Royal Enfield Yoddha: Το Classic 500 σε νέες «πολεμικές» περιπέτειες

Από τη Neev Motorcycles


26.04.2021

Τα μοντέλα της Royal Enfield πουλάνε σαν... ζεστό ψωμί στην Ινδία και ένας από τους σημαντικότερους λόγους που τα καθιστά τόσο διμοφιλή είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρουν

 

Κείμενο: Μένιος Κατής

Για τον λόγο αυτό άλλωστε έχει αναπτυχθεί μια τεράστια αγορά after-market αξεσουάρ, όχι μόνο στην Ινδία, αλλά γενικότερα στις χώρες της Ασίας, που δίνει την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες μοντέλων της εταιρείας να τα διαμορφώσουν όπως ακριβώς επιθυμούν.

Έχουμε δει κάποιες εντυπωσιακές μεταμορφώσεις μοντέλων της ινδικής μάρκας, όπως για παράδειγμα το Continental GT650 της Partridge Design (διαβάστε εδώ) ή το SG 411 της Smoked Garage που βασίζεται στο Himalayan. (διαβάστε εδώ).

Άλλη μια άκρως ενδιαφέρουσα περίπτωση αποτελεί η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις φωτογραφίες. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, πρόκειται για ένα Royal Enfield Classic 500! (διαβάστε εδώ)

Royal Enfield Yoddha 6

Η Neev Motorcycles όμως το μεταμόρφωσε σε έναν πραγματικό πολεμιστή όπως άλλωστε υποδηλώνει και η ονομασία του: Yoddha.

Όπως μπορείτε να καταλάβετε το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το Classic 500, με τους μηχανικούς του συνεργείου να ξοδεύουν αρκετές εργατοώρες για την μεταμόρφωση. Η όψη έχει αλλάξει άρδην, χάρη στους διπλούς προβολείς, στο ανάποδο πιρούνι και στο φλατ τιμόνι.

Το μυώδες ρεζερβουάρ αποτελεί χειροποίητη κατασκευή, όπως επίσης και το μονόσελο, ενώ έχει τοποθετηθεί νέο ψαλίδι που συνδυάζεται με αμορτισέρ monoshock. Στο κάτω μέρος του μονόσελο εδράζεται μια λωρίδα LED που λειτουργεί ως στοπ. Το νέο σύστημα εξάτμισης με τους ευμεγέθεις σωλήνες από ανοξείδωτο ατσάλι καταλήγει σε ένα «κοντό» τελικό ελεύθερης ροής.

Royal Enfield Yoddha 2

Το Yoddha πατά πάνω σε aftermarket αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών, στους οποίους έχουν τοποθετηθεί ελαστικά διαστάσεων 110/60 μπροστά και 190/50 πίσω. Στο ρεζερβουάρ δεσπόζει η όψη ενός Σπαρτιάτη πολεμιστή, ενώ τη δική τους νότα στο μαχητικό πνεύμα της μοτοσυκλέτας προσθέτουν τα πλαϊνά πάνελς.

Το τελικό αποτέλεσμα δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες. Η αλήθεια είναι όμως πως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Και αυτό διότι δεν έχει γίνει καμία αναβάθμιση στον «αναιμικό» κινητήρα, πέρα από το νέο -εντυπωσιακό κατά τα άλλα- σύστημα εξάτμισης. Θυμίζουμε ότι το Classic 500 τροφοδοτείται από έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 499 κ. εκ. που αποδίδει 27.57 hp @ 5.250 σ.α.λ και 41.3 Nm ροπής @ 4.000 σ.α.λ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν πρόκειται για δημιούργημα Ιαπώνων αλλά Ευρωπαίων και μάλιστα Ελβετών
Η Yamaha Motor Europe παρουσίασε τo τελευταίο project της custom σειράς Yard Built με τον τίτλο «Back to the Paddock», στο διάσημο φεστιβάλ Wheels & Waves στο Biarritz της Γαλλίας
Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή
Οι Ιταλοί αποκάλυψαν πλήρως το Hyperscooter στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής και το online σύστημα πρoπαραγγελιών άνοιξε με πολλές από τις 700 μονάδες να έχουν ήδη πωληθεί

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.