26.04.2021
Τα μοντέλα της Royal Enfield πουλάνε σαν... ζεστό ψωμί στην Ινδία και ένας από τους σημαντικότερους λόγους που τα καθιστά τόσο διμοφιλή είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρουν
Κείμενο: Μένιος Κατής
Για τον λόγο αυτό άλλωστε έχει αναπτυχθεί μια τεράστια αγορά after-market αξεσουάρ, όχι μόνο στην Ινδία, αλλά γενικότερα στις χώρες της Ασίας, που δίνει την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες μοντέλων της εταιρείας να τα διαμορφώσουν όπως ακριβώς επιθυμούν.
Έχουμε δει κάποιες εντυπωσιακές μεταμορφώσεις μοντέλων της ινδικής μάρκας, όπως για παράδειγμα το Continental GT650 της Partridge Design (διαβάστε εδώ) ή το SG 411 της Smoked Garage που βασίζεται στο Himalayan. (διαβάστε εδώ).
Άλλη μια άκρως ενδιαφέρουσα περίπτωση αποτελεί η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις φωτογραφίες. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, πρόκειται για ένα Royal Enfield Classic 500! (διαβάστε εδώ)
Η Neev Motorcycles όμως το μεταμόρφωσε σε έναν πραγματικό πολεμιστή όπως άλλωστε υποδηλώνει και η ονομασία του: Yoddha.
Όπως μπορείτε να καταλάβετε το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το Classic 500, με τους μηχανικούς του συνεργείου να ξοδεύουν αρκετές εργατοώρες για την μεταμόρφωση. Η όψη έχει αλλάξει άρδην, χάρη στους διπλούς προβολείς, στο ανάποδο πιρούνι και στο φλατ τιμόνι.
Το μυώδες ρεζερβουάρ αποτελεί χειροποίητη κατασκευή, όπως επίσης και το μονόσελο, ενώ έχει τοποθετηθεί νέο ψαλίδι που συνδυάζεται με αμορτισέρ monoshock. Στο κάτω μέρος του μονόσελο εδράζεται μια λωρίδα LED που λειτουργεί ως στοπ. Το νέο σύστημα εξάτμισης με τους ευμεγέθεις σωλήνες από ανοξείδωτο ατσάλι καταλήγει σε ένα «κοντό» τελικό ελεύθερης ροής.
Το Yoddha πατά πάνω σε aftermarket αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών, στους οποίους έχουν τοποθετηθεί ελαστικά διαστάσεων 110/60 μπροστά και 190/50 πίσω. Στο ρεζερβουάρ δεσπόζει η όψη ενός Σπαρτιάτη πολεμιστή, ενώ τη δική τους νότα στο μαχητικό πνεύμα της μοτοσυκλέτας προσθέτουν τα πλαϊνά πάνελς.
Το τελικό αποτέλεσμα δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες. Η αλήθεια είναι όμως πως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Και αυτό διότι δεν έχει γίνει καμία αναβάθμιση στον «αναιμικό» κινητήρα, πέρα από το νέο -εντυπωσιακό κατά τα άλλα- σύστημα εξάτμισης. Θυμίζουμε ότι το Classic 500 τροφοδοτείται από έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 499 κ. εκ. που αποδίδει 27.57 hp @ 5.250 σ.α.λ και 41.3 Nm ροπής @ 4.000 σ.α.λ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.