06.04.2021
Η Royal Enfield Μεγάλης Βρετανίας θέλησε να πειραματιστεί με το Himalayan αναθέτοντας στον οίκο βελτιώσεων και μετατροπών από την Ινδονησία, Smoked Garage, την αποστολή να την μεταμορφώσει
Κείμενο: Μένιος Κατής
To Himalayan αποτελεί την πιο πολυχρηστική μοτοσυκλέτα (διαβάστε εδώ για το μοντέλο του 2021) στο χαρτοφυλάκιο της Royal Enfield. Δεν ενθουσιάζει με την εμφάνισή του αλλά υπόσχεται να μεταφέρει απροβλημάτιστα τον αναβάτη του σε κάθε επιφάνεια.
Η πρόκληση ήταν μεγάλη για τον επικεφαλής των «βασιλιάδων του custom», όπως τους χαρακτηρίζουν, Nicko Eigert ο οποίος την αποδέχθηκε με μεγάλη ευχαρίστηση.
«Η ικανότητα του Himalayan να κινείται σε κάθε έδαφος το καθιστά τέλεια βάση για μια flat-tracker κατασκευή. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα μαχητικό! Μια αεροδυναμική μοτοσυκλέτα που θα σχίζει τον αέρα!», αναφέρει ο ταλαντούχος μηχανικός. Το τελικό αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό, με το Himalayan να έχει μετατραπεί σε ένα flat-tracker με την ονομασία SG 411.
Ξεκινώντας από τις αναρτήσεις, το συμβατικό πιρούνι των 41 mm έδωσε την θέση του σε ένα 43άρι upside-down της Showa, στο οποίο τοποθετήθηκαν προστατευτικά από ανθρακονήματα. Πίσω, τοποθετήθηκε νέο, χειροποίητο ψαλίδι και monoshock της Ohlins.
Οι τροχοί 21 και 17 ιντσών που συναντάμε στο μοντέλο παραγωγής, αντικαταστάθηκαν με νέους, διαστάσεων 18/14 ιντσών, στους οποίους τοποθετήθηκαν ανθρακονημάτινα καλύμματα και θηριώδη ελαστικά Dunlop K180.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο πλευστοί δίσκοι 310 mm που συνδυάζονται με τετραέμβολες δαγκάνες της Nissin. Για να δώσει στη μοτοσυκλέτα το σχήμα που είχε στο μυαλό του, ο Eigert κατασκεύασε νέο υποπλαίσιο και με τη χρήση αφρού διαμόρφωσε το ενιαίο κομμάτι που περιλαμβάνει ντεπόζιτο, μονόσελο και ουρά. Εν συνεχεία το έντυσε με αλουμίνιο και το έβαψε σε χρώμα πράσινο ματ του στρατού. Στο ρεζερβουάρ τοποθετήθηκε ένα χειροποίητο κομμάτι από ανθρακόνημα πάνω στο οποίο φιλοξενείται η τάπα. Την επιθετική εμφάνιση έρχεται να συμπληρώσει το ιδιαίτερης αισθητικής φωτιστικό σώμα που φιλοξενείται σε ανθρακονημάτινο πλαίσιο, στο πάνω μέρος του οποίου εδράζεται το διακριτικό ψηφιακό όργανο με τα απολύτως απαραίτητα. Η μοναδική παρέμβαση που έγινε στον κινητήρα αφορά στο χειροποίητο σύστημα εξάτμισης.
Το τελικό αποτέλεσμα, πέρα από εντυπωσιακή εμφάνιση, διαθέτει και μικρότερο βάρος, καθώς από τα 194 κιλά του Himalayan παραγωγής, μειώθηκε στα 175 χάρη στις μετατροπές της Smoked Garage...
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.