Μάντεψε τι κρύβεται κάτω από την BMW S 1000 RR

Ένα Benelli BN600


13.04.2021

Σε αυτήν την περίπτωση ταιριάζει γάντι η κλασσική ατάκα «δεν είναι αυτό που νομίζεις»!

Κείμενο: Μένιος Κατής

Τον περασμένο Γενάρη είδαμε την περίπτωση ενός Βιετναμέζου ο οποίος μεταμόρφωσε το τίμιο παπί του Honda Supra Fit (ή Wave 100) σε BMW S 1000 RR, καταναλώνοντας τόνους φαιάς ουσίας(διαβάστε εδώ). Τώρα έχουμε μια νέα ιδιάζουσα περίπτωση, με ένα project ευφάνταστο μεν, όχι όμως το ίδιο εξωπραγματικό όσο το προηγούμενο.

Εδώ, λοιπόν, έχουμε να κάνουμε με έναν τύπο από την Μαλαισία, που μετέτρεψε ένα Benelli BN 600 του 2013 σε BMW S 1000 RR του 2015! Και μάλιστα τώρα πουλάει τη μοτοσυκλέτα μέσω αγγελίας που έβαλε στο Facebook, αντί του ποσού των 21.000 Ρινγκίτ ή 4.274 ευρώ!

BMW S1000RR Benelli 4

Δεν γνωρίζουμε αν τη μετατροπή την έκανε ο ίδιος ή κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο, οφείλουμε να ομολογήσουμε όμως πως το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό.

Η δουλειά που έχει γίνει στο φέρινγκ, στα πλαστικά, στην ουρά, στο βάψιμο, ακόμα και στα γραφικά είναι πολύ προσεγμένη και λεπτομερής, σε τέτοιο βαθμό που εύκολα μπορεί να ξεγελάσει κάποιον.

Η ειδοποιός διαφορά ωστόσο εντοπίζεται κάτω από το «κουστούμι». Εκεί, λοιπόν, υπάρχει ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 600 κ. εκ. του BN που αποδίδει 80.46 hp @ 11.000 σ.α.λ. και 52 Nm ροπής @ 8.000 σ.α.λ. τιμές που προφανώς δεν μπορούν να συγκριθούν με τις αντίστοιχες της γερμανικής superbike (199 hp (@ 13.500 σ.α.λ. και 112.5 Nm ροπής @ 10.500 σ.α.λ.).

Όπως και να χει το τελικό αποτέλεσμα είναι «ψαρωτικό» και εύκολα μπορεί να σε παραπλανήσει.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας
Θέλετε μια ποιοτική custom κατασκευή, με την αύρα του παρελθόντος χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Η Mutt Motorcycles ειδικεύεται σε αυτές
Μοντέρνο, πανέμορφο, πλήρως εξοπλισμένο σε δύο εκδόσεις. Το XSUV 300 και 125 σχεδιάστηκε στην Ιταλία και καταφθάνει σύντομα στην Ευρώπη
Η ισπανική MITT παρουσίασε πρόσφατα έναν κλώνο του H-D Sportster

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.