05.02.2020
Η ιαπωνική εταιρεία προχώρησε σε φρεσκάρισμα του παπιού που είναι από τα δημοφιλέστερα δίκυκλα στις αγορές της Ασίας
To Exciter, όπως ονομάζεται το υπερ-παπί της Yamaha στην Ταϋλάνδη, είναι στην ουσία το Y15ZR που σας είχαμε παρουσιάσει εδώ.
Οι διαφορές με το Y15ZR εντοπίζονται κυρίως στο μπροστινό μέρος. Νέας σχεδίασης είναι ο πολυεδρικός προβολέας που φέρει λάμπες LED. Ελαφρά διαφοροποιημένο είναι και το μπροστινό μέρος της ποδιάς που έχει γίνει πιο αιχμηρό και ο αεραγωγός που βρίσκεται στο κέντρο έχει νέα σχεδίαση.
Το πάνελ οργάνων πλέον αποτελείται από μια πλήρως ψηφιακή οθόνη, Τα ελαστικά είναι πιο φαρδιά και tubelles με διαστάσεις 90/80-17 και 120/70-17.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλιδρος, υγρόψυκτοςς, τετραβάλβιδος και η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Αποδίδει 15 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,4 kgm στις 7.000 σ.α.λ. Ο κύλινδρος φέρει αντιτριβική επίστρωση DiAsil και σφυρήλατο έμβολο, χαρακτηριστικά που κάνουν τον κινητήρα πιο ανθεκτικό και ελαφρύ. Στο νέο μοντέλο βλέπουμε πως για την εκκίνηση εκτός από μίζα υπάρχει και μανιβέλα.Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 5 σχέσεις με συμπλέκτη.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο μονής ραχοκακαλιάς και το ψαλίδι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό χωρίς ABS, αναλαμβάνει το φρενάρισμα του Exciter.
Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 780 χλστ. και το βάρος του είναι 116 κιλά. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 4,2 λίτρα.
Θεωρείται σίγουρο πως σύντομα η Yamaha θα παρουσιάσει και μια έκδοση βαμμένη στα χρώματα της Yamaha στο MotoGP, όπως έκανε στο παρελθόν με το Y15ZR GP Edition.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.