέβηκε στα 685 mm (από 610mm) ούτως ώστε ο μικροκαμωμένος Ρωμαίος πρωταθλητής να χωρέσει σε ένα streamline φέρινγκ που θα χαρίσει ακόμα λίγα παραπάνω χιλιόμετρα.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι δοκιμές θα συνεχιστούν στο Κennedy Space Center της Φλόριντα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.