01.09.2021
Το μεσαίο γυμνό της Ηonda αποτελεί το πλέον καλοπουλημένο μοντέλο της δικύλινδρης οικογένειας CB500.
Κείμενο: Μένιος Κατής
Μια μοτοσυκλέτα ευκολόχρηστη, διασκεδαστική, που δεν πρόκειται να απογοητεύσει ή να φοβίσει τον νέο αναβάτη και που για το 2022 ωριμάζει, έχοντας δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις.
Όπως συνέβη και στην περίπτωση του Adventure αδερφού CB500X, έτσι και εδώ οι αναβαθμίσεις έχουν να κάνουν με την άνεση του οδηγού. Οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν στις αναρτήσεις και στα φρένα.
Το νέο CB500F εξοπλίζεται πλέον με νέο αντεστραμμένο πιρούνι 41 mm SFF-BP της Showa και συνδυάζεται με μονό αμορτισέρ πίσω που διαθέτει νέες ρυθμίσεις προφόρτισης σε πέντε επίπεδα.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν πλέον τρία δισκόφρενα, καθώς ο μονός δίσκος των 320 mm που υπήρχε μπροστά έδωσε τη θέση του σε δύο δίσκους 296 mm που συνδυάζονται με ακτινικές δαγκάνες δύο εμβόλων της Nissin. Oι τροχοί επανασχεδιάστηκαν, διαθέτουν πέντε μπράτσα και είναι ελαφρύτεροι, ενώ νέο είναι και το ψαλίδι, με τους μηχανικούς της μάρκας να εξοικονομούν κι από εκεί κάποια γραμμάρια.
Οι νέες ρυθμίσεις στο σύστημα ψεκασμού έρχονται να βελτιώσουν τον χαρακτήρα του 2κύλινδρου παράλληλου κινητήρα 471 κ. εκ. ο οποίος αποδίδει 48 hp @ 8.600 σ.α.λ και 43 Nm ροπής @ 6.500 σ.α.λ.
Το νέο CB500F διαθέτει επιπλέον επανασχεδιασμένο, ελαφρύτερο ψυγείο, πιο ισχυρό προβολέα LED, νέο φτερό μπροστά που προέρχεται από το CB650R, σπορ μαρσπιέ αλουμινίου.
Σε σχέση με τον προκάτοχό του έχει διαφορετική κατανομή βάρους (49.7% / 50.3% από 46.8% / 53.2%) τοποθετώντας περισσότερο βάρος στον μπροστινό τροχό με γνώμονα τη βελτίωση του χειρισμού όπως επίσης και της πρόσφυσης του μπροστινού τμήματος της μοτοσυκλέτας.
Το Honda CB500F 2022 θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα χρώματα: Grand Prix Red, Matt Axis Grey Metallic, Pearl Smokey Gray, Pearl Dusk Yellow.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.